Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset etsivät nettideittaillessaan?

Vierailija
10.09.2013 |

Mitähän naiset oikein etsivät nettideiteistä? Eniten itseäni nettideittailussa on hämmästyttänyt naisten nirsous. Olen keskustellut tästä parin ystäväni kanssa, ja ja kukaan meistä ei koskaan saa viestiä naiselta jota emme olisi itse lähestyneet. Ja itse lähettämiimme viesteihin vastataan takaisin ehkä kerran sadasta ja silloinkin nainen ei yleensä vastaa enään seuraavaan viestiin.

Olemme kaikkia hieman alle 30-vuotiaita, akateemisia, normaalipainoisia, siististi pukeutuvia töissä käyviä nuoria miehiä pk-seudulta. Jotenkin tuntuu, että naisilla on aivan uskomattoman suuret luulot itsestään ja jokainen heistä etsii vähintään jotain Hollywood-tähteä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/14 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta olisi ihan kohteliasta vastata, vaikka lyhyestikin, tyyliin "kiitos vietistä, mutta etsin aivan erityyppistä ihmistä" tai muuta vastaavaa.

Itse etsin naisseuraa naisena ja olen saanut törmätä juuri tähän ilmiöön: kirjoitan pitkän viestin ja mietin sen tarkkaan, kirjoittamiseen menee aikaa kun siihen panostaa. Ja sitten ei tule vastausta, ei minkäänlaista. Eikö teistä ole tylyä tuollainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, taas yksi hassu, joka viljelee tuota "naisille kelpaa vain Hollywood-tähti" -myyttiä :).

Oikeasti olet 50+, vai mitä?

Vierailija
4/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulevaa korvaa ja turvallista olkapäätä etsivät.

5/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinani harrastin nettideittailua niin en kokenut asiaa erityisen ongelmalliseksi. Kyllä naisetkin lähettelivät viestejä ja vastasivat aina omiin viesteihini. Myös treffeille tuli kutsuja hyvinkin pian ja niistäkin pelkästään mukavia kokemuksia. Kaikkien kanssa nyt ei synkannut niin hyvin, että olisi jatkanut tapailua, mutta kivoja naisia ihan jokainen. Päädyin myös ihanaan parisuhteeseen ja nettideittailu loppuikin sitten aika nopeasti sen jälkeen kun oli alkanutkin. Toki tästä on aikaa nyt yli viisi vuotta, eli voihan se olla, että nettideittailu on nykyään 'raaempaa'.  

Vierailija
6/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v. nainen vastaa:

-en vastaa yhteydenottoihin, joissa lukee vain moikka tai moikka mitä kuuluu

-puhumattakaan että vastaisin sellaisille, jotka kommentoivat pelkästään ulkonäköä tai varatuille

-en vastaa sellaisille, joiden kanssa ei vaikuta olevan mitään yhteistä. Olen etsinyt miestä, jolla samanlaiset arvot tai voi tehdä ja harrastaa jotain yhdessä

Olen taas vastannut pitkään viestiin, jossa oli pitkästi kerrottu, minkälainen tyyppi oli, mitä teki elämässä, mitä harrasti ja mitä hän ehdotti yhteiseksi tekemiseksi.

Ylipäänsä kun olen malttanut odottaa netistä edelläkuvatun kaltaisia helmiä, olen päätynyt kiinnostaville treffeille kiinnostavien miesten kanssa.

Tällä hetkellä on yksi deittikuvio kesken.:) Minusta netissä on hyviä miehiä mutta pitää vaan osata valkata.

Vierailija
7/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt yleensä ovat seuransa suhteen aika nirsoja, eikä nettideittailu ole poikkeus.

t. nainen itsekin

Vierailija
8/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa ystäväpiirissäni etsitään ihan oikeaa, kunnollista kumppania. Ongelmaksi näillä naisilla tuntuu muodostuvan se, että heti kun profiilinsa on saanut aikaiseksi, lukuisat viestit täyttävät saman tien postilaatikon. Näistä potentiaalisen kumppanin valikoiminen on varsin vaikeaa, etenkin kun osa ihan harmittoman tai neutraalin tuntuisista viestittelijöistä paljastuu joko "huijareiksi" tai vähintäänkin kieroutuneiksi pervoiksi. Lähestyvän miehen täytyy siis olla jotenkin positiivisella tavalla poikkeava, jotta oma viesti erottuu muiden (mukavienkin) miesten viestien seasta. Loppuyhteenvetona sanoisinkin, että nettideittailun ongelma ei niinkään ole nirsot naiset vaan kysynnän ja tarjonnan epäsuhta.

Vierailija
9/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 17:01"]

Mitähän naiset oikein etsivät nettideiteistä? Eniten itseäni nettideittailussa on hämmästyttänyt naisten nirsous. Olen keskustellut tästä parin ystäväni kanssa, ja ja kukaan meistä ei koskaan saa viestiä naiselta jota emme olisi itse lähestyneet. Ja itse lähettämiimme viesteihin vastataan takaisin ehkä kerran sadasta ja silloinkin nainen ei yleensä vastaa enään seuraavaan viestiin.

Olemme kaikkia hieman alle 30-vuotiaita, akateemisia, normaalipainoisia, siististi pukeutuvia töissä käyviä nuoria miehiä pk-seudulta. Jotenkin tuntuu, että naisilla on aivan uskomattoman suuret luulot itsestään ja jokainen heistä etsii vähintään jotain Hollywood-tähteä.

[/quote]

Muistelen, että sain viimeksi suunnilleen 80-90% vastauksen ja suurimman osan kohdalla 3-5 viestiä riitti. En kyllä lähettänyt viestejä kovin monelle, alle 15 joka tapauksessa. Pari ei vastannut, yksi halusi vain "platonista seuraa" koska hänellä oli jo vakipanojärjestely johon oli tyytyväinen, eli miehensä ei tulisi saamaan seksiä lainkaan. Mutta tästä on jo jokunen vuosi aikaa.

Vierailija
10/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vastaa mitään noille moikka-tyypeille. Jos mies ei viitsi nähdä tuon enempää vaivaa, en kiinnostu. En missään tapauksessa vastaa mitään seksin vonkaajille. Lisäksi minua häiritsevät kirjoitusvirheitä vilisevät viestit. Joskus jätän vastaamatta myös tyypeille, kenen ulkonäkö puistattaa. Inhoan stetsoneita ja tatuointeja. Ei minulla ole mitään vastaamisvelvoitetta kenenkään suhteen kuten miehilläkään ei ole mitään velvoitteita minua kohtaan. 

Vierailija
11/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi oli siis mies, joka löysi vaimonsa netistä.

Vierailija
12/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan näin päin: tarjoatko ap mielestäsi yhteydenotossasi jotain sellaista, johon voi reagoida? Sellaisiakin miehiä on 13 tusinassa, joilla "kiva ja kiinnostava työ ja käyn vapaa-ajalla salilla", ei siis mitään vikaa mutta ei mitään koukkua. Mitä tarjoat koukuksi, mikä sinua yhdistää naiseen, johon otit yhteyttä?

Vierailija
13/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kaksinaismoralistit, huorissa kävijät tai sovinistit.

Miehen pitää haluta seksiä 1-2 kertaa päivässä, muuten ei kiinnosta mua :)

Vierailija
14/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei innosta just noi "Moikka"-viesteilijät, en innostu jos heti aletaan vonkaamaan valokuvaa (olen ihan hyvännäköinen), en vastaa jos heti ehdotellaan seksiä, en vastaa jos profiilikuvassa mies polttaa tai on kuvattu kaljatuopin kanssa. En innostu, jos minua aletaan heti vonkaamaan jonnekin matkoille (hei oikeasti ventovierasihminen).

Jos lähestyt asiallisesti ja kunnioittavasti ja tarjoat tuon edellä mainitun koukun niin joo, saat varmasti vastauksen.

Justiinsa yksi mies kärttää "miksi et vastaa, näen että olet täällä, voisitko nyt vastata"- NO EN VOI, kun vielä ärsytät, niin minä ärsytän sua lisää. Mulla ei ole velvollisuutta vastata kellekkään, jos en halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi