Seksiä varatun exän kanssa, nyt raskaana(?)
Ex oli luonamme kylässä katsomassa lasta ja sopimassa lapsen asioista pari viikkoa sitten. Lapsen mentyä nukkumaan joimme hiukan viiniä ja ex suuteli minua.
Päädyimme harrastamaan seksiä koko yön ja seuraavan aamun, ilman ehkäisyä. Olin tyhmä ja kuvittelin, että ovulaatioon olisi aikaa vielä viikko (säännöllinen 31-33pvä) kierto, mutta nyt ovulaatio olikin 3pvää seksiä jälkeen.
Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla, mutta eilen ja tänään tullut vähän veristä vuotoa ja epäilen (pelkään), että kyseessä ns. kiinnittymisvuoto.
Toisaalta pelkään, että olen saanut häneltä jonkun taudin, koska alapää on kutissut ja poltellut 🙄 testeissä kävin tänään.
Mies tosiaan seurustellut koko tämän vuoden uuden naisen kanssa, mutta ei kuulemma kadu tätä meidän kohtaamista (joka valitettavasti jo toinen kerta tänä vuonna, kerran viime keväänä). Minulta katosi nyt kyllä viimeisetkin halut olla miehen kanssa, vihdoin ymmärsin, ettei kukaan tuollaista miestä halua. Olen ollut tyhmä liian kauan ja nyt vielä p aska ihminen, kun mies kuitenkin seurustelee ja jo kahdesti olen antautunut hänen aloitteeleen.
Nyt mietin mitä teen, jos olen raskaana. Meillä on entuudestaan lapsia kaksi. Olen jo kauan ollut sitä mieltä, että en enempää lapsia halua, mutta nyt, kun raskauden mahdollisuus on, niin tunteet heittää laidasta laitaan.. haluaisin pitää mahdollisen lapsen, mutta en kertoa miehelle (hän aiheuttaa hirveästi ongelmia muiden lastemme kanssa ja en haluaisi, että hän alkaa tämän kolmannenkin kanssa)..
Mitä pitäisi tehdä? Ja tykittäkää vaan, olen siihen valmis.. tai en ole, mutta sitä tulee kuitenkin
Kommentit (19)
Ei se aborttikaan mikään helppo päätös ole, mutta aina sitä helposti huudellaan
Jaahas. Että tuollaisia nykyään ne lasten vienti tai hakureissut ihmisillä. Naidaan exää välillä ja sillain.
Ai se pettää sitä uuttakin, muidenkin kuin sinun kanssa. Ihan oikein sulle.
Jälkiehkäisypilleri oli ihan mahdoton ottaa?
Jos olet raskaana ja pidät lapsen, ilmoitat että isä on tuntematon. Tuskin exäsi alkaa kysellä perään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet raskaana ja pidät lapsen, ilmoitat että isä on tuntematon. Tuskin exäsi alkaa kysellä perään.
Mutta lapsi voi alkaa kysellä isänsä perään.
Eiköhän ole liian aikaista miettiä. Jos ovulaatiosta on 3 päivää, kyseessä ei ole kiinnittymisvuoto. Liian aikaista sille. Katso nyt ensin tuleeko ne menkat.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiehkäisypilleri oli ihan mahdoton ottaa?
Kyllä, se olisi pitänyt ottaa. Oikeasti olin täysi idiootti. Luotin puhtaasti vain siihen, että ovis olisi vasta viikon päästä. Täysin puhdasta typeryyttä minun puoleltani, mutta sille en enää mahda mitään :/ ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole liian aikaista miettiä. Jos ovulaatiosta on 3 päivää, kyseessä ei ole kiinnittymisvuoto. Liian aikaista sille. Katso nyt ensin tuleeko ne menkat.
Ovulaatiosta nyt siis 6 päivää ja vuoto alkoi eilen. Mutta tosiaan pelkään, että kyseessä on sukupuolitauti ja tämä tiputteluvuoto olisi sitä.
En halua joutua tilanteeseen, jossa joudun päättämään teenkö abortin vai en. Olen niin vihainen itselleni ja tyhmyydelleni :( ap
Kerro miehen naiselle jolloin tietää suhtautua uusin silmin sinun ja miehensä näkemisiin
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi tietenkin yksi vaihtoehto, mutta tosiaan entä silloin, kun lapsi alkaa kyselemään..
Mietin, jos kertoisin miehelle, mutta sanoisin, ettei hänen tarvitse lasta tunnustaa tai kantaa hänestä mitään velvollisuuksia tai vastuuta, koska minähän tässä mokasin, kun en ottanut pilleriä tai käskenyt miestä käyttämään kondomia. Ja minähän siitä raskauden jatkamisesta päättäisin.
Mies ei nytkään näe lapsiaan säännöllisesti, joten uskoisin, että saisimme lasten kanssa oltua pitkälti yhdessä perhe, rauhassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehen naiselle jolloin tietää suhtautua uusin silmin sinun ja miehensä näkemisiin
Valitettavasti en häntä tunne. En ole tavannut tai tiedä edes nimeä. Olen yrittänyt kysyä ja kysellä milloin lapset häntä pääsevät tapaamaan, mutta mies ei kuulemma ole varma aikooko edes esitellä lapsia naiselle. En ymmärrä.
Mutta sekin on asia mitä mietin. Pitäisikö naiselle kertoa? Haluaisiko hän tietää. Olin exälle selvästi vain seksiä, pelkkä muistelupano. Haluaako naiset oikeasti edes tietää, jos mies pettää vain kerran ja kyseessä ei ole suhde. Itse haluaisin tietää, mutta en voi tietää mitä muut naiset haluavat. Ap
Haluaisin ehkä kuulla kokemuksia naisista, jotka ovat tulleet raskaaksi exälle. Mihin olette päätyneet? Ap
Ei hyvää päivää aikuiset ihmiset...
Miten voisit pitää lapsen jos olette eronneet? Pakkohan sun olis kertoa exälle että hänestä tulee kolmannen kerran isä.