Tallilla, jossa käyn harrastamassa, eräs ori on
alkanut katsomaan minua silläsilmällä..
Hiton noloa! Ainakun saavun tallille, niin alkaa se hirnuminen ja kavioillaan kolistelee pilttuunsa ovia. Eikä se muille niin tee.
Kesällä, kun haettiin hevosia sisälle ulkoaitauksesta, niin tämä herra oli siellä usein kulli esillä. :(
Kohta täytyy lopettaa nuo tallihommat.
Kommentit (11)
No haistaako hevonen naisen pillun hajun?? ap
Kyllä haistaa.
Seksuaalista halua se ei kuitenkaan ihmistä kohtaan tunne, se vain erottaa tallinsa ihmisistä heikoimman ja tietää, että tuon yli pääsisi arvojärjestyksessä kiipeämään.
Muna pitkällä orit hengailee silloin, kun ne rentoutuu tai niillä on kuuma.
Sorry, se ei käy kuumana suhun, sä oot vain se jota se kunnioittaa tallin ihmisistä vähiten.
Heppa nauraa sulle päin naamaa ja funtsii, että sun nähden sopii kikkeliäänkin tuulettaa. Kyllä mäkin lopettaisinkin talleilun :( Hävytön eläin!
Ori on selvä narsisti! Jätä koko talli, kun ei ole vielä liian myöhäistä!
Kaikille parhaaksi on kuohita se hullu orhi ..Tuija
Käytätkö jotain houkuttelevaa hajuvettä? Ethän tahallaan yritä vietellä sitä oria?
Meillä ori hakkas kulliaan mahaansa vasten niin kauan että mählät Lens siis purkaa paineensa.
Kokeile auttaako jos käyt kampaajalla. Minä olen vaatinut tallinpitäjää (=miestäni) kustantamaan kampaajareissun siinä vaiheessa, kun ori ei enää meinaa erottaa minua tammoista.
Orin ruunaus olisi toinen vaihtoehto, mutta siihen tuo ei suostu.
Hevonen ja Ihminen kumpikin samanlaisia eläimiä. Hevoset ei puhu joten ne haistaa kiiman niin tamman kuin naaraankin.
Se haluaa panna sua. Usko tai älä. Se kaipaa sun kosketusta.
Luuletko, että se haistaa pillun hajun?