Mitä ihmettä minulle kävi viime yönä? Olenko aivan seonnut?
Vannon että olin hereillä ja tämän seuraavan episodin jälkeen menin juomaan vettä yms. Kävin siis nukkumaan ihan tavallisesti ja miettien ihastustanu (jep, nolo). Olin varmaan kevyessä unessa kun kehoni alkoi painamaam hirveästi enkä kyennyt liikkumaan. Tässä varmasti mukana unihalvausta. Hereillä/puoliunessa mielestäni olin varmasti tai ainakin että pää toimi. Sitten TUNSIN kuinka joku pitelisi minusta kiinni ja harrastaisi seksiä kanssani. Olin aivan ihmeissäni mutta en tehnyt muuta kuin ihmettelin. Liikkumaan en kyennyt. Ja siis tunsin jonkinlaisen vehkeen tuolla alakerrassa, ei tuntunut hyvältä eikä pahalta vaan enemmänkin tuntui vaan. Lopulta sain käteni liikahtamaan kännykkää päin ja homma loppui. Sitten aloin tärisemään kuin haavanlehti ja tuntui että tärinä kesti ikuisuuden. Epämiellyttävää mutta mihinkään ei sattunut.
Sekava ja provomainen tarina, mutta todellinen. Olenko oikeasti sekoamassa? Aamun olen lukenut unihalvauksista ja jostain Incubus-demonista joka legendan mukaan tekee juuri tälläistä! Enkä ole mikään yliluonnolliseen uskova edes! Ja silti mietin että paninko yöllä oikeasti demonia?!
Kommentit (38)
Haha :D ehkä sattui vaan yhdistelmä unihalvausta ja yöllistä orgasmia, mikä ei päässyt ihan loppuun asti koska heräsitkin kesken kaiken puolinukuksista.
Et pannut mitää demonia.
Oli todennäköisesti unihalvaus tai sitten sulla oli sellainen "olet unessa, mutta luulet olevasi hereillä" uni. Ei siinä muuta.
Unihalvaus. Minä olen "tuntenut" kuinka kymmenet pienet kylmät kädet olisivat tarranneet käsivarsiini ja kuinka muka olisi temmattu ylös sängystä ja paiskattu takaisin alas, samalla päässä tuntui voimakasta kipua ja kuului sellaista metallinkirskuvaa ääntä/pahantahtoista puhetta.
Joskus taas vain joku hahmo seisoo sängyn vieressä ja koin aivan lamaavaa kauhua.
Kerran taas mustapukuiset hahmot osoittelivat taskulampulla ikkunan takaa ja surumielistä musiikkia kuului olohuoneesta.
Nuo loppuivat siihen kun koirani oppi tunnistamaan nuo tilanteet ja on tullut heti herättämään.
Onko sulla ollut stressiä tai huolia?
Jonkinlainen unihalvaushan tuo on. Mulla itsellä on ollut juurikin samankaltaisia pari kertaa. Tosi pelottavan tuntuista kun ei tiedä onko unessa vai hereillä, eikä hallitse kehoaan yhtään.
Unihalvaus, mutta voithan ajatella panneesi demonia :D
Homman nimi on se, että näit unta.
Joskus unet voivat olla erittäin todentuntuisia ja toisinaan jotkut unet ovat painajaisunia.
Unihalvaus liitettynä mihin tahansa uneen = outo kokemus. Onnea siitä :D
Mä herään välillä kuullessani huutoa. Kukaan ei ilmeisesti oikeasti kuitenkaan huuda. Sitten joskus näen seksiunia, en nyt noin voimakkaasti, mutta kyllä niissä orgasmikin on erittäin lähellä ja vako märkänä!
Aivot on mielenkiintoinen elin.
Mielenkiintoista noissa unihalvaus kertomuksissa on se seikka, että niissä tuntuu aina jokin äärimmäinen pahuus olevan kiusaamassa. En ole kuullut mistään mukavista unihalvauksista ennen Ap:n kertomusta jossa hän sai patukkaa.
Siis repeän itsekin nauruun kun mietin miltä kuulostaa :D
Ap
Sori ap, mutta naurahdin kyllä ääneen tuolle "paninko demonia" :D Oon kuitenkin samaa mieltä edellisten vastaajien kanssa, todennäköisesti jotain unihalvauksen ja seksiunen hämärää välimaastoa jonka olet kokenut. Itsekin muistan joskus heränneeni siihen että sain orgasmin unissani, oli aika erikoista ja näin ei ole käynyt kuin sen yhden ainoan kerran.
Onkohan muuten iltarukouksen tarkoitus mm. pitää kaikki tuollainen poissa?
Samantyyppisiä kokemuksia itsellä, omat unihalvaukseni ovat aina jotenkin seksuaalisia. Joku joko harrastaa seksiä kanssani (lähetyssaarnaaja, koska itse en voi liikkua) tai ottaa minut lusikkaan. Vähän pelottavia ovat välillä.
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus. Minä olen "tuntenut" kuinka kymmenet pienet kylmät kädet olisivat tarranneet käsivarsiini ja kuinka muka olisi temmattu ylös sängystä ja paiskattu takaisin alas, samalla päässä tuntui voimakasta kipua ja kuului sellaista metallinkirskuvaa ääntä/pahantahtoista puhetta.
Joskus taas vain joku hahmo seisoo sängyn vieressä ja koin aivan lamaavaa kauhua.
Kerran taas mustapukuiset hahmot osoittelivat taskulampulla ikkunan takaa ja surumielistä musiikkia kuului olohuoneesta.
Nuo loppuivat siihen kun koirani oppi tunnistamaan nuo tilanteet ja on tullut heti herättämään.
Voi onnekas sinulla on koira joka herättää! Minä noissa tilanteissa yritän huutaa ja saada miehen herättämään minut, mutta saan aikaan vain pientä epätoivoista yninää. Joskus mies tajuaa ja ravistelee minut hereille, joskus taas kestää ikuisuuksia demonihelvetissä, koska en vain herää, vaikka tiedän olevani unessa.
Ap, unihalvaus tuo on. Minäkin olen harrastanut seksiä noin. Silloin olin tasan varmasti yksin, joten mikään oikea uniseksikään ei tule kyseeseen (sitäkin kyllä teen sujuvasti). Mielikuvitus on jännä juttu. Tosin en tiedä onko se oikeasti mielikuvitus vai rako toiseen ulottuvuuteen. Kun tietää taipumuksensa halvauksiin, niin niiden kanssa voi elää. Ensimmäiset kerrat on pahimmat.
Mielikuvitusolentoja ei ole olemassa. Jokainen näkee yöllä joskus sekavia unia ja unenomaisia asioita. Move on.