Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kriisi

Vierailija
10.09.2013 |

Jos mies miettii eroa ja on paljon varakkaampi, mitä tekisit nyt kn vielä ei eroa vireillä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt miten hyödyntäisitte tilanteen? Ostamalla jotain mitä eron jälkeen ei pystyisi?

Vierailija
2/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään. Hoitaisin omat asiani kuntoon niin, että pärjäisin taloudellisesti = työpaikka ja muutoinkin OMIN avuin. Ei tulis mieleenkään käyttää tilannetta mitenkään hyväksi. Koittaisin ehkä vielä korjata suhdetta jos siihen olisi mahdollisuuksia ja rakastaisin miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt täysin. Ja koska olen köyhempi niin tekisi mieli kostaa. Suututtaa niin. En ole tehnyt mitään väärin en vaan näytä riittävän.

Vierailija
4/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naise peukuttaa alas? Eikö ole muita suuttuneita?

Vierailija
7/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaivannut vinkkejä mutta naniset näköjään pitää miehen puolta.

Vierailija
8/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun periaate on, että ainoa ihminen jonka kanssa pitää elää loppuelämä on minä itse. Eli tekojen pitää olla sellaisia etten halveksi peilikuvaa. Vedin ehkä vähän överiksi ja aloitin todella nollasta tyhjässä vuokrakämpässä. 

Jos mies olisi todella veemäinen ja ilkeä saattaisin pestä vessan hänen hammasharjallaan. Ainakin ajatuksissani.

Vierailija
9/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista on että kukaa meistä ns rikkaammista nyt ei ei auta kerro sotasuunniitelmiaan;-)

Vierailija
10/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista on että kukaa meistä ns rikkaammista nyt ei ei auta kerro sotasuunniitelmiaan;-)

Vierailija
11/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi