Tänäänkin on upea sää lähteä marjaan. Ja mitä sinä teet? Roikut palstalla ja iniset, kun ei rahat riitä.
Eiku poimuri käteen ja metsään. Mikään ei tässä maailmassa ole ilmaista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä marjoja keräisin? Mustikoita ei enää löydy ja puolukat on enimmäkseen raakoja.
Tuolla kasvaa paljon muutakin kuin mustikkaa ja puolukkaa. Mustikkaa kyllä löytää, kun jaksaa etsiä.
Ostan torilta marjat ihan inisemättä. Rahat riittää hyvin.
Olin 8-16 koulussa, nyt syön ja lähden kuudeksi töihin. En millään jaksa lähteä marjaan enää. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä marjoja keräisin? Mustikoita ei enää löydy ja puolukat on enimmäkseen raakoja.
Tuolla kasvaa paljon muutakin kuin mustikkaa ja puolukkaa. Mustikkaa kyllä löytää, kun jaksaa etsiä.
Et siis edes tiedä mitään asiasta josta jänkkäät.
Enkä inise, hähähää. >:D
Joten en myöskään lähde marjaan.
En löydä mitään marjoja kuitenkaan!
Mustikoita löytyy vielä syyskuussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis edes tiedä mitään asiasta josta jänkkäät.
Tiedän...? Täällä pohjoisessa on ainakin mustikkaa. Missä itse asut? Et ole kuullut juolukasta, pihlajanmarjasta, variksenmarjasta, mesimarjasta, vadelmasta...? Juolukat on nyt parhaimmillaan.
Marjat on kerätty jo. Mitä itse täällä roikut?
Kantarellitkin on mahdollisuus sekoittaa myrkkysieniin. En uskalla sienestää vaikka rakastan sieniä :( plus oksettaa jos niissä on matoja
Asun Kalliossa, missä lähelläni on se mustikkametsä. Ap kun tuntuu tietävän, niin kerro.
Olishan tos ihan lähellä aika paljon marjaa, mutta kyllä mä inisen täällä mielummin.
No voi, enpäs inise ja käynyt mustikassa kerran viikossa. Toissapäivänä löytyi lisäksi muutamia vadelmia. Ensi viikolla sieniä keräämään. :-)
ahahahah aina tyrkytetään työttömälle "mene metsään,siellä on marjoja" Täältä on ainakin tunti metsään ja sama takasin. Pitäs olla bussilippu ja takasin. Mitä sillä yhellä ämpärillä marjoja tekee,ei mitään ja saako kahta kympin sankoa polvi/lonkkakipuinen kannettua,hyvä kun maitolitran kaupasta saa.
Aivan älyvapaita ehdotuksia!
Ei oo poimuria kun kalliita. Ja nyt on punkkiaika.
Aloittaja on varmasti käynyt marjassa viimeksi ala-asteella äidin kanssa. Ja päivänsä viettää palstalla inisten muiden asioista, kun omia ei oikein ole.