Ei se ollutkaan vaikea löytää toista naista kolmanneksi!
Olen haaveillut siitä jo kauan eikä ukkokaan ollut ajatusta vastaan, vaikka piti sitä enemmän fantasiajuttuna kuin varsinaisesti toteutettavana. Nyt sitten viikonlopulla myöntyi, että jos minä hoidan kaikki järjestelyt, niin toteutetaan vain.
Arvatkaa miten paljon "järjestelyjä" tarvittiin?
Kysäisin yhdeltä kivalta puolitutulta asiasta facebookin kautta ja hän vastasi ajatuksen kuulostavan mielenkiintoiselle. Sitten vain teimme treffit kotiinsa lauantai-illalle. Kokkasimme porukalla, söimme, nautimme vähän viiniä ja rakastelimme kimpassa parin tunnin ajan.
Ei sen monimutkaisempaa!
Mutta luoja mitkä kicksit siitä sai!!!
Kommentit (25)
Ei vaan pelkäsin etten löydä sopivaa naista ja nolaan itseni kysyessäni. Onneksi niin ei käynyt vaan oli kivaa!
Minä taas olen yrittänyt löytää toista naista vaikka kuinka kauan.
Entäpä jatkossa, otatteko uusiksi kaikki yhdessä vai sinä ja se nainen tai miehesi ja nainen.
Seuraavaksi voit laittaa seinällesi kaikille näkyvän hakuilmoituksen.
Eli ketjun tarkoitus on rohkaista kaikki nolaamaan itsensä. Mutta ihan hauska provo.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:36"]
Minä taas olen yrittänyt löytää toista naista vaikka kuinka kauan.
[/quote]
Minä olen vain leikitellyt ajatuksella. Joitenkin kuvittelin sen monimutkaiseksi ja vaikeaksi ja hämillisekis yms. Ja sitten se olikin pelkkä yksityisviesti facessa ja asia oli sovittu! Jos olisin tiennyt miten helppoa se on, olisin toteuttanut homman paljon aiemmin.
Mun on kovin vaikea kuvitella itseäni kysymässä joltain puolitutulta FB:ssä tuollaista:D Mä en kerta kaikkiaan vain näe, miten ihmeessä päätyisin kaverilistaa FB:stä katsellessani siihen tulokseen, että olisi pokkaa kysyä joltain omalla nimellään, varsinkaan joltain puolitutulta. Mutta kiva, että teillä oli kivaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:36"]
Entäpä jatkossa, otatteko uusiksi kaikki yhdessä vai sinä ja se nainen tai miehesi ja nainen.
Seuraavaksi voit laittaa seinällesi kaikille näkyvän hakuilmoituksen.
[/quote]
Emmeköhän me joskus ota uusiksi kolmestaan. Tai sitten emme ota.
Meillä oli niin hauskaa, että ehkä on viisainta nauttia onnellisesta muistosta riskeeraamatta sitä, että asiat mutkistuisivat...?
Ja ei. Tarkoituksnei ei ole laittaa seuranhakuilmoitusta facen seinälle.
En ole tyhmä, vaikka sinä ehkä oletkin.
Meillä oli monta vuotta "kolmantena pyöränä" alivuokralainen, kauppakorkeassa opiskeleva bi-poika. Kivaa oli kaikilla, itku tuli kun hän valmistui ja muutti maailmalle.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:38"]
Eli ketjun tarkoitus on rohkaista kaikki nolaamaan itsensä. Mutta ihan hauska provo.
[/quote]
Ei todellakaan ole tarkoitus rohkaista ketään nolaamaan itseään.
Eikö sinun maailmassasi voi jakaa iloa ja hienoa kokemusta muiden kanssa, keskustellakin siitä ilman että se on provo tai yritys loukata jotakuta?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:40"]
Mun on kovin vaikea kuvitella itseäni kysymässä joltain puolitutulta FB:ssä tuollaista:D Mä en kerta kaikkiaan vain näe, miten ihmeessä päätyisin kaverilistaa FB:stä katsellessani siihen tulokseen, että olisi pokkaa kysyä joltain omalla nimellään, varsinkaan joltain puolitutulta. Mutta kiva, että teillä oli kivaa.
[/quote]
En minäkään osannut vielä pari päivää sitten kuvitella itsestäni mitään sellaista. Nyt olen kuitenkin iloinen, että sellainenkin puoli minusta löytyi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:41"]
Meillä oli monta vuotta "kolmantena pyöränä" alivuokralainen, kauppakorkeassa opiskeleva bi-poika. Kivaa oli kaikilla, itku tuli kun hän valmistui ja muutti maailmalle.
[/quote]
Kuittasiko poika vuokransa leikkiessään kanssanne?
Meillä taas vaimo haluaisi vierasta miestä.
Tai lähinnä kauhea himo saada vieraan lasti sisäänsä, mieluimmin usealta.
En kyllä ole suostunut. Ehdottaisipa naista...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:50"]
Meillä taas vaimo haluaisi vierasta miestä.
Tai lähinnä kauhea himo saada vieraan lasti sisäänsä, mieluimmin usealta.
En kyllä ole suostunut. Ehdottaisipa naista...
[/quote]
Meillä molemmat ovat seksusaalisesti kiinnostuneista naisesta niin siksi tuo tuntui luontevammalle. Toinen mies vähän sulkisi miehen ulkopuolelle, enkä minä sellaista tahdo.
Silloinhan teillä menee hienosti :)
Minä en tosiaan miehistä välittäisi.
Vaimo parka vaan käy niin kuumana juurikin tuohon vieraan spermaan, minun niin sitten kiinnostakaan.
Pyydellyt että saisi edes kädellä hoidella työkaveria tai jotain muuta, se sykkivä vehje ja lastit kiinnostaa.
Etsimme sievää ja sopusuhtaista naista naiselle leikkikaveriksi.
Olemme suomalaiset mies 40/194/99 janainen 47/170/63
Pelisääntöjä voidaan sopia tarpeen mukaan, mies voi osallistua tai katsella.
Ota yhteyttä:) kenkaa@netti.fi
eikö ahdista että miehesi on pannut toista naista sun vieressä ja mahdollisesti kiihottunut hänestä enemmän? Jospa sillä oli tiukempi ku sulla eikä haluu sua enää ainoastaan.
Hyi ajatuski tuosta.
Tänne vaan vestiä japix@yahoo.com jos jollain naisella on uskallusta lähteä kolmenkivaan :-)
Olisi aika kiihottavaa 2naista sängyllä perse pystyssä ja vuorotellen panisi niitä ja vertailisi mitä eroja pilluissa tuntuisi.
Tai että toinen nuolisi ja sormettaisi omaa akkaa ja samalla panisi toista naista, tai että oma muija nyrkittäisi tuota toista ja samalla panisi omaa muijaa.
Vaimo on kertonut että haluaisi nuoremman naisen kolmanneksi - tavallaan "omaan käsittelyynsä".
Itselleni sopisi hyvin, että vaimo hoitelisi naista samaan aikaan kun minä hoitelisin vaimoa.
Jostain syystä en ole kiinnostunut jyystämään vierasta naista vaimon läsnä ollessa.
Ajatus vaimosta suutelemassa ja ehkä antamassa suu/käsihoitoa toiselle naiselle samaan aikaan, kun itse pistelen vaimoa, on kyllä mielettömän kiihottava.....
Mielellään soisin vaimolleni haluamansa, mutta en koskisi vieraaseen naiseen. Taidan olla outo :)
Juu, miehiä on varmaan tosi vaikea suostutella moiseen.