Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lievästi ylipainoinen vegaani - kysyttävää?

Vierailija
12.09.2013 |

Vastaan viidelle :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Chicago-Iida?

Vierailija
2/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:49"]

Oletko Chicago-Iida?

[/quote]

En. En tiedä kuka/mikä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se on mahdollista? Olla vegaani ja pullukka?

Vierailija
4/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, ihan kun tuossa olisi jotain ihmeellistä. Lihavat vegaanit on ihan peruskauraa. Eihän se liha lihota. Soijajäätelöö, pullaa ja karkkia vaan naamaan. Ranskalaisetkin on hei vegaanisia!

Vierailija
5/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:53"]

Miten ihmeessä se on mahdollista? Olla vegaani ja pullukka?

[/quote]

Sain puoli vuotta sitten diagnoosin eli kilpirauhasen vajaatoiminta. Nyt olen saanut thyroxin lääkkeen ja turvotus alkaa laskea. Syön liikaa pähkinöitä, avokadoa ja banaaneja eli liikaa herkkuja! 

Vierailija
6/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:55"]

Pah, ihan kun tuossa olisi jotain ihmeellistä. Lihavat vegaanit on ihan peruskauraa. Eihän se liha lihota. Soijajäätelöö, pullaa ja karkkia vaan naamaan. Ranskalaisetkin on hei vegaanisia!

[/quote]

Et kysynyt mitään, mutta vastaan. En itse tunne, itseni lisäksi yhtään pullukkaa vegaania. En syö pullaa enkä varsinkaan ranskalaisia perunoita. Karkkia silloin tällöin.

Vierailija
7/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen monta ylipainoista vegaania. Niinkuin itseni. Fat Vegans on jo niin 90-lukua.

Vierailija
8/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:59"]

Mä tunnen monta ylipainoista vegaania. Niinkuin itseni. Fat Vegans on jo niin 90-lukua.

[/quote]

Ahaa. No en tiennyt tuota. Tosiaan olen itse iso :) poikkeus muiden vegaanien joukossa. Tosin olen myös aika lihaksikas naiseksi.

Vierailija
9/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta.Oma valintasi ja miksi sun pitää tuntemattomana tulla tänne spammailee asiasta.

Vierailija
10/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 16:06"]Ei paljon kiinnosta.Oma valintasi ja miksi sun pitää tuntemattomana tulla tänne spammailee asiasta.[/quote]

Kunhan huvikseni aloitin tällaisen keskustelun. Tämähän on aihe vapaa -palsta. 

Vierailija
11/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt laskenut oletko jo vastannut viidelle mutta kysynpä kuitenkin.

Minua kiinnostaisi suosikkiruokareseptisi.

Olen itse kala-kasvisruokavaliolla ja uusien reseptien saaminen on aina mukavaa.

Tsemppiä kilpirauhasen kanssa! Oma kilpirauhaseni on myös oikutellut (tosin liikatoimintana ainakin toistaiseksi eikä ole todellakaan mukavia nuo vaivat!)

Vierailija
12/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 16:15"]

Olen itse kala-kasvisruokavaliolla ja uusien reseptien saaminen on aina mukavaa.

Tsemppiä kilpirauhasen kanssa! Oma kilpirauhaseni on myös oikutellut (tosin liikatoimintana ainakin toistaiseksi eikä ole todellakaan mukavia nuo vaivat!)

[/quote]

Kiitos sinulle kivasta viestistä! Vastaan enää tähän.

Herkkuni on omatekoinen avokado-pähkinä salaatti. Teen sen mutu-tuntumalla... Kannattaa kokeilla eri versioita!

Tuhti ja lihottava klassinen vegaaniruoka on anarcho pie! Kannattaa googlettaa. 

Seitania syön paljon. Eilenkin tehtiin "kinkku" uuniin. Monet tekevät seitanista maistuvia "chilimakkaroita".

Tomaattikeittoa chilillä tein eilen. 

Ylipäätään teen ruokaa luovasti ja modifioin esim. vegaaniliiton sivuilta löytyviä reseptejä. 

Vierailija
13/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin olen, niin ei hirveästi tule kysymyksiä mieleen. Mitään pullaa, ranskiksia, karkkia, suklaata, sipsiä jne. en yleensä syö ikinä, mutta hyvää, itsetehtyä kunnon vegaaniruokaa tykkään mättää paljon. Ja mikäs siinä, kun mikään erityinen terveysriskihän tällaisella ruokavaliolla hankittu ylipaino ei ole.

Vähän pulleammat vegaanit ei mun mielestä ole mitenkään hirveän harvinaisia, mutta ei niitä koskaan julkisuudessa näe, eivätkä myöskään kadulla pistä silmään stereotyyppisinä vegaaneina, niin mistäs sitä tietää, moniko pullukka on vegaani. 

Vierailija
14/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 16:15"]

[/quote]

Kiitos sinulle kivasta viestistä! Vastaan enää tähän.

Herkkuni on omatekoinen avokado-pähkinä salaatti. Teen sen mutu-tuntumalla... Kannattaa kokeilla eri versioita!

Tuhti ja lihottava klassinen vegaaniruoka on anarcho pie! Kannattaa googlettaa. 

Seitania syön paljon. Eilenkin tehtiin "kinkku" uuniin. Monet tekevät seitanista maistuvia "chilimakkaroita".

Tomaattikeittoa chilillä tein eilen. 

Ylipäätään teen ruokaa luovasti ja modifioin esim. vegaaniliiton sivuilta löytyviä reseptejä. 

Kiitos vastauksestasi. Hyvältä kuulostaa!

Vierailija
15/15 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen reilusti ylipainoisen kasvissyöjän, joka tosin ei ole vegaani. Mutta hän rakastaa perunaa ja pastaa, ei makeaa. Vehnä on vegaanista ja runsaskalorista, samoin sokeri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi