Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän 98 tai isompia koko yökkäreitä? Niitä haalarimallisia!

Vierailija
13.09.2013 |

Meidän neiti pyörii unissaan niin ettei kaks osaiset pysy menossa mukana. Mistään ei tunnu löytyvän noin isoja kokoja :( 

Tai jos jollain on myydä mulle sellasia niin ostan mielelläni pois! Värillä eikä nukkaisuudella ole väliä, kunhan muuten on ehjät!

Terveisin epätoivoinen mamma

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarn o pyretistä JUST tilasin! Vinkin sain täältä.

Vierailija
2/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun on noi popin vaatteet hintavia, mutta jos ei muualtakaan löydy niin pakkohan se on... Olisko jollain tietoo edullisemmista? Edelleen ne käytetytkin kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato huutonetistä!

Vierailija
4/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä löytyy :)

Vierailija
5/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lindexin nettisivuilla ollut.. Täytyy siis mennä kauppaan! 

Vierailija
6/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän lapset suostuvat pitämään niitä? Varsinkin kun sellaisen pois ottaminen on hankalaa, jos haluaa käydä yöllä tai heti herättyään vessassa.

Vierailija
7/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexissä haalarimallit loppuu kokoon 86, ainakin mun havaintoni mukaan. Ei mun kaksivuotias välitä tuon taivaallista siitä, mitä hänelle puetaan eikä hän myöskään käy yöllä vessassa.

Vierailija
8/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it tekee kokoon 98 asti ja on edullisia. Myös Johalla on ollu 100 senttisiä.

Vierailija
10/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:10"]

Lindexissä haalarimallit loppuu kokoon 86, ainakin mun havaintoni mukaan. Ei mun kaksivuotias välitä tuon taivaallista siitä, mitä hänelle puetaan eikä hän myöskään käy yöllä vessassa.

[/quote]

Onko hän vielä vaipoissa? Itse koin tämän tyyppiset haalarit käteviksi vain vaippa-aikana.

Vierailija
12/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:17"]

[/quote]

Onko hän vielä vaipoissa? Itse koin tämän tyyppiset haalarit käteviksi vain vaippa-aikana.

[/quote]

*huokaus*... taasko joku täydellinen äiti, jonka lapsi on oppinut kuivaksi jo 6kk:n ihmeellisessä iässä? :D

Vierailija
13/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hän on vielä vaipoissa. Kuten suurin osa kaksivuotiaista on.

Vierailija
14/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomp De Lux

Vierailija
15/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutalla oli vielä ainakin pari vuotta sitten ainakin 98 cm unihaalareita ja nehän on aika reilua kokoakin. Tuttaa löytyy helpoiten Reiman verkkokaupasta (myös perusmarketit, mutta niissä koot saattaa loppua kesken).

Vierailija
16/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä niille kaksiosaisilla oikein yln aikana taphtuu josseivat pysy menossa mukana? meilläkin on levottomasti nukkuva kolmivuotias mutt toistaiseksi sillä on vaatteet pysyny yön aikana päällä.

tosin nyt nukkuu pelkällä t-paidalla ja vaipalla kun on ollu lämmintä(ja kyllä, 3v käyttää vielä öisin vaippaa)

Vierailija
17/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun (ilmeisesti jälkeenjääneellä, koska on vielä vaipoissa) 2-vuotiaallani jää selkä paljaaksi, ja kun usein ei ole peiton alla ollenkaan, tulee kylmä. Meillä on öisin ikkuna auki makuuhuoneessa.

Vierailija
18/24 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 20:47"]

[/quote]

[/quote]

Hän on vielä vaipoissa. Kuten suurin osa kaksivuotiaista on.

[/quote]

Joo, ja käveli 6-kuisena. Ei vaan lapsi oppi kuivaksi, kun oli 2 v 2kk (ihan tavallinen aika), mutta tämän jälkeen ei suostunut unihaalareihin, koska osasi vain vetää housut alas käydessään potalla, ei haalareita vetoketjuineen. Haalari sai hänet raivon partaalle, koska hän tykkäsi käydä vessassa, kun itse tuntui siltä. Potta oli yöllä sängyn vieressä, ja aika usein sinne ilmestyi yön aikana jotain.

Ongelma oli se, että hän potki peitot eikä pitänyt unipussista. Ja löysin hänet aina maha tai selkä paljaana ja kylmänä. Ratkaisin ongelman antamalla hänelle raskaan aikuisten peiton, jota oli vaikeampi potkia, ja puin hänelle kokoa isomman pyjaman yläosan.

Vierailija
19/24 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 20:55"]

Minun (ilmeisesti jälkeenjääneellä, koska on vielä vaipoissa) 2-vuotiaallani jää selkä paljaaksi, ja kun usein ei ole peiton alla ollenkaan, tulee kylmä. Meillä on öisin ikkuna auki makuuhuoneessa.

[/quote]

laita ikkuna kiinni? Tai käytä pitkää pyjamaa?

Vierailija
20/24 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien lapset käy yöllä pissalla, ihan sama onko heillä yksi- vai kaksiosainen yöpuku, ei tee elämää sen vaikeammaksi.

Name it, Joha, Lindex on mahdollisia, lisäksi Halonen myy jotakin saksalaista merkkiä, jolla on isokokoisia yöhaalareita. Tarjoustalossa on ajoittain myös jotain halpamallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi