Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-tilin yksityisyydestä?

Vierailija
12.09.2013 |

Kuinka tarkkaa tietoa S-kortin / S-tilin käytön jälkeen tulee kotiin? Eritelläänkö siinä ihan joka ostos?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain ostopaikat eikä niitäkään välttämättä ihan tarkasti (siis voi olla lueteltu ravintoloiden ja kahviloiden nimiä samassa kohdassa). Netissä näkee tietysti tiliotteelta jos on maksanut kortilla eikä vain ottanut bonusta.

Vierailija
2/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. :-) Vielä tarkennus: kuinka tarkkaan tiliotteelta sitten näkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:14"]

Kuinka tarkkaa tietoa S-kortin / S-tilin käytön jälkeen tulee kotiin? Eritelläänkö siinä ihan joka ostos?

[/quote]

Kummasta sä nyt haluat tietoa, bonusostoksista (niistä, joissa kortilta on otettu vain bonukset ja maksettu rahalla tai toisella kortilla) vai S-pankkikortilla maksetuista ostoksista? Nehän näkyvät eri tavalla: bonusostoksista tulee pelkkä yhteenveto kun taas S-Pankkikortilla maksamisesta näkyy ihan samat tiedot tiliotteella kuin minkä tahansa muun pankin tiliotteella. Mutta ainakaan minulle ei S-Pankin tiliote tule postissa vaan näkyy vain verkkopankissa.

Vierailija
4/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin itse asiassa kiinnostaa. :-)

Eli vielä jäi auki, että jos on maksanut s-pankkikortilla - eritelläänkö siellä ostoksia vain ostopaikat ja loppusummat?

Vierailija
5/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:29"]

Kumpikin itse asiassa kiinnostaa. :-)

Eli vielä jäi auki, että jos on maksanut s-pankkikortilla - eritelläänkö siellä ostoksia vain ostopaikat ja loppusummat?

[/quote]

Vain paikat ja summat, ei niihin mitään kuitteja ikinä liitetä.

Vierailija
6/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme