Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mies sanonut rehellisesti kilojen vaikuttaneen haluihin?

Vierailija
09.09.2013 |

Miestä ei ole haluttanut pitkiin, pitkiin aikoihin. Olen lihonnut viime vuosina aika paljon. Yhdistän nämä tietenkin toisiinsa, koska mitään muuta muutosta ei ole tapahtunut.

Mies ei myönnä, etteikö näillä olisi jotain yhteyttä, sanoo vain olevansa väsynyt. Lapset ovat isoja, joten mistään yövalvomisista tässä ei nyt ole kyse. Pettämistä en todellakaan epäile.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä haluaa mua vaikka olenkin ylipainoinen, mutta kun mulla oli huono itsetunto ylipainoni takia, hänelläkin halut vähenivät. Kun sitten sain parannettua itsetuntoani, aloin käyttää nättejä vaatteita ja kantaa itseäni ryhdikkäästi teki miehenkin taas enemmän mieli vaikkei painolle varsinaisesti mitään tapahtunutkaan.

Mies on sanonut jälkikäteen, että hän itse asiassa luuli mun painon häiritsevän, mutta itse asiassa se olikin se, että en huolehtinut itsestäni oikein muuten kuin olemalla puhdas ja olin "löysä", että en vain näyttänyt viehättävältä.

Vierailija
22/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut. Lihoin avioliittoni aikana noin 50 kilosta 65 kiloon, ja mies alkoi noin 58 kilon kohdalla narista painostani. Lopulta ei enää halunnut seksiä ollenkaan ja sanoi ihan suoraan ettei kiihota läski. Jättikin minut sitten nuoremman ja hyvin hoikan takia. Tosin jälkeenpäin ajatellen hyvä että jättikin, sika se oli muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Sairastuin kovasti ja lihoin liikkumattomuuden ja masennuksen takia. Nyt kun olen taas terve, otin kilot pois ja nyt taas hetekka natisee. Mies sanoi ihan suoraan, että ei pysty ottamaan minusta kiinni, kun joka puolella on läskiä. Selvisimme tästäkin!

Vierailija
24/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu siinä on että jos ämmä lihoo ja äijä kaikkoo, niin äijä on sika mutta sitten jos äijä lihoo niin se on vaan idiootti läski ja sellanen sika pitää jättää?

Vierailija
25/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse inhosin itseäni ollessani lihavampi. En osannut nauttia miehen kosketuksesta. Kun laihduin, seksi alkoi maittamaan aivan eri tavalla, koska tunnen itseni hyvännäköiseksi.

En itsekään haluaisi lihavaa miestä ja olen sen miehelleni sanonutkin. Kauheinta olisivat manboobsit!

Vierailija
26/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse inhosin itseäni ollessani lihavampi. En osannut nauttia miehen kosketuksesta. Kun laihduin, seksi alkoi maittamaan aivan eri tavalla, koska tunnen itseni hyvännäköiseksi.

En itsekään haluaisi lihavaa miestä ja olen sen miehelleni sanonutkin. Kauheinta olisivat manboobsit!

Vierailija
27/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet taas tykkää läskistä enemmän kuin hoikista. Sellaisiakin tapauksia on kun naisen luisevuus saa inhoa aikaan.

Vierailija
28/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä sinun painostasi johdu, omalla miehellä ei ainakaan ole ollut siitä kiinni.

Mutta kun sanoit, että lapset on jo isompia, niin silloinhan miehesi ei ole ihan nuori. On ihan normaalia, että kun pari vanhenee, seksuaalinen aktiivisuus kääntyy niin päin, että nainen haluaa useammin kuin mies, koska naisella seksuaalinen aktiivisuus lisääntyy lasten teon jälkeen, miehellä taas se voi vähentyä keski-iässä selvästikin.

Työstressi ja moni muu asia elämässä vaikuttaa enemmän, kuin kumppanin paino.

Vierailija
29/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on ainakin seksielämä täysin jäissä, kun painoni on lisääntynyt 15 kiloa kahden lapsen myötä. Ongelma on se, että en tosiaankaan jaksa välittää. En mä varmaan itsekään haluaisi itseäni enää, mutta toisaalta, ei se seksi silloin hoikempanakaan ollut mitään ilotulitusta, vaikka ihan mukavaa olikin. Ehkä mun pitää etsiä sellainen rakastaja, joka tykkää pyöreästä naisesta. 

Vierailija
30/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on ainakin seksielämä täysin jäissä, kun painoni on lisääntynyt 15 kiloa kahden lapsen myötä. Ongelma on se, että en tosiaankaan jaksa välittää. En mä varmaan itsekään haluaisi itseäni enää, mutta toisaalta, ei se seksi silloin hoikempanakaan ollut mitään ilotulitusta, vaikka ihan mukavaa olikin. Ehkä mun pitää etsiä sellainen rakastaja, joka tykkää pyöreästä naisesta. 

Vierailija
31/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työstressi ja moni muu asia elämässä vaikuttaa enemmän, kuin kumppanin paino."

Tämä on ikävä kyllä vale. Mahdollisesti itsepetosta. Miehiä kyllä haluttaa stressaantuneina ja väsyneinäkin kunhan nainen on vain oikea. Tätä tosiasiaa ei tosin saa sanoa ääneen, koska se olisi sovinista tms. naisia alentavaa...

Vierailija
33/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut näin vaimolleni. Se on itsestäänselvyys. Jos rasvaprosentti on 45, se kertoo, että tarttis tehdä jotakin ja pian. Jos naisella on vähän lihasta ja tolkuttomasti rasvaa, ei sitä rasvapalloa kukaan voi pitää haluttavana. Jos on normaalisti lihasta ja sitten hieman ylipainoa, voi näyttää vielä ihan kauniilta joskin tukevalta. Aivan eri asia. Olen siis sanonut asiasta aivan liian vähän, aivan liian harvoin, aivan liian myöhään.

Vierailija
34/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 16:19"]

"Työstressi ja moni muu asia elämässä vaikuttaa enemmän, kuin kumppanin paino."

Tämä on ikävä kyllä vale. Mahdollisesti itsepetosta. Miehiä kyllä haluttaa stressaantuneina ja väsyneinäkin kunhan nainen on vain oikea. Tätä tosiasiaa ei tosin saa sanoa ääneen, koska se olisi sovinista tms. naisia alentavaa...

[/quote]

Kas kun niitä potenssivaikeuksia voi tulla raskaassa tilanteessa, vaikka kumppanin painoindeksi olisi alle 20. Ja sitten taas samassa suhteessa voi mennä ihan hyvin, vaikka painoindeksi olisi lähempänä kolmeakymmentä.

Oikeasti viisikymppisellä miehellä ei aina seiso, vaikka nainen olisi mikä. Tietysti joillekin voi olla liian kova paikka uskoa, että kaikki elämässä ei ole aina naisen lihavuudesta kiinni, mutta näin se nyt vaan on.

Vierailija
35/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 16:17"]

[/quote]

Siis et jaksa välittää seksistä vai siitä, ettei mies halua vai et jaksa välittää seksistä ylipäätään. Ensin tarkennuksia että voi tietää, että aloittaako kivittää :D.

Vierailija
36/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, halut ovat ennallaan. Kun olin laihtunut -27kg, mies sanoi että näytän entistä paremmalta. Sen sijaan ei ole sanonut mitään negatiivista, vaikka olen lihonut jälleen +12kg. Tietää miten vaikeata pysyvä laihtumine on ja miten henkilökohtaisuudet satuttavat.

Ei toisen kritisoinnilla ainakaan parempaa seksiä saa eikä yhtään sen useammin. Päinvastoin.

Vierailija
37/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi jälkikäteen, että raskausaikana ei tehnyt mieli kun lihoin niin paljon. Tuli siis melkein 30 kiloa, jotka sitten imetysaikana katosivat.

Vierailija
38/38 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta toisinpäin. mies sanoi muutaman kerran - ei mulle, vaan kaverilleni - ettei ole kiva, kun luut kolisevat sängyssä. painoin 48 kiloa ja olen 162 senttinen. kun erosimme, mies muutti jo parin kuukauden kuluttua yhteen mua parisenkymmentä kiloa painavamman ja kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa.

kyse ei siis ollut pelkästään painosta, vaan siitä, ettei suhde toiminut muutenkaan. kummasti oli nimittäin samat luut kelvanneet vuosikausia ennen sitä.