Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän asuinalueet

Vierailija
08.09.2013 |

Ollaan pian Jyväskylään muuttamassa. Onko Leppävesi/Tiituspohja hyvä asuinalue lapsiperheelle? Millaiset koulut siellä on?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin voisimme muuten muuttaa Muurameen, mutta eihän siellä ole lapsille niin hyvin harrastuksia. Aina pitäisi kuskata autolla 20 km Jykylään. Nyt Jyväskylässä asuessamme lapset pääsevät aika hyvin itse pyörillä liikkumaan.

Vierailija
42/45 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut keskustassa, Palokassa, Vaajakoskella, Kuokkalassa, Kortepohjassa ja Lohikoskella ja kaikissa niissä viihtynyt. Jyväskylässä ei mikään alue ole kokonaisuutena läpeensä huono, mutta runsas vuokra-asuntojen määrä esim. Kuokkalassa tekee joistain osista rauhattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Laukaata, en Vaajakoskea, Jyskää, en Keltinmäen enkä Muuramen suuntaa. Mäki-Matti, Mattilanpelto, Kukkumäki ja Köhniö ovat parhaita mutta aika vähän taloja näistä tarjolla. Näistä kaikista kohtuumatka keskustaan, ja asialliset koulut hyvällä etäisyydellä (Norssikin). TV. 35 vuotta Jyväskylässä asunut

Vierailija
44/45 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen Vaajakosken ja Jyskän suuntaa. 

Vierailija
45/45 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta olen Leppävedeltä ajellut Jyväskylään töihin, ei ongelmia, työmatkaan varaan n.20min.Ruuhkia ei ole kyllä ollut matkalla.Leppävedellä hyvä koulu,kyläkauppa, posti, neuvola ja kirjasto.Hyvin pärjää.Ei kiirettä pois täältä ja saa asua luonnon keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme