Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille sanoo "kohhtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"?

Vierailija
23.08.2020 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin seksiä itseni kanssa, en pihtaisi itseltäni.

Vierailija
2/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on yksinkertaistettu elämänohje, jota monet pitävät pätevänä, mutta joka oikeasti on ihan yhtä petollinen kuin kaikki muutkin.

Ei tosia saa eikä voi kohdella niin kuin itse haluaisin tulla kohdelluksi. Minä haluaisin, ettei koskaan tarvitsisi mennä hammaslääkäriin vaan syödä suklaata kaiket päivät eikä siivota vessaa (minä en saa siitä mitään mielenrauhaa) vaan haluaisin panna ketä huvittaa. Mutta ei mun silti saa antaa tehdä niin, koska se EI olisi ollenkaan hyväksi minulle eikä kenellekään muullekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä. Eli en melua kerrostalossa, koska en halua että muutkaan meluaa.

Vierailija
4/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin siinä lukee? Mitä se sinulle tarkoittaa?

Vierailija
5/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että jos olen lihava, haluaisin että joku sanoisi sen minulle.

Vierailija
6/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain äärimmäisen itsekeskeinen ihminen voi antaa tuollaisen elämänohjeen. Syystä jota 2 käsitteli hyvin.

Vierailija
7/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on yksinkertaistettu elämänohje, jota monet pitävät pätevänä, mutta joka oikeasti on ihan yhtä petollinen kuin kaikki muutkin.

Ei tosia saa eikä voi kohdella niin kuin itse haluaisin tulla kohdelluksi. Minä haluaisin, ettei koskaan tarvitsisi mennä hammaslääkäriin vaan syödä suklaata kaiket päivät eikä siivota vessaa (minä en saa siitä mitään mielenrauhaa) vaan haluaisin panna ketä huvittaa. Mutta ei mun silti saa antaa tehdä niin, koska se EI olisi ollenkaan hyväksi minulle eikä kenellekään muullekaan.

Jeesus ei käyttänyt sanaa halu vaan tahto. Tehkää ihmisille kaikki mitä tahtoisitte tehtävän teille.

Vierailija
8/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ohje, vaikkakaan sitä ei voi ottaa kirjaimellisesti, koska kaikki eivät halua samanlaista kohtelua. Pitäisi älytä miten muita kohdellaan, ilman tuollaisia muistisääntöjäkin.

9/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää ajatella omaa nenäänsä pitemmälle. Minä ilahdun kun minulle tarjotaan sienikastiketta, mutta kaikki ei pidä sienistä. Ei siis niin, että tarjoa lähimmäisillesi sienikastiketta, vaan niin, että tarjoa heille sellaista ruokaa, josta he pitävät.

Vierailija
10/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten kohtelet muita on todellisuudessa se, miten kohtelet itseäsi.

Vierailija
11/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain äärimmäisen itsekeskeinen ihminen voi antaa tuollaisen elämänohjeen. Syystä jota 2 käsitteli hyvin.

Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseä. Jos rakastaa Jumalaa yli kaiken niin ehkä välttää ne kaikkien panemiset kun on kiire etsiä sitä mikä on hyvää?

Vierailija
12/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teen ihmiselle sen mitä haluan tehdä itselleni köyden avulla. En mä halua nirhata muita.

Vierailija
13/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen olen havainnut että kun Raamatussa kaikki teeskentely on huonossa valossa, niin menen naama peruslukemilla ja ihmiset pitävät töykeänä.

Vierailija
14/14 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up