Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen valita miehen seksin perusteella?

Vierailija
11.09.2013 |

Jos ei voi, niin miksi? Onko kukaan valinnut? Mitä mielikuvia herättää, jos nainen sanoo, että valitsi miehen siksi että se on hyvä sängyssä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Moraalitonta.

Vierailija
2/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 08:16"]

Jos ei voi, niin miksi? Onko kukaan valinnut? Mitä mielikuvia herättää, jos nainen sanoo, että valitsi miehen siksi että se on hyvä sängyssä?

[/quote]

No en minä ainakaan olisi ukkoani valinnut, jos ei olis ollut petipuuhissa hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä jostain syystä joutuisin nyt melkein 30 vuoden yhteiselon jälkeen vapaille markkinoille, niin en kyllä huolisi huonoa seksikumppania. Olkoot muuten millainen tahansa.

Vierailija
4/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Varmasti joku on valinnut.

Mielikuvana on että kyseinen nainen on epätavallisen seksuaalinen ihminen. Oletan nimittäin että hänelle seksi on tärkeämpää kuin rakkaus, tunteet, taloudellinen hyvinvointi, väkivallattomuus, lasten turvallisuus, tasa-arvo yms. yms.

Vierailija
5/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan huolis, jos se on miehen ainoa hyvä ominaisuus. Tuskimpa kuitenkaan olisi, enhän mensi edes koittamaan hänen rakastelutaitojaan, jos ei muita hyviä ominaisuuksia olisi.

Vierailija
6/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä (ap) olen valinnut miehen tuon perusteella. Olen todennut että sängyssä näkee hyvin pitkälle, mitä ihminen oikeasti on. Hyvät sänkykumppanit on lähes poikkeuksetta hyvin empaattisia, lisäksi hyvän seksin toimivuuteen tarvitaan tunteet (rakkaus, uskollisuus, luotettavuus).

Sen lisäksi olen tutustunut miehiin, joilla on jotain häiriöö seksielämässä, niin tuollaisista ei ole tasaveroiseen suhteeseen eikä seksiin. Yhden kanssa seurustelin hetken, joka myöhemmin sai pedofilia-diagnoosin, hänen kanssaan olin sängyssä, ja totesin, ettei enää ikinään tällaista. Tuossa kohtaa ei rakkaus ja tunteet enää riitä.

Joskus juttelin miehen kanssa, joka harrasti maksullisia naisia, ja raiskauksia. tuolle miehelle kaikkein kauhein asia oli se, että nainen saisi seksistä jotain muuta kuin rahaa. tuo mies pystyi seksiin vain silloin, kun nainen ei halunnut. (En ollut tuon kanssa sängyssä, en tod).

Lisäksi persoonallisuushäiriöiset, varsinkin narsistit, ovat sängyssä poikkeuksetta todella huonoja ja surkeita. Naiset pystyvät seurustelemaan narsistien kanssa vain siinä tapauksessa, että ajattelevat että "Ei se seksi niin tärkeää ole, tärkeämpää on rakkaus", eivätkä koskaan tajua, ettei mies oikeasti rakasta. Jos mies ei välitä naisesta sängyssä,vaan tyydyttää vain itsensä, ei se ole rakkautta. Minulle siinä ei olisi edes suhdetta.

Jos naiset valitsisivat miehen seksin perusteella, narsisteilla ei olisi yhtäkään tyttöystävää, heillä ei olisi parisuhteita eikä perheitä.

Lisäksi olen huomannut, että kun joskus seurustelin miehen kanssa, joka oli huono sängyssä siinä kävi näin; minua lakkasi seksi kiinnostamasta, lopulta se alkoi ällöttään, kun mies vonkui. Mies "korjasi" puutteensa pettämällä. Me erosimme, niin kuin noissa tilanteissa käy aina. Tässä totesin, ettei minulla ole yhtäkään syytä lähteä suhteeseen miehen kanssa joka on huono sängyssä. Loppupäätelmä; Kaikki ihmiset olettavat että naisen pitää elää huonossa (seksi)suhteessa, ja olla uskollinen ja tyytyväinen, mutta kukaan ei oleta että miehen pitäisi olla uskollinen ja tyytyä kohtaloon. Jokainen mies hyväksyy ja ymmärtää sen, että miehet pettää tässä kohtaa. Naiset taasen tuomitaan tässä kohtaa mitä jyrkimmin. Kaksinaismoralismia? Moraalin tarkoitushan on vain vangita, saada muut elämään niin kuin ympäristö sanoo, mutta moralisoijaa itseään säännöt ei koske. Minä päätin heittää kaiken moraalin huitsin nevadaan, en tarvitse sitä, minulla on tunteet ja ne riittää. Tiedän mitä haluan, ja tiedän mitä en halua. Tiedän mihin suostun, ja mihin en. Minulla on selkeät rajat ja tunteet. Tiedän mitä teen, ja mitä en. Jos toimisin väärin, se tuntuisi pahalta, ja siinä kohtaa toimisin itseäni vastaan. Minulla ei ole mitään syytä hukata omaa itseäni, ja korvata se jollain moraalilla. Provosoivaa? Kyllä, mutta totta. Moraalia tarvitsevat ne ihmiset, joilla ei ole rajoja oman itsensä kanssa, ne jotka eivät kykenisi hallitsemaan itseään tietyissä tilanteissa. Sellaiset ihmiset ehkä sitten pitääkin vangita, ovat ainakin itse sitä mieltä?

Parhaimman miehen olen löytänyt juuri seksin perusteella; luotettava, uskollinen, rehellinen, empaattinen, kaikkensa perheensä eteen tekevä mies. En ikinään vaihtaisi.

Olen yrittänyt monelle naiselle sanoa, että heillä on oikeus etsiä hyvä seksielämä, ei velvollisuus alistua ja suostua huonoon... jostain syystä naiset eivät oikein ole kiitollisia...

Vaikka Suomi on jo hyvin länsimainen, täällä ei vieläkään toteudu seksuaalinen tasa-arvo. Seksielämä on sallittua yhä edelleen enemmän tai vähemmän vain ja ainoastaan heteromiehille. Heidän seksuaalisuuttaan kukaan ei tuomitse, mutta kaikki muut kyllä; Sinkkunaiset tuomitaan (seksi sallitaan ehkä naimisissa oleville naisille, mutta ei muille), lesbot, homot, bi:t, transut ovat kaikki tuomion ja syyllistämisen kohteina. Kaikista pahimpia on toiset naiset; he tyrkyttävät häpeää (pitäisi kuulemma kamalasti hävetä, enkä ymmärrä miksi), tuntea syyllisyyttä, ja jos ei tunne, niin syyllistetään. Sitten pitäisi katua ja luoja ties mitä muuta. Eikö naiset tajua, että he vangitsevat vain itse itseään tuossa?

Taidan olla 100v edellä aikaani, ehkä joskus myöhemmin tämä minun ajatteluni on normaalia...

Vierailija
7/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisit tuota ajatusta noin normaalina et puolustelisi sitä täällä.

Vierailija
8/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele mitään, eikä onneksi edes tarvitse. Olen joka tapauksessa se mitä olen. Tämä aloitus oli lähinnä kysymys, ajatteleeko kukaan muu nainen näin? :)

Vierailija
9/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 9 oli siis ap.

Vierailija
10/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle, olipa hyvä kirjoitus ja paljon noissa mieskuvauksissa totta. Paljon ajatuksia herättää. Kun mietin omaa elämääni niin noin moni asia on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan