Osaatko ottaa toisen korona-aallon rennommin?
Itse ainakin suhtaudun paöjon huolettomammin. Ehkä se vaikuttaa, että sairastin lievänä jo keväällä, mutta varmasti ottaisin muutenkin.
Kommentit (7)
Osaan! En edes tiedä mitä tapahtui, vielä pari viikkoa sitten olin ihan angstissa, enää en. Noudatan samaa varovaisuutta kuin ennenkin, työpaikalla tosin joudun käymään ihan asiakaspalvelussa pari kertaa viikossa. Ehkä se onkin auttanut; näkee että ihmiset ovat varovaisia mutta eivät kieriskele missään paniikissa ja hysteriassa.
No otin aika rennosti keväälläkin. Enää ei kyllä jaksa stressata ollenkaan. Tästäkin on nyt vaan selvittävä ja päästävä eteenpäin.
Ei se ensimmäinen aaltokaan osunut, niin ei se toinenkaan.
Osaan mutta nyt tuo testauspakko kouluissa harmittaa. On vain ajan kysymys milloin lapsi pitää viedä testeihin ja olla viikko pois palkatta töistä kotikaranteenissa odottamassa testin tuloksia.
Joo, nyt ei tarvitse jännittää, et aukeaako työpaikka vai ei.
En huolestunut ensimmäisestäkään ja vielä vähemmän olen huolestunut seuraavasta. Vain joka tuhannes suomalainen sairastui, nuoret ja terveet eivät joutuneet edes tehohoitoon. Kuolleiden keski-ikä ylitti viidellä vuodella keskimääräisen eliniän.
Miten kukaan viitsii olla huolissaan nämä faktat tiedostaen?
En.