Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät uniorkut

Vierailija
25.08.2020 |

Siis kun kesken unien laukeat. Supistelut tulee niin voimakkaina, että väkisinkin herää niihin ja olen lähes hengästynyt kun alkaa mennä ohi. Meneekin sitten tovi ennen kuin nukahdan seuraavaksi. Ja näitä tulee tosi usein :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kaipaan uniorgasmeja, koska ne ovat niin voimakkaita. Harmi, että lakkasivat siinä vaiheessa, kun aloin itsetyydyttää säännöllisesti.

Vierailija
2/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan onneks orkut hereillä ja usein munaa,nam nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huödynnä tilannetta ja rakastele miehesi kanssa, kun kerran olet hereillä ja paikatkin valmiina. Jos olet sinkku, niin tuo on vain merkki, että elät puutteessa ja mielesi sekä kroppasi yrittää sitä sinulle kertoa.

Vierailija
4/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset humblebragit AP:lla

Vierailija
5/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo saanut unessa kun muutaman kerran ja näistä on aikaa. Lähellä on ollut monta kertaa.

Mäkin haluun!!

Vierailija
6/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kateellinen. Mulla muutenkin ongelmia nukkumisen kanssa ollut jo vuosikaudet, että vaihtaisin yölliset laukeamiset mieluusti koko yön kestäviin uniin.

AP

Vierailija
7/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniorgasmit on kyllä kieltämättä todella voimakkaita itsellänikin. Kutkuttava ajatus, saada orgasmi ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota. Hereillä ollessani en ole sellaista koskaan onnistunut tekemään. Itselläni uniorgasmit liittyy aina pidempään seksittömään jaksoon. Kai mun keho jotenkin laukaisee itse itsensä. 

Vierailija
8/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppasi kertoo sinulle jotain, ap.

Pitäisikö sinun kuunnella?

Vierailija
9/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä välillä tulee myös mulle (sinkkunainen, seksiä harrastan hyvin harvakseltaan). Mulla onneksi vaan aamupuolella, eikä yöllä, joten yhtään ei haittaa aloittaa aamu heräämällä orgasmiin. :)

Vierailija
10/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä.

Jos mä oon saamassa orgasmia unessa niin hiffaan et "hei mähän tuun kohta, mut oon unessa" ja sit herään ennen orkkua.

Vierailija
11/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen ei tarvitse olla edes mitenkään seksuaalinen, kun laukean. Lennän (ilman lentokonetta) tai ajan todella kovaa joko autolla tai millä vaan niin se useimmiten päätyy orgasmiin.

Vierailija
12/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain näitä joskus lapsena, ja ne loppuivat aloitettuani säännöllisen masturboinnin.