Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi vatsavaivoihin?

Vierailija
24.08.2020 |

Kaikki alkoi ilmeisesti siitä kun leivoin lasten kanssa lauantaina pullia ja söin 2 isohkoa korvapuustia. Ihan hirveät ilmavaivat, vatsakipu ja ajoittainen turvotus on vaivannut sen jälkeen. Suolikin toimii miten sattuu (mutta kuitenkin toimii).

Olen nyt joka päivä juonut AB- piimää ja syönyt maitohappobakteereja. Edelleen vatsa tosi rauhaton.

Uskoisin että vatsani reagoi nimenomaan hiivaan eikä niinkään vehnään tässä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla oli samat vaivat ja tänään eka päivä parempi.

Maitohappobakteereja ottanut 3 pv.

Olen myös laktoosivammainen, mutta vehnä tekee usein tuon ongelman. Ei ole keliakiaa vaan ilm joku osa vehnässä ei vaan sovi.

Visiblin auttaa myös vähän.😒

Vehnä ei ole vielä toistaiseksi tehnyt mitään tällaista. Olen kyllä korvannut enimmät vehnät silti kauralla, sillä minulla on myös taipumusta mahahaavaan. Kaura rauhoittaa ihan huomattavasti ja saa suolen toimimaan normaalisti. Inhottavaa olla haiseva kipeä ilmapallo :/ Tsemppiä sinullekin!

AP

Vierailija
22/22 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullassa oleva hiiva pistää vatsankin käymään ja "nousemaan", aiheuttaa ilmavaivoja.

Ilmavaivat taas aiheuttavat vatsan kipristelyä koska kaikki ilma ei heti pääse ulos, sitten kun ylimääräinen ilma on suolistossa poistunut, vatsan kipuilu ja väänteetkin loppuvat.

Ei sokeri ja vehnäjauho noita yksin aiheuta.

jotain tällaista varmasti. :/ 

Pitäisi saada tuo ilma vaan jotenkin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla