Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja oikeankokoisen Reimatec-toppapuvun valintaan.

Vierailija
09.09.2013 |

Reimashopin sivulla (http://www.reimashop.fi/faq)  kerrotaan seuraavasti:

Paljonko kasvunvaraa lasten vaatteisiin kannattaa ostaa?

Tuotteemme on mitoitettu siten, että lapsen ollessa vaatteen koon pituinen (koko 104 = 104 cm) niissä olisi vielä sesongin vaatima kasvunvara, eli syksyllä ostettu haalari mahtuisi ylle koko talven.

Eli kun tyttö on 110,2cm metriä pitkä (mitattu tänään aamulla), kannattaako minun nyt ottaa 110 vai 116 koko? Asutaan pohjoisessa ja vielä toukokuun alussa voi joutua pitämään toppapukua päällä. Vähän epäilen että 110 riittäisi noin pitkäksi aikaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin 110 cm. Reimat tosiaan on reiluja ja niissä on huomioitu kasvunvara. 110 cm lapsi hukkuu 116 senttiseen Reiman haalariin! Toisaalta, jos haluat pelata "varman päälle", Reimoissa on kyllä napakat resorit lahkeissa ja hihoissa, joten isomman koon kanssakin pärjää (mutta se sitten on tosi iso). Ottaisin itse tuon 110 senttisen.

Vierailija
2/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista uusista malleista en osaa sanoa. Ostin just vissiin viime vuoden mallin vk-puvun kokoa 80 ja poika on n. 77cm pitkä. Tällä kertaa ei ollukkaan niin reilun kokonen Reima kun olen ymmärtäny niiden olevan.

Jos pääset kokeilemaan pukua jossain kaupassa etukäteen, se ois paras.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: onko sulla babymallin puku (eli vetoketju jatkuu edessä toiseen lahkeeseen asti)? Niissä ei käsittääkseni olekaan niin paljon kasvunvaraa.

Vierailija
4/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima toimii ajatuksella että 110 cm menee 116 cm saakka ja taas 116 ccm 128cm saakka. Eli jos ostat 116cm haalarin, se on käytännössä tuollaisen eka- tokaluokkalaisen koko. Eli osta se 110cm, ihme on jos on keväällä pieni.