Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaako kukaan käyttävänsä vanupuikkoja korvien putsaamiseen vaikkei saisi?

Vierailija
23.08.2020 |

Ja miksi toimit näin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Tuntuu ihanalta ja venyttelen niskaa ja selkää siinä samalla.

2/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kiva saada ne töhnät ulos. Lanseerattiinko nää vanupuikot selaiseen aikaan, kun piti saada vanupuikot kaupaks? Samaan tapaan kuin kasvomaskit nyt, kun pitää myydä se kotimainenkin tuotanto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina putsaan eikä mitään ongelmaa. Ei niitä puikkoja tarvii aivoihin asti työntää.

Vierailija
4/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miksi kaupoissa myydään tuotteita joita ei saisi käyttää miten niitä on tarkoitettu käytettävän?

Vierailija
5/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei puhdista korvia, työntää vaan sitä vaikkua tiukemmin paikalleen. Itsekin sorruin nuorempana käyttämään vanupuikkoja, kunnes korva meni lopulta vuosien jälkeen tukkoon

Vierailija
6/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, mun korvat kutiaa niin että välillä yölläkin herään siihen. Pakko niitä on jollain sörkkiä. Olen tehnyt niin 30 vuotta ja edelleen kuulen ihan normaalisti.

Vierailija
7/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ei puhdista korvia, työntää vaan sitä vaikkua tiukemmin paikalleen. Itsekin sorruin nuorempana käyttämään vanupuikkoja, kunnes korva meni lopulta vuosien jälkeen tukkoon

Outoa kun minulla taas ei ole vuosien käytön jälkeen korvat tukkeutuneet. Tottakai se silloin menee tukkoon, jos on jo valmiiksi täynnä vaikkua ja menee puikkoa survomaan mutta säännöllisellä käytöllä ei vaikkua pääse syntymään niin paljon.

Vierailija
8/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta asti olen työntänyt ne puikot sisälle asti ja vain joku täysidíootti työntää ne töhnät sisälle päin. Tekniikkalaji.

M35

Vierailija
9/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin lääkäriä huuhtelemaan korvani, muttei suostunut. Pakko siis käyttää puikkoja vai voiko huuhtelun tehdä itse?

Vierailija
10/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt jo 30 vuotta, vain tumpelot saa tökittyä näillä korvansa umpeen.

Vierailija
11/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitajat patistaneet ostamaan äidilleni.

Vierailija
12/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta asti olen työntänyt ne puikot sisälle asti ja vain joku täysidíootti työntää ne töhnät sisälle päin. Tekniikkalaji.

M35

Puikkoahan pitää pyöritellä samalla kun sitä laittaa korvaan, jolloin se pää ikäänkuin porautuu sen vaikun läpi ja ulosvetäessä tulee vaikut pois. Toiset kun tumppaa puikon vaan suoraan sinne niin se toki se pää silloin lykkää ne vaikut syvemmälle.

Vierailija
13/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 30 vuotta. Ei ole korvat tukossa.

Vierailija
14/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanupuikkoja olen käyttänyt lapsuudesta asti korvien pussaamiseen päivittäin (joka aamu sekä suihkun jälkeen), eivätkä ikinä ole pussaamisen takia menneet korvat tukkoon.

Kun taas kerran sukeltaessa meni, joten en todellakaan mitään liruja nesteitä ala korviini työntämään väkisin.

Vierailija
15/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei korvia, niin sitten peräaukkoa?

Vierailija
16/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korvien putsaamiseen, vaarallista touhua. Vanupuikkoja käytän peräaukon puhdistamiseen. Niillä saa hienosti peräpukamien ympäriltä poistettua kakkajäämät.

Vierailija
17/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

En käytä korvien putsaamiseen, vaarallista touhua. Vanupuikkoja käytän peräaukon puhdistamiseen. Niillä saa hienosti peräpukamien ympäriltä poistettua kakkajäämät.

Kätevää Emma :)

Vierailija
18/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ahtaat korvakäytävät pitää olla että vanupuikko työntää vaikun syvemmälle? Tai vastaavasti millainen vaikuntuotto? Se puikko työnnetään keskeltä sisään ja sitten reunoja pitkin kaavitaan vaikkua ulospäin.

Vierailija
19/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pyysin lääkäriä huuhtelemaan korvani, muttei suostunut. Pakko siis käyttää puikkoja vai voiko huuhtelun tehdä itse?

Yleensä hoitaja tekee sen. Itse ei kovin tehokkaasti pysty huuhtelemaan.

Vierailija
20/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun niitä muka käytetään kuin korvien putsaukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä