Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja? Kuukautiset myöhässä, rinnat kipeät mutta negatiivinen raskaustesti!

Vierailija
11.09.2013 |

Hei!

Olisiko muita, joilla on käynyt samalla lailla ja mikä oli lopputulos? Kiertoni on yleensä 24 päivää aika tarkalleen. Tällä hetkellä olen 18 päivää myöhässä. Rinnat on ollut todella kipeät ja turvonneet jo muutaman viikon ja alavatsassa tuntuu jatkuvaa painetta sekä hiukan on yököttänyt. Mutta olen siis tehnyt useamman testin, jotka kaikki ovat olleet negatiivisia. Alkuun ajattelin että tässä on kyse vain epänormaalista kierrosta, koska testit olivat negatiivisiä. Sitten vaan on alkanut tämä aika venyä ja muitakin raskausoireita on. En ole erityisen stressaantunut tällä hetkellä eikä raskautta ole todellakaan suunniteltu sillä olen ollut mieheni kanssa yhdessä vasta muutaman kuukauden.

Minulla on huomenna aika lääkärille, joten eiköhän se sitten selviä, mutta kun tämä asia pyörii vain mielessä olisi kiva saada muiden kokemuksia. Sen lisäksi olisi kiva hieman tietää, kuinka paljon mahdollista on että verikoekin olisi negatiivinen, vaikka olisinkin raskaana? Olen lukenut että jotkut naiset vain testaavat negaa ja lääkärit sitten ovat jääräpäisesti sitä mieltä, että ei ole raskaana vaikka nainen tietäisikin asian olevan toisin.

No olen lopettanut nyt alkoholin ja tupakan käytön varmuuden vuoksi, mutta olisi kyllä kiva tietää missä tässä mennään.

Kiitos vastauksista etukäteen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla