Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suoraan toiselle kierrokselle

Vierailija
13.09.2013 |

Eilen oli oikein kunnon sekstailupäivä, päivällä jo vedettiin yksi varvi. Illalla sitten alkoi tehdä mieli lisää, vaimo runkkaili mua sängyssä. Mä käänsin hänet kyljelleen ja aloin panemaan. Aikaisemmasta johtuen kestin oikein kunnolla ja kauan ja vaimokin sai orkun. Siinä sitten menin selälleen ja naiseni alkoi taas hieroa kalua ja otti suihin. Mä sanoin, että jäikö kesken, niin hän sanoi että ei, mutta tekee lisää mieli. No ei muuta kun rouva kiipesi päälle ja alkoi hommiin. Siinä vaiheessa aattelin, että mitä hittoa, suoraan toiselle kierrokselle. Hän sai taas ja mä käänsin vielä perseen pystyyn ja nain takaapäin ja laskin spermat pilluun.

Sitten kysymys. Kuinka moni miehistä on suoraan mennyt toiselle kierrokselle ja naisille, olisiko kiihottavaa, jos mies tekisi näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en muistanut ikää laittaa, me ollaan molemmat täytetty jo 50.

Vierailija
2/3 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mahtavaa. Olisin kyllä oikein kiihottunut ja ekstaasissa, jos mun mies hoitelisi mut noin hyvin. Kateeksi käy :)

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että lanteille kiinnitettävä tekokulli on keksitty. Vielä 50-vuotiaskin voi naida useita varveja peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi