Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukirppiset. Millä kirppiksellä Espoossa/Hgissä kauppa käy?

Vierailija
10.09.2013 |

Hain juuri Mankkaan Akselista tavaraa pois ennätyksellisen huonon myyntiviikon jälkeen. Myynti oli alle 50% siitä, mitä aikaisemmilla kerroilla.

Kertokaapas kirppiksellä kävijät, ostajat ja myyjät, onko Espoossa tai Helsingissä joku itsepalvelukirppis, jossa kauppa käy nyt hyvin. Myynnissä minulla on pääosin naisten vaatteita ja kenkiä, jonkin verran lastenvaatetta ja kodin tilpehööriä, kirjoja yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimeltään Dooris ja on siinä Gallerian lähellä.

Vierailija
2/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooris ottaa 44e / 6myyntipäivää ja lisäksi 2% provikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti Dooriksesta pöydän avajaistarjoushintaan, muistaakseni 35 eur viikko.

Provikka on nykyään melkein joka paikassa, akselissakin se nousee kohta.

Jos edullisempaa myyntipaikkaa etsii, niin sit suosittelen Tuusulan Femmatoria, siellä on 31 euroa viikko. Ne ei ota provikkaa.

Mun mielestä toi Dooriksen hinta ei ole paha, sijainti on niin superhyvä. Ne maksaa todennäkösesti tosta tilasta kovan vuokran ja jollainhan se on yrittäjänkin elettävä.

Vierailija
4/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaraan aukee näinä päivinä uusi kirppis. Mä kokeilisin sitä, jos en olisi ehtinyt myydä jo kaikkea ylimäärästä pois. Sijainti tolla on ihan huippu ja kuulemma tilavan ja valoisan olonen paikka. Nimeä en nyt saa päähäni, muistaako/tietääkö joku?

Vierailija
5/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Leppävaaran paikka on? Asun lähellä ja kiinnostaa.

Vierailija
6/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Leppävaaran paikka on? Asun lähellä ja kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan