Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyspakkaus

17.07.2006 |

Ajattelin miehelleni antaa isyyspakkauksen ja mielelläni kuulisin ideoita mitä kaikkea siihen voisi laittaa? Joitain olen listannutkin, mutta uusia ideoitakin otan vastaan.

Entä tietääkö joku mistä sellaisen " I love daddy" -bodyn saisi?

Kiitos etukäteen!

Johku rv 23+6

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon bodyyn, niin eränä niitä tuli aikanaan ainakin Citymarkettiin (Sello, muistakin saattaa löytyä) ehkä n. vuosi kaks sitten, joten niistä kannattanee ainakin käydä vilkuilemassa.

-viivi-

Vierailija
2/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-merkillä on myös tosi kiva body, valkonen, missä lukee " Isin kulta" ruskeella. Ostin sellasen. Ajattelin itse myös isyyspakkauksen tehdä ja mietin kans, mitä muuta laittaisin. No, ainakin aion

- painaa paitaan (valkoiseen) tekstin " isi" (ruskealla). Tai jonkun vastaavan tekstin.

- laittaa siihen tuttipullon, sillä vaikka tarkotus olis imettää, jos vaan onnistuu, niin ainakin jossain vaiheessa varmaan tuttipulloa tarvitaan ja eipä se isukki imettääkään voi.. ;)

En oo oikein muuta " varmaa" keksiny, mutta jos haluaa " huumoria" mukaan niin tietty kumihanskat ja pyykkipoikia vaipanvaihtoa varten...

Sit joku hauska (tai asiallinen) vauvanhoito-opas. Itse jo annoin plussan jälkeen, joten sitä ei varmaan mun pakkaukseen tule. Niin ja jos haluaa niin sikari ja/tai pikku pullo konjakkia suuria uutisia varten...?!

Mutta olis kiva tietää itekkin lisää ideoita!

Pupu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä itse oot jo listannu! :)

Ja Name it -merkkiä myy ainakin Lastenvaatekaappi Jumalniemen ostoskeskuksessa Karhulassa, mutta MONI muukin varmasti. :)

Vierailija
4/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipanvaihto setin: vaippoja, puhdistus pyyhkeitä, suu/nenäsuojuksen, hanskat

Sitten laitoin isille ja pojalle pyyhkeet, kylpyankat pesuaineita, yhteisiä kylpyhetkiä varten

vauvan huovan yhteisiin lepohetkiin

äänenvaimentimen eli tutin

suklaa patukoita, isille energiaa vauvanhoitoon

tupakkaa jos hermot menee (isi siis tupakoi)

Satukirja miksi isi on tärkeä?

pieni pullo iskälle varpajaisiin ja vauvaa varten tuttipullo ja korviketta (vaikka imetinkin)

Olikohan vielä muuta... ei nyt tule mieleen

Vierailija
5/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siinä vielä leluja ja kaikkee pientä ja tärkein eli saatekirje, jossa kerrottiin mitä varten kaikki on ja kiitetään ihanasta miehetä ja isästä, junailin vielä niin, että mies sai pakkauksen samana iltana kuin poika syntyi...

Vierailija
6/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin iskälle ja vauvalle samanväriset, isälle t-paidan ja vauvalle bodyn, joihin ihanilla Sinooperin kangaskynillä kirjoitin isän paitaan " ISKÄ SYDÄN (siis piirsin sydämen) VAUVAN TYÖNIMI" , ja vauvan bodyyn " VAUVAN TYÖNIMI SYDÄN ISKÄ" . Siksi näin, kun me käytettiin työnimeä melkein oikeana nimenäkin ja kaikki tiesivät kenestä puhuttiin. Lisäksi laitoin pakkaukseen varpajaisia varten konjakki- ja viskipullot. Siksi molemmat, kun ei tiedetty kumpi tulokas on, tytöstä kun on tapana juoda viskiä ja pojasta konjakkia. Lisäksi laitoin ison sikarin, iskän lemppari (krapulapäivän)karkkipussin ja itsetehdyn valokuvakehyksen, johon sai heti vauvan kuvan työpöydälle. Kehyksessä oli paikallaan minun isosta masusta kuva.

Sairaalasta kun iskä lähti tytön synnyttyä, kerroin, etä katoppa sinne kaappiin, siellä on sinulle jotain... Soitti kyynelehtien kun kotiin pääsi, niin mieluinen oli yllätys :)

Vierailija
7/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika samoja juttuja löytyi meiltäkin paketista.

Mä ostin sinne joitakin hoitotarvikkeita, mm.

- kuviollisen harson

- pikkuniistimen (josta ei kyllä olla varmoja, onko edes hyvä, mutta mies piti sitä loistavana ideana)

- hoitoöljyä suihkepullossa

- pumpulipuikkoja

- purulelu vauvalle

Ja sitten isälle herkkuja ym. mukavaa

- suklaata

- pieni pullo konjakkia

- tuttitikkari

- Baby Blues Kovempaa kuin kuvitelmat -sarjis

Muita juttuja

- korvatulppia

- pyykkipoika

- energiajuomaa

- dv-nauhoja videokameraa varten

Olisin halunnut laittaa mukaan jotain vaatetta isälle ja lapselle, mutta kun en löytänyt valmiina mitään tarpeeksi kivaa, ja piti vähän hinnankin kanssa rajoittaa, niin ei sitten tullut mitään sellaista. Yhtenä suunnittelin miehelle esim. mustaa t-paitaa, johon olisi painattanut ultrakuvan.

Mii-

Vierailija
8/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pähkäillyt mitä sinne oikein laittaisi, mutta taas olen viisaampi sen asian suhteen.

Ostin tänään tuon Name it:in Bodyn, jossa lukee " isin kulta" :) Oli niin veikeä, ettei sitä voinut hyllyynkään jättää. Maksoi 6.95¿ OZBabyssa.

T. Je_Ni 29+1

Vierailija
9/12 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin isyyspakkauseen seuraavaa

isille:

mitä kaikkea isä voi opettaa pojalle kirjan (vaikka meille kyllä syntyi tyttö)

maailman paras isä-mukin

korvatulpat

kumihanskat

laastareita (lasten)

isän oman cd:n, johon oli kerännyt isän lempimusaa

pienen kirjan, jota isä ja vauva ovat paljon lukeneet

pyykkipoikia

kylpyhanska/lelu

sairaalaan ja sen jälkeen

sikarin

energiajuoman

isän lemppari suklaapatukan

pienen snapsi konjakkipullon (jos tulee poika)

pienen snapsi viskipullon (jos tulee tyttö) molemmissa pulloissa oli pienet rusetit, että ne erotettiin toisistaan

purkkaa ja kurkkupastilleja, etttei henki haise kun tulee katsomaan kultia

vauvalle I love daddy-paidan, jonka oli tehnyt itse. (niitähän saa valmiinakin)

että näistä voi ainaksin jotain käyttää.

isä kyllä meillä tykkäs ihan älytön!

Vierailija
10/12 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain samoja olin itsekin ehtinyt listata, lisäksi olin jostain bongannut tälläisiä:

- synnytys survival pack: energiajuomaa, suklaata, kolikoita, parkkikiekko, puhtaat sukat...

- I love dad-tutti ja tuttinauha (en tiedä kyllä mistä näitä saa)

- olutpullo, jossa kortti " Likaisen työn lisä" (palkinto ekasta kakkavaipan vaihdosta)

- kalamiehelle Lapsen kanssa kalaan-kirja

Täytyy tosin miettiä mitä kaikkea siihen hankkii, koska muuten tulee tosi kalliiksi. Näillä ideoilla on hyvä lähteä miettimään pakkausta :)

11/12 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillon laittaa pakkaukseen, kun tilanne on kuitenkin vähän eri kuin esikoisen kohdalla? Ja haluaisin tehdä " pakkauksen" myös tulevalle isosiskolle, mitä sinne vois laittaa??

Vierailija
12/12 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kivoja ideoita myös muille perheenjäsenille.

http://www.villijavapaa.fi/product_catalog.php?c=8