Lasketaanko ryyppäämiseksi jos olen juonut tänäään 3 tuoppia olutta? Huomaako töissä huomenna asiakkaat ja pomo
Mitä luulette?
Kommentit (13)
Mulla vaan tulee helposti krapula ja ahdistus näinki pienistä määristä. Ei varmaan kukaan huomaa mitään, mutta itse ahdistelen sitä että kaikki huomaa miten silmät punottaa ja naamaa turvottaa ja olen tavallista vaisumpi ja hiljaisempil...
Eivät huomaa, kun et pääse töihin kankkuseltasi. Osasivat kyllä odottaa taas kerran maanantaiflunssaa.
Ei huomaa. Älä ahdistele. En nyt todellakaan kolmen tuopin takia yöuniani menettäisi. Käyt vaan aamulla suihkussa ja peset hampaat.
Jos olet mies niin ei lasketa 3 tuoppia ryyppäämiseksi ellei ole jotain 10% vahvuista olutta, eikä kukaan huomaa huomenna.
Jos olet pienikokoinen nainen ja ryyppääminen on tapahtunut yötä vasten ja töissä pitää olla klo 8 niin voipi näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä, PALJON VETTÄ!
Nyt ja aamukla
Voidaksesi siis paremmin ja ehkäistäksesi turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan tulee helposti krapula ja ahdistus näinki pienistä määristä. Ei varmaan kukaan huomaa mitään, mutta itse ahdistelen sitä että kaikki huomaa miten silmät punottaa ja naamaa turvottaa ja olen tavallista vaisumpi ja hiljaisempil...
Käytä ihmeessä muukin elämäsi sen jatkuvaan miettimiseen mitä muut sinussa näkevät tai sinusta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan huomaa, vähän meikkiä naamaan niin näytät freesimmältä.
Eli maalaat itsesi meikeillä toiseksi ihmiseksi niin kuin joka aamu muutenkin.
Ei lasketa ja kukaan ei huomaa.