Miksi Johanna Tukiaista "nääditään", jos hän on sairas ihminen?
Kommentit (2)
Matti ei oo minusta henkisesti sairas, paitsi alkoholismi on hänellä ollut ongelmana ja sitten Merviä kanssa pahoinpidellyt, mutta uskon että Mervi on ollut se joka on aloittanut koska Matti vaikuttaa paljon fiksummalta kun Mervi ja on julkisuudessa kuitenkin asiallinen ja positiivisen olonen ihminen, eikä se tainnu Susannaakaan kertaakaan mätkästä niiden yhdessä olon aikana, ei edes sillon vaikka joi...
Mut on kuitenkin eriasia kärsiä mielenterveysongelmista, kuin alkoholismista. Alkoholismikin vaikuttaa mieleen, mutta se ei ole kuitenkaan yksi ja sama asia kuin erillaiset mielenterveysongelmat. Johannan mielenterveysongelmien lisäksi, hänellä on tosin myös päihdeongelma...
Nää Johanna Tukiaisen "näädät" ei oo mitään näätiä, vaan ihan suoraan sanottuna KIUSAAJIA. En tiedä onko siellä seassa lapsia, vai ovatko kaikki pelkästään sairaita aikuisia, koska eikö nyt kiusaamista juurikin ole se että yleensä valitaan joku yksi kohde jota aletaan sitten pilkkaamaan ja hänen tekemisiään katsastellaan suurennuslasin alla? :)
Sen jälkeen myöskin käytetään yleensä perusteita:
Hän on itse valinnut tiensä olla julkisuudessa.
Hän on itse ansainnut pilkkansa.
Vähän niinkun koulumaailmassakin lasten ja nuorten kesken:
Hän on itse aiheuttanut kiusaamisensa.
Hän ansaitsee kiusaamisensa.
Millonka nämä poloset tajuais että ei se kiusattu voi olla vastuussa muiden ihmisten tekosista eli kiusaajien kiusaamisesta?
Niin saatanan lapsellista, pönttöaivoista ja typerää aivopieru hommaa jos aikuinen ihminen ei näitä faktoja jo käsitä...
Ja kuten meistä varmaan jokainen voi todeta, Johannalla on mielenterveysongelmia niin eikö se ole aika sairasta pilkata sellasta ihmistä ja tarkastella hänen tekojaan suurennuslasin alla?
En voi ymmärtää.
Mäkään en tajua miksi ivataan ja nauretaan. Samoin kuin matti nykästä. Ylentääkö se jotenkin näitä ivaajia?