Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentaako alkoholin käyttö ulkonäköä merkittävästi?

Vierailija
24.08.2020 |

Jos juo viikonloppuisin määriä, jotka pysyvät vielä kohtuukulutuksen rajoissa. Oletteko huomanneet, että absolutistit säilyisivät pidempään nuorekkaan näköisinä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi vastata yhdellä sanalla: Kyllä.

Vierailija
2/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentaa. Oma isäni on vähän yli 60 vuotias ja näyttää naamastaan alkoholin takia 70 tai jopa 80 vuotiaalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilökohtaista sanon minä.

Vierailija
4/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja samoin tupakka..

Vierailija
5/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vanhentaa paljon enemmän.

Vierailija
6/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten päihteet vanhentavat, mutta onhan se myönnettävä että joistakuista ei näy juuri mitenkään.

Vierailija
7/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Kuivatti itselläni naaman n. viisikymppisen näköiseksi vaikka olin 35v. Aloin ryyppäämään sen jälkeen kun puoliso kuoli. Jos joku siis miettii miksi noin nuorena kuoli (hän oli 37v) niin liikenneturma.

Vierailija
8/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi yksistään ei vanhenna. Riippuu geeneistä ja muista elämäntavoista.

Vierailija
9/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia. Joskus mietin aamuisin, että mulla on se iltalehden ”viininaama”, vaikka en olisi juonut pitkään aikaan.

Uskon että syöminen vaikuttaa enemmän. Yritän olla syömättä sipsejä tms suolaista vapailla, etten näytä töihin tullessa siltä että olen ryypännyt viikonlopun...

Vierailija
10/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, piilojuopot ja suorat alkkikset alapeukuttelemassa ja puolustamassa juomistaan :D kyllä me se teistä nähdään kuinka paljon te juotte ja poltatte. P.s sen myös haistaa

Vierailija
11/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Kuivatti itselläni naaman n. viisikymppisen näköiseksi vaikka olin 35v. Aloin ryyppäämään sen jälkeen kun puoliso kuoli. Jos joku siis miettii miksi noin nuorena kuoli (hän oli 37v) niin liikenneturma.

Tarkoitin kohtuukäytön rajoissa tapahtuvaa juomista, en ryyppäämistä.

Vierailija
12/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttöhän nuorentaa. Tarpeeksi kun ottaa niin kaikki naiset näyttää nuorilta pimuilta.

Vierailija
13/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentaa. Mutta koska se vaikuttaa viiveellä niin moni nuori ei tätä tajua ja vetää kaksin käsin.

Vierailija
14/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 50v juopon naama vaikka olen absolutisti!

Vierailija
15/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös suru vanhentaa.

Itse uskon että alkoholin vanhentavuus johtuu enemmän stressitekijöistä jotka ovat käytön taustalla. Tai jos juo nimenomaan stressiin sillä on yhteisvaikutus jota ei ole, jos juo esim. masennukseen.

Vierailija
16/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanhentaa. Ja tupakointi tekee ryppyjä huulien ympärille kuten sillä salkkarit Irmalla :D

Vierailija
17/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia. Joskus mietin aamuisin, että mulla on se iltalehden ”viininaama”, vaikka en olisi juonut pitkään aikaan.

Uskon että syöminen vaikuttaa enemmän. Yritän olla syömättä sipsejä tms suolaista vapailla, etten näytä töihin tullessa siltä että olen ryypännyt viikonlopun...

Sokeri turvottaa ja vanhentaa myös.

Vierailija
18/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentaa.

Myöskin:

- aurinko

- tupakointi

- stressi

- nukkumattomuus

Kaverini on tehnyt kaikea tätä ja näyttää 15 vuotta minua vanhemmalta.

N46

Vierailija
19/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri turvottaa ja vanhentaa myös.

Tämä on kyllä huomattu. Näytän naamastani hirviöltä jos syön yli 100g sokeria/nopeita hiilareita päivässä.

Ja se turvotus laskee vasta parin kolmen päivän jälkeen tuosta herkuttelusta.

Jos pidättäydyn sokerista, leivästä jne. pari viikkoa niin kasvoni nuorentuvat liki 5 vuotta sen sijaan.

Vierailija
20/45 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhenna. Siihen tarvitaan muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi