Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostatte syyskoristeet? Olisipa Suomessa Hobby Lobby, Target, Homegoods, TJ Maxx

Syysomena
25.08.2020 |

En löydä esim, isoja koristekurpitsoja mistään. Sellaisia keinotekoisia, ei kasvatettuja. Finnmarilla on vähän syyskoristeita, mutta haluaisin kierrellä kunnolla syyskoristeosastolla jossain kaupassa.

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä niin paljon puhuttiin Finnmarista, että oli pakko käydä niitten sivuilla. Heti lähti yhdet pupu-tyynyt ostoskoriin. Ne jo maksoi, toimituksen kanssa, yli 40€ joten luikin sen jälkeen äkkiä pois. Käyn myöhemmin vielä katsomassa muuta 🐇

Kannattaa varmaankin vierailla Finnmarin tehtaanmyymälässä? Ei mene postikuluja.

Vierailija
122/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun ja olen aika hämmentynyt minäkin. Porukka on ihan sekaisin muovihulluudessaan: luulevat ihan kaikkea muovista tehdyksi kuin jossain 70-luvulla. Tiedoksenne: Kyllä nykyisin lähes kaikki koristeet, mitä Suomessa sisustuskaupoista löytyy on keramiikkaa tai puuta. Tai kangasta. 

Ja niitä koristeita on tarkoitus käyttää vuodesta toiseen uudestaan! 

Jos teidän muovikoristeenne 1970-luvulla heitettiin roskikseen joka vuosi ja ostitte uutta tilalle joka vuosi, niin älkää pitäkö nykyajan ihmisiä yhtä tyhminä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muiden persettä kutittaa, jos joku haluaa sisustaa vuodenaikojen mukaan. Jokainen tehköön kodissaan mitä haluaa. 🍁🍂

Vierailija
124/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisillä on tapana laittaa koti syyskuntoon.

Aivan samalla tavalla kuin laitetaan joulukuntoon ja pääsiäisenä otetaan esiin pääsiäiskoristeita, ja vappuna on ilmapalloja ja serpentiinejä ja munkkeja yms.

Kesäksi laitetaan kevyemmät ja vaaleammat verhot ikkunoihin jne.

Miksi kummassa kotia saisi koristella fiksusti vuodenaikojen mukaan.

Itse just lauantaina ostin oranssin värisiä kynttilöitä, sehän on ollut perinteisesti syksyn väri.

Ei todellakaan ole tapana. Moisesta ikinä kuullutkaan.

Vierailija
125/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla tavalla kuin laitetaan joulukuntoon ja pääsiäisenä otetaan esiin pääsiäiskoristeita, ja vappuna on ilmapalloja ja serpentiinejä ja munkkeja yms.

Itse just lauantaina ostin oranssin värisiä kynttilöitä, sehän on ollut perinteisesti syksyn väri.

No et ehkä ole koskaan käynyt kenelläkään kotona esim. kahvilla syksyllä?

Tai jos olet, niin onko ihan varma, ettei siellä ollut pihalla/parvekkeellä krysanteemia tai lyhdyssä kynttilää (tai ylipäänsä sitä lyhtyä, mitä vielä kesällä ei ollut näkyvillä) tai olio siellä jopa omenapiirakkaa tarjolla? 

Oliko servetit enemmän syksyn väreihin sopivia, vai oliko niissä joulutontun vai pääsiäispupun kuvia?

Oliko maljakossa keväisiä tulppaaneita vai syksyllä myytäviä leikkokukkia? 

Kyllä se syksy koteihin tulee, vaikka sinä et sitä tietoisesti itse huomaisikaan...

Vierailija
126/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole tapana? Miten itse toimit? Eikö kotonasi todellakaan yhtään mikään muutu, kun kesä vaihtuu syksyksi? Eikö edes yksi pienenpieni juttu? Paljasta pois. Etkö tarvitse edes vilttiä?

Vierailija
127/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää millaisia syyskoristeita Targetissa myydään?

Vierailija
128/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää millaisia syyskoristeita Targetissa myydään?

Youtubesta

Vierailija
129/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
130/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostele turhaa tavaraa

Vierailija
131/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, pitääkö syksyäkin varten nykyään koristella???? WTF

Sinun ei ole pakko, jos et pidä mistään kauniista. Mutta kyllähän nyt syyskrysanteemit, syksyinen ovikranssi, oranssit kynttilät ja syksyiset servetitkin jo tekee syksyisen fiiliksen. Mutta aina voi mököttää harmaassa kopissa ja kiroilla, jos se on se sinun juttusi. No fence.

No fence :D

No olihan täällä joku muukin huomannut tämän. Englannin osaajat ovat vähissä tässä maassa.

Vierailija
132/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
133/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ostele turhaa tavaraa

Sinun ei tarvitse, mutta jos joku tykkää, niin häntä ei kiinnosta sinun mielipiteesi

Vierailija
134/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
135/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo maku teillä jotka ostatte oransseja kynttilöitä syksyllä. En ole ikinä oikein mieltänyt oranssia syksyn väriksi, toki Amerikassa taitaa olla oranssia halloween-teemaista jos Amerikan Yhdysvaltojen traditioita haluaa apinoida, niin ja onhan lehdissä keltaoranssia ruskaa...

Itse suosin kultaisia, tummanruskeita, tummanvihreitä ja tummansinisiä kynttilöitä syksyisin. Oranssi pomppaisi ikävästi silmiin sisustuksessa muutenkin.

Vierailija
136/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas outo maku teillä jotka ostatte oransseja kynttilöitä syksyllä. En ole ikinä oikein mieltänyt oranssia syksyn väriksi, toki Amerikassa taitaa olla oranssia halloween-teemaista jos Amerikan Yhdysvaltojen traditioita haluaa apinoida, niin ja onhan lehdissä keltaoranssia ruskaa...

Itse suosin kultaisia, tummanruskeita, tummanvihreitä ja tummansinisiä kynttilöitä syksyisin. Oranssi pomppaisi ikävästi silmiin sisustuksessa muutenkin.

Sama täällä! Oranssia ei meidän taloon tule.

Omaan syyssisustukseen kuuluvat: tummemmat verhot, matot (kesäisin ei pidetä mattoja ollenkaan), syksyiset kasvit, valkoiset tai tummat kynttilät, syksyinen päiväpeitto, tummat pyyhkeet ja valoköynnökset sisällä ja ulkona. Ei mitään varsinaista koriste-esinekrääsää vaan sisustamista kodintekstiileillä.

Vierailija
137/164 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keillä ihmisillä? Joillakin kyllä, se on ok kun tykkäävät. Minä en ole tehnyt mitään näistä, enkä aio tehdäkään. Kuten vaihtaa verhoja...turhaa vaivaa, en ymmärrä.

Vierailija
138/164 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta syyskoristeiden ostamista. Luonnosta saatan ottaa hienoja oksia, varpuja, kauniita syysvärisiä puun lehtiä, käpyjä jne. Ihan ilmaiseksi ja ekologisesti.

Vierailija
139/164 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole tapana? Miten itse toimit? Eikö kotonasi todellakaan yhtään mikään muutu, kun kesä vaihtuu syksyksi? Eikö edes yksi pienenpieni juttu? Paljasta pois. Etkö tarvitse edes vilttiä?

Meillä ainakin on pari vilttiä aina korissa olohuoneessa. Voi niitä tarvita mihin vuodenaikaan vain.

Vierailija
140/164 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää mautonta krääsää.