Jeesatkaa hölmöä?
Olin treffeillä kiinnostavan miehen kanssa sunnuntaina. Meillä oli hauskaa ja kahvittelu venähti yli 4 h mittaiseksi. Erotessa mies sanoi että "mä soitan sulle".
Samana iltana mies laittoi vielä viestiä että olinko päässyt varmasti turvallisesti kotiin ja toivotteli hyvät yöt, sekä kiitteli ihanasta sunnuntai-illasta.
Vastasin ja kiitin myös häntä, kerroin että mulla oli todella hauskaa.
Mies laittoi vielä lyhyen viestin johon en sitten vastannut.
Nyt on keskiviikko ja muuta ei ole sitten miehestä kuulunut.. Oletan, että pallo on hänellä kun hän sanoi että "mä soitan sulle".
Venailenko tässä nyt vai mitä? En halua vaikuttaa epätoivoiselta.
Ja mä olen eron jälkeen tooodella untuvikko näissä deittihommissa. Takana 10 v parisuhde siis joka päätyi eroon yli vuosi sitten.
Kiitti mammat avusta jo etukäteen. :)
Kommentit (8)
Venailisin vaan... Riippuu tosin millainen se viesti oli, mihin jätit vastaamatta? Jos se on ollut sentapainen joka kaipaisi vastausta niin mies on voinut tulkita ettei sinua oikein kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:50"]
Venailisin vaan... Riippuu tosin millainen se viesti oli, mihin jätit vastaamatta? Jos se on ollut sentapainen joka kaipaisi vastausta niin mies on voinut tulkita ettei sinua oikein kiinnosta.
[/quote]
Ei ollut sellainen viesti mihin oikeastaan ees pitäisi vastata. Ja mä vastasin aiempaan viestiin selkeästi niin että tajuaa että oon kiinnostunut, kehuin treffejä todella kivoiksi ja että mulla oli hauskaa.
Oodttelen tässä siis.. Ärsyttävää olla epävarmuudessa :/
AP
Se raukka miettii nyt samaa, että milloin se kehtaa sulle soittaa ettei vaikuta epätoivoiselta :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:54"]
Se raukka miettii nyt samaa, että milloin se kehtaa sulle soittaa ettei vaikuta epätoivoiselta :)
[/quote]
IIIk ei kai :) Hassua tälleen aikuisena, 35-v olla kuin pikkutyttö ja odotella jotain viestiä/ puhelua.. Toisaalta jännää mut toisaalta itsetunto on sen verran huono että miettii et mitä jos se laittoi viestii illalla vaan kohteliaisuudesta ja mitä jos se kahvitteli mun kaa niin pitkään vaan kohteliasuudesta ja siks ku ei ollu muutakaan tekemistä..
AP
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:54"]
[/quote]
IIIk ei kai :) Hassua tälleen aikuisena, 35-v olla kuin pikkutyttö ja odotella jotain viestiä/ puhelua.. Toisaalta jännää mut toisaalta itsetunto on sen verran huono että miettii et mitä jos se laittoi viestii illalla vaan kohteliaisuudesta ja mitä jos se kahvitteli mun kaa niin pitkään vaan kohteliasuudesta ja siks ku ei ollu muutakaan tekemistä..
AP
No joo ei ole kiinostunut sinusta. olisi kyllä soittanut heti ma tai ti jos olisi.
Ihme pelailua ap. Miksi et soita jos siltä tuntuu, sillähjän tuo selviää onko mies kiinnostunut vai ei. Mitä menetettävää sulla on??
Oho tulipa kumma kappalejako viestiin..
AP