Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies tarjosi 500€ rahaa lapsenhoitoon seksiä vastaan!?

Vierailija
24.08.2020 |

Erosimme vuosi sitten, ja meidän 3v. lapsi jäi minulle. Mies tienaa paljon enemmän kuin minä.
Nyt on ollut paljon kuluja lapsen vuoksi, ja pyysin mieheltä rahaa. Hän lupasi antaa 500€ yhdestä seksikerrasta! En tiedä mitä nyt tekisin, mutta ne rahatkin olisi kyllä pakko saada :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi kuvitella tilannetta, että menisin sänkyyn lapseni isän kanssa.

Enkä muutenkaan pyytäisi rahaa tai almuja lapsen isältä yhteisen lapsemme elättämiseen. Itse olen pentuni synnyttänyt, itse myös kannan vastuun lapsen kuluista.

Todella nöyryyttävää sotkea seksi ja lapsen kuluihin osallistuminen.

Olet kuitenkin aiemmin tilanteeseen päätynyt?

Ihan omaa ylpeyttäsi kiellät lapselta isän?

Vierailija
22/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsen hyväksihän ne rahat menisivät🙄 ja tutun ihmisen kanssa seksi varmaan tuntuisi ihan...niin, tutulta. Ota tarjous vastaan. Et ainakaan menetä mitään.

Ai ei menetä mitään? Useimmat meistä eivät halua prostituoiduksi, ja sellaiseen suostuessaan menettää todella paljon. Se, että maksaja on oma entinen rakastettu, tekee asian vielä inhottavammaksi.

Kaiken huipuksi mies saattaa tehdä tuon tahallaan, nöyryyttääkseen ja osoittaakseen sinulle mitä hän sinusta ajattelee.

Toki osa miehistä ajattelee kaikkien naisten oikeasti olevan maksullisia, joten jos tämä kuuluu niihin, ehkä hän kuvittelee olevansa erikoistarjouksineen hyvällä asialla. Tämä ei kuitenkaan poista asian kuvottavuutta naisen kannalta. Ellei kyse ole jostain sadomasokistisesta fetissistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies, 200 eurolla pääsee tunniksi painamaan kuumimpia ukrainalaisia, ja 100e lisämaksusta ilman kumiakin

Ilman kondomia ei kukaan täysjärkinen harrasta prostituoidun kanssa.

Vierailija
24/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi kuvitella tilannetta, että menisin sänkyyn lapseni isän kanssa.

Enkä muutenkaan pyytäisi rahaa tai almuja lapsen isältä yhteisen lapsemme elättämiseen. Itse olen pentuni synnyttänyt, itse myös kannan vastuun lapsen kuluista.

Todella nöyryyttävää sotkea seksi ja lapsen kuluihin osallistuminen.

Olet kuitenkin aiemmin tilanteeseen päätynyt?

Ihan omaa ylpeyttäsi kiellät lapselta isän?

Se että on joskus halunnut jonkun perheen perustamista tai yhteistaloutta varten ei tarkoita sitä, että kokee tähän mitään fyysistä vetoa. Etenkään myöhemmin jos enää ei edes eletä yhdessä.

Kasva aikuiseksi ja ymmärrä asioita.

Vierailija
25/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka sanoo "hyvä diili" on jotain limaisia setämiehiä. Joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kenellekään kuin raha.

Vihaan miehiä. Toivon että Venäjä valloittaa Suomen ja silpoo sekä kiduttaa miehet hengiltä keskitysleirellä. Olette kuvottavia elukoita.

No minä ainakin ehdotin seksiin suostumista, koska Ap saisi seksiä itsekin. Ja olen myös nainen, en mies.

Vierailija
27/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka sanoo "hyvä diili" on jotain limaisia setämiehiä. Joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kenellekään kuin raha.

Vihaan miehiä. Toivon että Venäjä valloittaa Suomen ja silpoo sekä kiduttaa miehet hengiltä keskitysleirellä. Olette kuvottavia elukoita.

No minä ainakin ehdotin seksiin suostumista, koska Ap saisi seksiä itsekin. Ja olen myös nainen, en mies.

Jos olisit oikeasti nainen, tajuaisit ettei "se" kiinnosta ihan kenen tahansa kanssa kuten teitä apinoita.

Vaan pitää tuntea siihen mieheen vetoa tai yhteyttä. Mutta mitäpä sinä siitä tajuaisit, tyrkytä vaan setelinippuja jokaiselle tapaamallesi naiselle.

Vierailija
28/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihan Hel**tin sikoja! Ap.n mies on täysi psykopaatti.

Sano miehelle, että rahat tilille ja heti, lapselle ne menevät! Tai sitten hänen lapsensa palelee nälissään, kun ei ole ruokaa eikä vaatteita. Tosin tuskinpa se lapsesta välittää, kun äitiinkin käyttää henkistä väkivaltaa.

Vierailija
29/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies puutteessa eli ei saa keltään.

Vierailija
30/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että rahat tilille ja heti, lapselle ne menevät! Tai sitten hänen lapsensa palelee nälissään, kun ei ole ruokaa eikä vaatteita. Tosin tuskinpa se lapsesta välittää, kun äitiinkin käyttää henkistä väkivaltaa.

Eikö äiti voi mennä töihin?

Tuskin se lapsi "palelee nälissään" jos ei saa 500 euroo, eiköhän äiti pidä siitä huolen :D

Vai onko sulla tapana kiristää rahaa lapsen hyvinvoinnilla uhaten?

Vierailija
31/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpsyttäjiltä ajellaan tukka ja viedään Siperiaan kutomaan juuttisäkkejä.

Vierailija
32/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi muuten, mutta jos lapsen tarve on kyseessä.

Miksi tehdä muuten ilmaiseksi jotain mistä voisi saada rahaakin?

Vierailija
33/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin on puutteessa, niin miksi ei.

Ehkä saisitte juteltuakin ja suhteenne kuntoon.

Vierailija
34/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jätti ap:n, niin tuohan voisi olla hyvä mahis päästä takaisin hänen suosioonsa.

Vierailija
35/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäpä, jos suostut ja se mies ei maksa, vaan nauraa päälle? Älä suostu, varatkaa lastenvalvojalle aika ja elatusapu kuntoon, jos ette nykyisellä pärjää.

Vierailija
36/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu vie lapset ennenkuin he palelevat nälissään.

Vierailija
37/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti nainen, tajuaisit ettei "se" kiinnosta ihan kenen tahansa kanssa kuten teitä apinoita.

Vaan pitää tuntea siihen mieheen vetoa tai yhteyttä. Mutta mitäpä sinä siitä tajuaisit, tyrkytä vaan setelinippuja jokaiselle tapaamallesi naiselle.

No anteeksi nyt vaan, mutta olen oikeasti nainen. Ehkä me naisetkin voidaan ajatella asiasta eri tavalla. Minä ainakin voisin panna rahasta exääni, jos olisi ihan hirveä rahapula ja kemiaa vielä olisi välillä.

Vierailija
38/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä diili, mutta miten varmistat ,ettei tartuta tahallaan sinuun mitä vaan tautia, hiviä jne.

Vierailija
39/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jätti ap:n, niin tuohan voisi olla hyvä mahis päästä takaisin hänen suosioonsa.

Kuka tuollaisen paskasäkin "suosioon" haluaisi? Menkööt kuppaisiin virolaisiin huoriín.

Vierailija
40/57 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi nyt vaan, mutta olen oikeasti nainen. Ehkä me naisetkin voidaan ajatella asiasta eri tavalla. Minä ainakin voisin panna rahasta exääni, jos olisi ihan hirveä rahapula ja kemiaa vielä olisi välillä.

Itse ihmettelen naisia, jotka ehdottomasti tuomitsevat rahan tienaamisen seksillä, mutta kotka kuitenkin panee ympäriinsä muutenkin ilman tunteita.

Kyllä mä menisin, jos ex ei ois täysin oksettava ja tarve olis todellinen.

Monet kuulemma harrastavat eron jälkeen seksiä exän kanssa ihan ilmaiseksikin.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan