Jos on eronnut,niin eihän silloin tarvitse käyttäytyä kuten käyttäytyi
exän seurassa.Tässä on joku ihme ongelma.Siis olen eronnut ja myönnän että olen nyt eri ihminen ja vapautuneempi kun en enää elä parisuhteessa.Ihmettelen miksi joku olettaa minun vielä jotekin roikkuvan exässäni,vaikka sitä se ei ole.Olemme tekemisissä muiden syiden vuoksi.
Kommentit (5)
Muiden ihmisten mielipiteistä ei noissa asioissa juuri kannata välittää, hehän eivät sitä tiedä millainen teidän nykyinen suhteenne on, vaan tulkitsevat sitä omien tai kaveripiirinsä kokemusten synnyttämien ennakko-oletusten kautta. Esim. jos joku on joskus jäänyt roikkumaan exään on-off-suhteeseen joka on ollut tuskallinen, hänen on vaikea ymmärtää että kaikki exän tapailu eron jälkeen ei ole ehkä ollenkaan samanlaista kuviota.
Itse olen ollut jo 8 vuotta exäni kanssa parhaat ystävät eron jälkeen, ja tätä on monen aivan mahdoton ymmärtää...
täh? Parhaat ystävykset.Juu,me ei olla.Ehkä hyviä tuttuja lähinnä.Mun mies on katso aina se bestis.Eron jälkeen,ei voi olla.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 11:19"]
täh? Parhaat ystävykset.Juu,me ei olla.Ehkä hyviä tuttuja lähinnä.Mun mies on katso aina se bestis.Eron jälkeen,ei voi olla.
[/quote]
Joo, kommentoin lähinnä sitä että toiset ihmiset ei välttämättä ymmärrä ollenkaan suhteen laatua, olipa se syvää ystävyyttä tai käytännön syistä pakkotapailua tai mitä vaan, vaan voivat olettaa roikkumiseksi exässä kuten kuvaat aloituksessa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 11:19"]
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mun ex oli mun bestis kun oltiin naimisissa ja on sitä edelleen eron jälkeen. Ihan hyvin voi olla.
nyt en ymmärtänyt, mitä haluat sanoa. Mutta samaa mieltä olen :-)