Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko toimia Amorin enkelinä? Auttakaa että osaisin toimia oikeni!

Vierailija
09.09.2013 |

Minulla on eräs ystävä. Tietäisin hänelle hyvän miehen, ainakin omasta mielestäni. Tämä nainen (ystäväni) ja mies tietävät ja tuntevet ohuesti toisensa mutta eivät ole mitenkään tekemisissä keskenään. Tervehtivät jos tapaavat. Ei muuta.

Nyt olen keksinyt mielestäni hyvän tavan jolla voisin heitä tutustuttaa toisiinsa. Molemmat ovat suomi24 treffipalstoilla. Voisinko laittaa miehelle viestiä tästä naisesta. kertoisin että tunnen tämän naisen ja minusta he olisivat sellaiset henkilöt joidenka olisi mukava tutustua toisiinsa paremmin. Laittaisin viestin nimettömänä. En haluaisi että mies tunnistaisi minua. Enkä kertoisi kaverilleni mitään tästä viestistä.

Kuullostaako aivan hullulta ?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta. Mikset voi suoraan sanoa tuota noille kahdelle?

Vierailija
2/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tätä miestä ja asun eri paikkakunnalla. Tiedän hänet vain. Tunnistin hänet deittisivuilta profiilikuvasta. Minulla ei ole häneen mitään muuta tapaa olla yhteyksissä. Olen asiasta vinkannut jo kaverilleni. Hän olisi kiinnostunut, mutta ei uskalla ottaa kontaktia koska on ujo. Ajattelee myös ettei ettei mies voisi olla kiinnostunut hänestä. Nyt haluaisin kokeilla jos mies olisikin kiinnostunut ja rohkaistuisi ottamaan yhteytta ystävääni. Hän ei voi tunnistaa ystävääni siellä deitissä koska hänellä ei ole profiilikuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita nyt suoraan se viesti sille miehelle, että olet kiinnostunut, AP.

Vierailija
4/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mies on kiva, vaikka et edes tunne häntä?

Vierailija
5/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mies on kiva, vaikka et edes tunne häntä?

Vierailija
6/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työnkuva on julkinen. Sitä kautta olen muutaman kerran hänta seurannut. 24:ssa oleva profiili oli miellyttävän oloinen. Enhän tietenkään voi mennä takuuseen onko hän muuten mukava. Ajatukseni vain heräsi kun tämä kaverini kerran hänestä mainitsi ja nyt huomasin miehen profiilin.

Minulla ei ole häntä kohtaan minkäänlaisia intressejä. Olisi mukava ajatus jos voisi jotenkin auttaa että nämä kaksi tutustuisivat tai edes jotain pientä...

Vierailija
7/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena tosi kiva. Käytännössä tuollainen vain ei toimi. Itse yritin samaa, nainen ihastui täysin, mies ei olisi voinut olla vähempää kiinnostunut. Vielä kun se nainen oli läheinen ystäväni, koitapa siinä keksiä hyviä syitä miksei hänen unelmiensa mies soitakaan... Opinpahan tunkeutumaan toisten asioihin.

Vierailija
8/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Amorin enkeli?

Vierailija
9/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa viestiä vain miehelle. Jos hän innostuu niin laittakoot viestia kaverilleni, jolle en kertoisi asiasta mitään. Eli pallo olisi munun viestini jälkeen täysin miehellä eikä kaverini pettyisi koska ei tietäisi touhuistani mitään. Vain jos mies ottaa häneen yhteyttä.

Vierailija
10/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorin enkeli on se pieni enkeli joka ampuu amorin nuolia siinä toiveessa että ihmiset rakastuisivat toisiinsa. Piirretyistä esimerkiksi.

Vierailija
11/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun kaveri on siellä palstalla, jos ei sen kautta uskalla ottaa yhteyttä kivalta vaikuttaviin miehiin? Eikö se vähän ole kyseisen palstan tarkoitus? Onhan siellä myös hienovaraisia keinoja lähestyä, joku tökkäys tms.

Vierailija
12/12 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:57"]

Amorin enkeli on se pieni enkeli joka ampuu amorin nuolia siinä toiveessa että ihmiset rakastuisivat toisiinsa. Piirretyistä esimerkiksi.

[/quote]

Kyseessä on Amor itse.