Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllinen ystävä

Vierailija
25.08.2020 |

Minulla on ystävä jonka tapaamisen jälkeen minulla on usein paha mieli ja energia vähässä. Hän puhuu taukoamatta itsestään, korostaa omaa tekemistään ja kommentoi minun asioita negatiiviseen sävyyn. Syy miksi haluan olla tämän ystävä on se, että puolisomme tulevat hyvin toimeen ja onhan meillä pitkä historia ja koettu paljon kivaakin yhdessä.

Viimeaikoina hän vaan yrittää pienentää minua, keskustelu menee aina siihen kuinka hän korostaa omaa työtään, lapsiaan, kavereitaan, omaa elämää, ei välttämättä edes kuuntele minua ja joskus jopa alkaa räpläämään puhelintaan keskustelumme aikana jos avaudun jostain.

En tiedä kokeeko hän kateutta koska puolisollani on rahaa ja statusta jota hän pitää tärkeänä? Itse en ymmärrä miksi pitää mollata ystäviä tai kadehtia ketään. Kaikilla meillä on omat ilomme ja surumme joten se on turhaa. Onko tällaiset ”ystävät” onnettomia vai mikä on syy? Itse en mielestäni ole antanut tällaiseen kohteluun minkäänlaista syytä joten olen ymmälläni. Ehkä on tullut aika katkaista side kokonaan, olen kyllä jo vähentänyt tapaamisia juuri em. syistä mutta eihän ystävyyttä katkaista aina kun toinen ärsyttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta ei kannata olla tekemisissä. Tietysti voit kysyä suoraan onko paha olla kun tuntuu että ilkeilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän