Pituus paino ja mitä vaatekokoa käytät
Kommentit (205)
Ihan yleisesti olen huomannut kirppismyynnissä, että paidat ovat niin kapeita ja lyhyitä, etteivät mene hoikallekaan. Pitäisi olla hartiaton linnunluinen.
Pituus 164cm
Paino 46-48kg
Koko S, olen pitkäraajainen niin yleensä XS ei sen puolesta sovi.
169cm
55-56kg (kesäisin 54kg, talvella voi nousta 57kg)
xs, s
N32
Olen 170 cm ja 91 kg. Vaatteissa käytän kokoa XL ja 48.
Suomessa normaalipainoiset ovat jo vähemmistö. Terveellinen painoraja ei tule muuttumaan, mutta ns normaali tulee. Normaali kun tarkoittaa vain eniten esiintyvää.[/quote]
Heh niinhän sitä luulis, noh, vyötärönympäryksen lihavuuden määritelmän rajaan lisättiin vasta lennosta 10cm :D uutta painoindeksiä odotellessa...
175 ja 70 N, kokoa 40 useimmiten
Vierailija kirjoitti:
Siis huvittaa miten tämmöisessäkin keskustelussa, juuri ne halutut tiedot simppeleinä vastauksina saa alanuolta :D
Pituus, paino ja vaatekoko. "Äh, tosta en tykkää!" *alanuolen napautus*
Hassua porukkaa!Omat : 153 cm, 48 kg, XS ja S
Ja sulla on hirrrveesti peukkuja, koska sulla on mielipide. Ihmiset voi olla samaa mieltä jostain ;)
Mies 179/80 ja farkut 32/34. Just passelit.
158cm ja 68kg, yläosat s/m ja alaosat 40. Miehet sanoneet aina hoikaksi vaikka enhän kyllä ole, ovat painoarviota heittäneet alle 60kg.
Vierailija kirjoitti:
154cm 41kg xs-m
Minkä ikäinen painaa näin vähän!
Ihmisiä kiinnostaa anonyymisti toisten painot ja pituudet yllättävän paljon, vaikka niistä ei muuten enää nykyään samalla tavalla puhuta.
164/51 ja koko xs/34. Joissakin menee kokoa pienempikin. Joskus taas otan kokoa isomman, kun monesti koot alkaa vasta s tai 36. Ja jossain t-paidassa tms ei se väljyys haittaa.