Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole niin nuukaa asioissa...

Vierailija
09.09.2013 |

Kun luen täältä palstalta keskusteluja tarkoista rytmeistä, siinä kumpi vanhemmista pesee lapsen hampaat ja mihinkä kellon aikaan ja meneekö hommat tasan, mitkä kamppeet sopii minnekin.. me ollaan varmaan marsista.

Olen iloinen että tossa on tuo mies, vaikka vähän tonttu monissa jutuissa onkin mutta lämpimänä meidän torpan pitää. Ja just noukki tikun lapsen kädestoä, kun tyyppi oli ollut mukana puunkannossa. Ei olla viherhippejä tai mitä niitä muoteja olikaan, ihan tällaisen maalaistallaajia vaan. Laitan sapuskaa, mies voi paistaa pihvejä mutta ei jaeta tasan ruuanlaittoa. Lapsi nukkuu välissä, minä sen kanssa heräilen ja nenät niistän, ei mies sellaisia. Mutta polvella se pitää ja naurattaa, mua ja lasta. Pullaa meillä syödään enemmän kuin laki sallii, mutta arvostetaan myös raitista ulkoilmaa. Asusteet on niin ja näin, ei näy muotia meidän nurkilla. Kaikilla nykypäivän mittareilla meillä olisi paljon kehitettävää ja varmaan tuo ukko on ihan täysi tossukka kun ei ainakaan tietoisesti lasta kasvata. No en kyllä minäkään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut myös äärimmäisen rentoa perhe-elämä ja lastenkasvatus, ei ole rytmejä eikä sääntöjä kaipailtu ja hyvin on meille sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme