Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulot 0€/kk harmittaa kun mitään ei voi ostaa.

Vierailija
09.09.2013 |

Mies antaa rahaa vain pakollisiin juttuihin ruokaa,joskus harvoin vaatteisiin yms ja kun mies on yrittäjä en saa edes työmarkkinatukea en yhtään mitään. Lapselle vaan voi ostaa vaatettayms mutta itselle ei mitään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kerroit olevasi työkyvyttömyyseläkkeellä. Mitä sille tapahtui? Ei kai sitä pois oteta jos kertaalleen on jo myönnetty?

Vierailija
2/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin?

Vierailija
4/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin jos töitä saisin ja nro 2 työkyvyttömyyseläkehakemustani ei taaskaan hyväksytty.

Vierailija
5/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Tämä virsi on jo niin kuultu. Eikö sinulla ole esim. tyttökaveria, jolta saisit sympatiaa. Vai joko heitäkin kaikkia tympii...

Vierailija
6/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:11"]

Joo joo. Tämä virsi on jo niin kuultu. Eikö sinulla ole esim. tyttökaveria, jolta saisit sympatiaa. Vai joko heitäkin kaikkia tympii...

[/quote]

No ei ole yhtään kaveria vaikka en tällaisista asioista kellekkään mitään puhu.

Vierailija
7/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon voimia. miksi kutonen noin vittumainen? onko menkat?

Vierailija
8/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis kuntoutustuella, etkä työkyvyttömyyseläkkeellä? Tukihan on aina määräaikainen, kai.

Ota ero, yhteiskunta hankkii sinulle pakosta jonkun kämpän ja maksaa jotain rahaa.

Vierailija
9/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:16"]

Olitko siis kuntoutustuella, etkä työkyvyttömyyseläkkeellä? Tukihan on aina määräaikainen, kai.

Ota ero, yhteiskunta hankkii sinulle pakosta jonkun kämpän ja maksaa jotain rahaa.

[/quote]

Joo olin. En mä erota halua. Olisi kurjaa asua ja elää yksin eikä jollain toimeentulotuella tai työmarkkinatuella mitään muuta kuin ruuan saisi.

Vierailija
10/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Tulot 0e eikä ikinä mitään voinut ostaa itselle.

Menin nyt sitten opiskelemaan ilta-linjalle, niin saan edes opintotukea. Eipä silläkään pahemmin mitään ostella, mutta eipähän ole tili aina nollassa ja nyt sitten sentään edes tulee rahaa.

Vierailija
11/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän mun miestäni ettei sillä vaan ole rahoja mitä antaa mulle. Sillä tosi pienet tulot ja pitää pystyä maksamaan kaikki laskut ja lisäksi kasvava lapsi tarvitsee jatkuvasti vaatetta yms.

Vierailija
12/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun pitäis ostaa ?

Jos et missään käy ja onko teillä edes liikaa rahaa tuhlattavaksi asti ? Etkö löydä mitään apua mistään, joka voisi auttaa kaavakkeiden täytössä, koska jos päätös tulee jo toistamiseen hylättynä, silloin voi olla jotain vikaa jossain .

Mun entinen luokkakaveri, 4 lapsen äiti on myynyt huutiksessa 0,20 eurolla lasten sukkia, jotta on saanut rahaa maitoon.

Käy koti ekaksi läpi ja katso onko jotain myytävää. Sitten laita ne huutikseen.

Vierailija
13/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä haluaisin ostaa joskus jotain kauniita sisustustavaroita,vaatteita itselleni jotain kaunista vaan. No enhän mä paljoa misään käy koskaan. Ruuasta ei ole pulaa.

Vierailija
14/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:18"]

[/quote]

Joo olin. En mä erota halua. Olisi kurjaa asua ja elää yksin eikä jollain toimeentulotuella tai työmarkkinatuella mitään muuta kuin ruuan saisi.

[/quote]

Kuka sitä vahtii missä sinä tosiasiallisesti olet. Koko ajanhan täällä naiset kehuu kuinka lume-eroilla saavat yh-korotukset, asumistuet jne. samalla kun jatkavat yhdessä ukkojensa kanssa. Voihan sinulla olla yksiö kirkonkylällä, vaikka elätkin perheesi kanssa kuten tähänkin saakka. Tietääkseni asumusero riittää, ei edes tarvitse avioerota? Noin ainakin saisit sitä työttömyysrahaa.

Vierailija
15/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:33"]

[/quote]

[/quote]

Kuka sitä vahtii missä sinä tosiasiallisesti olet. Koko ajanhan täällä naiset kehuu kuinka lume-eroilla saavat yh-korotukset, asumistuet jne. samalla kun jatkavat yhdessä ukkojensa kanssa. Voihan sinulla olla yksiö kirkonkylällä, vaikka elätkin perheesi kanssa kuten tähänkin saakka. Tietääkseni asumusero riittää, ei edes tarvitse avioerota? Noin ainakin saisit sitä työttömyysrahaa.

[/quote]

Niin mun mies ei vaan suostuisi tuollaiseen huijaamiseen.

Vierailija
16/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin mun mies ei vaan suostuisi tuollaiseen huijaamiseen.

[/quote]

Ymmärrän oikein hyvin. Ei se kaikille sovi.

Vierailija
17/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheessä tosiaan riittää paljon kierrätettävää ja siinä samalla voi myydä muutakin turhaa omaa ja kodin tavaraa. Jos kuitenkin lastenvaatteisiin saat aina mieheltä rahaa, jää tuosta myynnistä kaikki itsellesi.

Voithan myös hinnoitella kodinhoitopalvelut ja saada niistä mieheltä viikkorahaa?

Vierailija
18/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Mitä asialle voisi sinun mielestäsi tehdä?

Vierailija
19/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehentulot ei enää vaikuta saat kyllä työmarkkinatukea,mut hyvä yritys.

Vierailija
20/26 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:03"]

miehentulot ei enää vaikuta saat kyllä työmarkkinatukea,mut hyvä yritys.

[/quote]

Ei vaikuttakkaan mutta kun mies on yrittäjä ja kela katsoo useista selvityksistä huolimatta että muka työskentelen mieheni yrityksessä tehden toimistotöitä niin en saa työmarkkinatukea. Jos mieheni ei olisi yrittäjä niin tietenkin saisin työmarkkinatukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä