Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet,jos anoppi sanoo näin

Vierailija
13.09.2013 |

että ottakaa sieltä keittöstä itse kahvia, sitä on termarissa valmiiksi keitettynä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, kahvia. Kiva juttu. Otan myös jääkaapista maitoa.

Tosin mun anoppi on sen verran hössöttäjä, että kaikki on pöydässä valmiina ja siihen istutaan ja juodaan kahvit.

Kumpikin tapa kelpaa mulle.

Vierailija
2/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon "Kkiitos", otan mukin, kaadan siihen termarista kahvia, juon enkä vaikeuta turhaan elämääni ajattelemalla mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse erikseen ajatella kahvin ottamista, se hoituu ns automaatiolla ilman miettimistä. Otan vaan kupin ja kallistan termaria.

Vierailija
4/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetasen pullat laukustani pöytään ja alan sumpille. En taida ajatella mitään.

Vierailija
5/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että anoppi on wt-yh-ylipainoinen laihaläski, joka ei varmasti ajele rämemajavaansa, ja kuitenkin käyttää crocseja ja kutsuu alapäätään etupyllyksi. Liekköhän sillä vielä semmoinen kiitos 1939-1944 tatuointikin piilotettuna kroppaansa.

No ei vaan, mitähän tostakaan muka pitäis ajatella? En luultavasti ajattele yhtään mitään, vaan otan tyytyväisenä kupin kahvia.

Vierailija
6/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyttärelleen varmaan kaataisi valmiiksi, mutta minä miniä joudun ottamaan itse.

Vierailija
7/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 16:34"]

Että tyttärelleen varmaan kaataisi valmiiksi, mutta minä miniä joudun ottamaan itse.

[/quote]

Toivottavasti et ole tosissasi? Jos noin oikeasti kävisi, että tyttärelle kaadetaan valmiiksi ja miniä ottaa itse, niin ottaisin sen kohteliaisuutena. Ehkä anoppi ajattelee, ettei tytär itse osaa/ kykene, mutta miniä se vasta reipas ja toimelias nainen onkin, se osaa ottaa itse! ;)

Vierailija
8/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että anopin mielestä kuulun perheeseen eikä minun takiani tarvitse pingottaa.

Vierailija
9/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ehkä ymmärtäisin jotain sellaista, että anoppi pitää minua samanlaisena perheenjäsenenä kuin lapsiaankin. En siis ole kyläilemässä oleva vieras, jota passataan ohjaamalla valmiiksi katettuun pöytää ja kahvikin kaadetaan kuppiin. Saan olla anopin luona vapaasti ja mennä omin päin hakemaan keittiöstä jotain, jos haluan. 

Vierailija
10/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin. Anoppi ei näkisi lapsenlapsiaan enää koskaan.

Vierailija
11/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en mitään helvetin väljähtänyttä termarikahvia juo, anoppi saa keittää uudet sumpit ja tarjoilla pöytään. Itse en kehtaisi vieraita kohdella noin.

Vierailija
12/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin niin että anoppi pitää mua tuttuna ja kiva juttu ettei tartte pönöttää ja jännittää anoppia kun se kerran on noin tuttavallinen.

mä itse keitän joskus anoppilassa kahvia ja pyydän anopin ja appiukon kahville. ;)

Vierailija
13/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että anopilla on kiire, pitää ehtiä pellolle tai navettaan. On  kuitenkin kaiken kiireensä keskellä muistanut meitä, keittänyt kahvit valmiiksi ja leipomuksia löytyy todennäköisesti myös. "Kahvit on termarissa" kertoo työstä ja tekemisestä ja siitä, että meitä on odotettu käymään.

Vierailija
14/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan samoin kuin toiseenkin anoppi-ketjuun, eli varmaan kusisin alleni. Anoppi on nimittäin ollut kuolleena jo aika kauan..... Olisi kamalaa jos rajan takaa huutelisi jotain kahvijuttuja, hrrrr..!

Vierailija
15/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin heti välit poikki ja en antaisi nähdä lapsia enää ikinä. Jättäisin anopin mätänemään märissä paskavaipoissa vanhainkotiin, enkä lasten kanssa kävisi ikinä anoppia katsomassa.

Siitäs sait.

Vierailija
16/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta jos usein nähdään ja kaikilla on kiirettä. Ehtiihän sitä istua myöhemminkin yhdessä.

Vierailija
17/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, etteikö hän enää muista, että en juo kahvia.

Vierailija
18/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:05"]

Ihmettelisin, etteikö hän enää muista, että en juo kahvia.

[/quote]

Aivan samat sanat :D

Vierailija
19/19 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että kiva että on kahvia. Ottaisin mukin kaapista ja maidon jääkaapista ja istuisin kahvia hörppien juttelemaan anopin kanssa.