Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Addiktio... kardemummaan. Mistä voisi johtua?

Vierailija
12.09.2013 |

Hei palstalaiset.

Kärsin oudosta "ongelmasta", sillä syön jauhettua kardemummaa päivittäin ilman mitään ja lisään sitä kaikkeen, mitä syön (kastikkeet, puurot, liha, letut, hillot). Addiktio on jatkunut jo kolmatta vuotta, oli pieni tauko tuossa välillä. Mistäköhän voisi johtua? Välillä menen paniikkiin jos huomaan unohtaneeni kardemummaputkilon kotiin. Kotoa niitä löytyy aina vähintään 10 x 8g. Päivittäin nautin n. 4-6 g kardemummaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kaippa tuo jonkinmoinen pakko-oire on...

Vierailija
2/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet intialainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla sanomaan, että oot raskaana, mutta jos vaiva on jatkunut kolmatta vuotta, niin eipä taida olla oikea vastaus ;) Onpa kumma addiktio, en ole ennen tuollaisesta kuullut. 

Vierailija
4/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet "paniikkiin" kun mauste on kotona, lienee pakko-oire eikä enää ihan perus addiktio. Miten sulla muuten menee?

Vierailija
5/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee ihan ok, ei sairauksia, ja en joo oota lasta, heh ;) ihan suomalainen oon. Ihmetyttää iha hullun lailla ku oon koittannut etsiä asiasta tietoa mut aika harvinaislaatuinen taitaa olla mun addiktio.... Kardemumman ainaki sisältävän öljyn pitäs vähentää erilaisia kiputiloja ja lisätä syljeneritystä mut ei mulla kyllä mitää sellaisia ole ongelmana.... 

ap

Vierailija
6/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardemumma on kyllä ihanaa, rakastan sitä tuoksua!

Vierailija
7/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään kanssa kardemummaa kaikkialle minne se vain sopii. Parasta se on kahvissa, ripottelen kahvin sekaan suodatinpussiin, tulee ihan mahtavan hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi