Voiko mieheltä kysyä heti alkuun, onko hän homo?
Olen kokenut elämäni pettymyksen rakastuttuani homomieheen. En haluaisi ikinä enää joutua samanlaiseen tilanteeseen. Kuinka tavallinen mies suhtautuisi, jos kysyisin heti ensitreffeillä, onko hän homo?
Ja jos joku vielä väittää täällä, että homomiehet tunnistaa kilometrien päähän, niin olen kyllä aivan toista mieltä. Suhteemme eteni kuin mikä tahansa rakkaussuhde, vain paljon syvempänä ja "sähköisempänä", kunnes minulle jossain vaiheessa valkeni, että mies asuukin toisen miehen kanssa.
Kommentit (10)
Nimenomaan HALUSIN oikeasti olla hänen kanssaan ja kuvittelin tunteen olevan molemminpuolista.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:58"]
Se on syrjintää ja mikä vika homoissa on, etkö halua olla homon kanssa?
[/quote]
Miten päädyit homomiehen kanssa suhteeseen? Suutelitteko, harrastitteko seksiä missään vaiheessa? Oletko varma, ettei se toinen mies ollut kämppis?
No aika weirdo kysymys olisi.
Miten itse reagoisit jos kysyisin sinulta ensitapaamisella "Oletko huora?"
Päädyimme suhteeseen yhteisen harrastuksen kautta. Ihastuin häneen ns. ensisilmäyksellä. Suhde eteni todella nopeasti tavallista kaveruutta pidemmälle. Mies soitti minulle lähes päivittäin (!) ja viestittelimme toisillemme joskus vielä yömyöhäänkin. Seksiä emme harrastaneet, mutta mies saattoi esim. ottaa käteni käteensä puristaa sitä salaa niin, etteivät muut huomanneet. Joskus hän otti minua takaapäin kiinni olkapäistä, jolloin käännyin ja hän painoi minua todella hellästi itseään vasten ym. (siis vain, jos olimme kahdestaan). Olemme kummatkin aika sulkeutuneita ja ujoja, joten kyseessä ei varmasti ollut mitä tahansa halailua.
Olen melko varma, ettei toinen mies ole vain kämppis, koska heillä on yhteinen makuuhuone, jossa on parisänky.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:04"]
Miten päädyit homomiehen kanssa suhteeseen? Suutelitteko, harrastitteko seksiä missään vaiheessa? Oletko varma, ettei se toinen mies ollut kämppis?
[/quote]
Miehen homous ei nyt tuntuisi olevan tässä se iso asia, vaan se, että mies oli toisessa suhteessa ylipäätään. Vai olisiko asia jotenkin muuttunut siitä, että mies olisi asunut naisen kanssa, josta olisi välittänyt enemmän kuin sinusta?
Pettymyksiä voi olla kovin vaikea välttää rakkaussuhteissa, mutta hyvä omanarvontunto, käsitys siitä miten toisten ihmisten tulisi sinua suhteessa kohdella, auttaa kummasti. Useimmat onneksi ovat oppineet tämän jo lapsuudessa, mutta jos näin ei ole, aikuisenakin voi vielä asiaan vaikuttaa.
Mies oli biseksuaali, ei homo, jos oli sinustakin kiinnostunut. Olennainen kysymys ei siis ole, oletko homo, vaan oletko varattu. Kukapa siihen tosin todenmukaisesti vastaa, jos on hakemassa sivusuhdetta.
Jaa-a. Ensinnäkin tapaamasi mies taisi olla biseksuaali, ei homo. Melko ikävä tyyppi, jos tosiaan viritteli toista suhdetta ollessaan jo yhdessä miehen kanssa. Toisekseen suuntautumisella tuskin on merkitystä uskollisuuteen.
Kyllä siinä on vain aika suuri ero: Jos mies asuisi toisen naisen kanssa, niin olisin varma, että hän olisi rakastunut minuun ja suhteellamme voisi olla edes mahdollisuus jatkua. Sen sijaan homolle olen ikuisesti pelkkä "pehmolelu" tai lemmikkiin verrattava olento. Enkä mitään muuta.
Jos hän asuisi naisen kanssa, niin voisin edes yrittää "taistella" hänestä :) Miestä vastaan en voi taistella.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:22"]
Miehen homous ei nyt tuntuisi olevan tässä se iso asia, vaan se, että mies oli toisessa suhteessa ylipäätään. Vai olisiko asia jotenkin muuttunut siitä, että mies olisi asunut naisen kanssa, josta olisi välittänyt enemmän kuin sinusta?
Pettymyksiä voi olla kovin vaikea välttää rakkaussuhteissa, mutta hyvä omanarvontunto, käsitys siitä miten toisten ihmisten tulisi sinua suhteessa kohdella, auttaa kummasti. Useimmat onneksi ovat oppineet tämän jo lapsuudessa, mutta jos näin ei ole, aikuisenakin voi vielä asiaan vaikuttaa.
[/quote]
Voit toki kysyä, jos ehdoin tahdoin haluat heti kättelyssä leimautua moukaksi. Tienitytöt rakstauvat oikapikaa, mutta kypsä nainen sentään kuulostelee ja katselee ensin.
Se on syrjintää ja mikä vika homoissa on, etkö halua olla homon kanssa?