Mitä ihmettä minulle kävi viime yönä? Olenko aivan seonnut?
Vannon että olin hereillä ja tämän seuraavan episodin jälkeen menin juomaan vettä yms. Kävin siis nukkumaan ihan tavallisesti ja miettien ihastustanu (jep, nolo). Olin varmaan kevyessä unessa kun kehoni alkoi painamaam hirveästi enkä kyennyt liikkumaan. Tässä varmasti mukana unihalvausta. Hereillä/puoliunessa mielestäni olin varmasti tai ainakin että pää toimi. Sitten TUNSIN kuinka joku pitelisi minusta kiinni ja harrastaisi seksiä kanssani. Olin aivan ihmeissäni mutta en tehnyt muuta kuin ihmettelin. Liikkumaan en kyennyt. Ja siis tunsin jonkinlaisen vehkeen tuolla alakerrassa, ei tuntunut hyvältä eikä pahalta vaan enemmänkin tuntui vaan. Lopulta sain käteni liikahtamaan kännykkää päin ja homma loppui. Sitten aloin tärisemään kuin haavanlehti ja tuntui että tärinä kesti ikuisuuden. Epämiellyttävää mutta mihinkään ei sattunut.
Sekava ja provomainen tarina, mutta todellinen. Olenko oikeasti sekoamassa? Aamun olen lukenut unihalvauksista ja jostain Incubus-demonista joka legendan mukaan tekee juuri tälläistä! Enkä ole mikään yliluonnolliseen uskova edes! Ja silti mietin että paninko yöllä oikeasti demonia?!
Kommentit (38)
Minulla oli noin 17vuotiaana outo kokemus ja jos se oli unihalvaus, niin se oli ensimmäinen ja viimeinen eikä kyllä myöskään muistuta mitenkään muiden tarinoita, että paha hahmo kuristaa ym.
Minulla alkoi siis päivä lukiossa vähän myöhemmin, äiti oli jo mennyt töihin ja veli kouluun. Laiskottelin vuoteellani kylkimakuulla, mutta en nukkunut kun tunsin miten joku tuli taakseni makaamaan, ihan selkään kiinni ja työnsi reisien väliin jotain joka tuntui, no, siltä. Minulla oli siis yhä pikkuhousut jalassa. Hankaus tuntui ensin ihan hyvältä, mutta sitten pelästyin että kuka siinä on ja hyppäsin pystyyn valmiina tappelemaan. Paitsi eihän siinä ketään ollut! Kyllä mieleen tuli, että olen sekoamassa ihan tyystin.
Voi vitsi, oon niin kade, nukku matti pani sua, wautsi wau! Mun luona käy harvoin eikä se sillonkaan munaa anna.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista noissa unihalvaus kertomuksissa on se seikka, että niissä tuntuu aina jokin äärimmäinen pahuus olevan kiusaamassa. En ole kuullut mistään mukavista unihalvauksista ennen Ap:n kertomusta jossa hän sai patukkaa.
Oon itse ateisti enkä usko mihinkään jumaliin, demoneihin jne mutta mullakin on unihalvauksissa tuntunut aina vierellä joku toisesta maailmasta oleva paha. Ja oon myös nähnyt ja tuntenut tulleeni raisktuksi jonkun inhottavan demonin toimesta kun kehoni on halvaantuneena enkä voi tehdä mitään kun se punasilmäinen musta olio tuijottaa ja tunkeutuu sisään, se on kamalaa!
Oon jo tosissaan miettinyt, että pitäiskö kutsua joku manaaja paikalle ja kääntyä uskoon, ei tää ateismi taida toimia kuten pitää.
Hullua.
No sainpahan ainakin jän nämiestä :D
Ap
Jonkun kerran samankaltainen kokemus. Joku demoni alkaa työntymään sisään enkä pysty estämään mitenkään ja oon ihan kauhuissani.
Mitenkähän tän sais muutettua? Selkounia olen joskus harrastanut. Pitäis jossain vaiheessa tajuta et "hei, mähän taidan saada seksiä! Pannaanko? No prhana pannaan sitten!!!" ja kääntää se demonimulkku antavaan asemaan ja käyttää sitä hyväksi miten haluaa ja jäädä itse tyytyväisenä makoilemaan 🤔
Se ihastuksesi vain kävi astraalipanemassa sinua. Taitaa olla melko voimakas ihastuminen kyseessä, mahdollisesti miolemminpuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen jonka kuulen kertovan tällaisesta kokemuksesta. Sanoisin vain että jos alkaa toistumaan, niin kannattaa jättää vaikka nimetön esirukouspyyntö herätyskristilliseen seurakuntaan. Netin kautta voi jättää esim. Ilpoisten piirin https://www.ilpoistenpiiri.fi/ väessä varmasti kaikki rukouspyyntöjä lukevat tietävät tällaisesta ilmiöstä.
Tuskin olet sekoamassa, joten hengitä rauhassa.
N45
Niin että hengitä rauhassa, et ole sekoamassa, vaan yliluonnollinen riivaa sinua?
Kyllä sitä unissa voi sattua ihan mitä vaan ja uni- ja valvetila, sekä aivot ja kroppa "risteytyä" monin eri tavoin. Voi nähdä unta, vaikka on hereillä, voi luulla olevansa hereillä mutta oikeasti onki unessa, kroppa voi olla unessa eli halvaantunut vaikka aivot ei, tai aivot voi olla unessa mutta kroppa ei... Jne.
Voisko nuo nihalvausten demonit ja muut kauhujutut johtua siitä, että kun "herää" eikä pysty liikkumaan, tulee väkisinkin kauhun tunne, ja sitten kun on vielä kuitenkin puoliksi unessa, aivot alkavat kehitellä siihen kaikkea kamalaa?
Mulla on vaan kerran ollut sellainen lyhyt unihalvaus, jossa ei tapahtunut muuten mitään, mutta siinä paniikissa alkoi tuntua niinkuin joku olis koskettanut mun päätä, ennen kun sain suun auki ja pomppasin ylös...
Muuten sitten on tapahtunut usein niin, että herään, haluaisin nousta ylös mutten pysty liikkumaan, jolloin pitää odotella että kroppa herää. Ei kestä kauan eikä siinä tule mitään paniikkia, muuta kuin tuon yhden kerran, kun tuntui etten pysty hengittämään...
Pöh miksi tämä meni automaattisesti seksipalstalle??!
Luin aamulla että Incubituksen siittämä oli myös taikuri Merlin! Aloin miettimään pullautanko 9 kk päästä maailmaan uuden Merlinin?
Ap
Apua, oon nauranut tätä ketjua ihan vedet silmissä. Vaikka siis varmasti ihan kamalia tilanteita ja toivon, etten itse joudu tuollaisia kokemaan.
Itse muistan lapsena ehkä jonkinlaisen unihalvauksen, mutta olin niin pieni, ettei onneksi aivoni osanneet kuvitella mitään noin hirveää. Minun kauhukokemukseni oli silloin joskus 4 vuotiaana, että makasin sängyssä pystymättä liikkumaan ja katosta laskeutui minua kohti järjettömän suuri hämähäkki, enkä pystynyt huutamaan apua vaikka yritin. Aikuisena on kerran ollut tilanne, etten oikein tiennyt olenko hereillä vai unessa, mutta en pystynyt liikkumaan ja olin aivan varma, että joku halasi minua/piti kiinni. Mutta tästä tuli sellainen turvallisuuden tunne, vaikka en pystynytkään liikkua. Toivottavasti en joudu koskaan demonin r*iskaamaksi, se ei kuulosta yhtään hauskalta. Tai siis kuulostaa, kun te värikkäästi ketjussa tilanteista kerrotte😅 mutta ovat varmasti ihan hirveitä kokemuksia.
Jeesus tulee, oletko valmis? Jumalan poika siitä syntyy...
Vierailija kirjoitti:
Luin aamulla että Incubituksen siittämä oli myös taikuri Merlin! Aloin miettimään pullautanko 9 kk päästä maailmaan uuden Merlinin?
Ap
Minäkin kävin lukemassa tuosta. Sanottiin että Merlinin äiti oli kristitty nunna. Oli sitten mennyt kastamaan Merlinin ja Merlin suojeltui.
Nykyään jotkut oikein vihaavat lasten kastamista, että uskontoon pakotetaan.
Törmäsinpä mielenkiintoiseen aiheeseen.
Kokemus saattaa olla unihalvaus. Mutta entisenä okkultistina voin kertoa, että voi se olla pahempaakin, esimerkiksi henkimaailman häirintää.
En kuitenkaan usko, että mikään henkiolento pystyisi johonkin aktiin fyysisen ihmisen kanssa, mutta sen kaltaisia tuntemuksia se kyllä voi aiheuttaa. Sellainen Amityville-kauhuleffakin on olemassa, jonka väitetään perustuvan tositapahtumiin ja jossa naista ahdisteltiin juuri seksuaalisesti, hengen toimesta.
Itse olen nykyään kristitty, uskossa Jeesukseen. joten saan olla rauhassa tällaisilta. Hän on turva yöllä ja päivällä. "Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua", lupasi Jeesus, "ja sinun pitää kunnioittaa minua." Emme saa siis turhaan anoa apua ja sitten avun saatuamme halventaa häntä.
Siunausta päiviin ja varjelusta öihin.
Et ole ensimmäinen jonka kuulen kertovan tällaisesta kokemuksesta. Sanoisin vain että jos alkaa toistumaan, niin kannattaa jättää vaikka nimetön esirukouspyyntö herätyskristilliseen seurakuntaan. Netin kautta voi jättää esim. Ilpoisten piirin https://www.ilpoistenpiiri.fi/ väessä varmasti kaikki rukouspyyntöjä lukevat tietävät tällaisesta ilmiöstä.
Tuskin olet sekoamassa, joten hengitä rauhassa.
N45