G: Ammattisi ja oletko siihen tyytyväinen? Esim. palkka, työajat...
Kommentit (25)
työajat aina silloin, kun muut juhlii. Kesällä 7 pävää viikossa, talvella pyöritään netissä.
Palkkaa/ tuloa tulee, josta verottaja vie kyllä ainakin omansa.
Enpäs taida eläkkeelle tästä työstä jäädä, vaikka tällä hetkellä ihan mukavaa onkin.
Olen kohtuu tyytyväinen. Palkka olisi parempi muualla, mutta toisaalta työn muut edut ovat varsin kilpailukykyiset. Loma-ajoissa, turvallisuudessa , työaikojen joustavuudessa ja työnantajan tarjoamissa kuntoilumahdollisuuksissa ei ole valittamista. Itse työ on välillä rasittavaa puurtamista ja rutiinia, mutta senkin olen toistaiseksi kestänyt. En ole mikään riskien ottaja, joten siksikin tämä nykyinen paikka sopii minulle.
En ole se aiempi vastannut, mutta farmaseutti minäkin. Hae ihmeessä opiskelemaan, työpaikkoja on runsaasti tarjolla, mahdoton työvoimapula päällä ja kasvaa vaan. Helsingissä ja Kuopiossa voi lukea yliopistossa, 3 vuodessa valmistuu.
Itsekin olen työoloihin ja työnkuvaani tyytyväinen ja palkkakin on naisvaltaiselle alalle ihan kiva. Noista lisäeduista en tiedä, niitä on varmaan vähän paikkakohtaisesti esim. työsuhdeasuntoina, ruokaetuna, kursseina, matkakuluina tms. Työasut maksaa työnantaja ja kahvia saa ryystää firman piikkiin, monessa apteekissa tarjotaan ruokakin.
Ensi keväänä olisi tarkoitus hakea farmasialle, nyt on pakko vielä tehdä töitä täällä ja odotella että mies valmistuu talvella, kahden opiskelijan taloudessa kituuttaminen kun ei houkuttele.
T:Se autotarvikemyyjä
ok ammatti, palkkaa paljon lisää!!!!!!