Missä sinä olit töissä opiskeluaikana?
Minä: siivoajana, kassana kaupassa jne... ja olutpanimolla ruotsissa.
Kommentit (15)
Myyjänä Stockan kosmetiikkaosastolla.
Laivalla siivoamassa ja baarissa myymässä viinaa
Talvisin en ikinä missään paitsi ihan lopussa sain lopputyön tekemistä varten kuukausipalkallisen määräaikaisuuden sitten kyllä.
Kesäisin olin joka kesä Securitaksen vartijana esim. pääkonttoreissa (paljon yövuoroja, viikonloppuja), tykkäsin tuosta hommasta.. Yhden kesän lääketehtaassa ihan tehdastyöläisenä (sai kuitatuksi pakollisen harjoittelun tuolla), ihan hirveä duuni.
Toimin prostituoituna. Lasketaanko se?
No en missään. Opiskelu oli ihan riittävän täysipäiväistä.
Siljalla laivasiivoojana, kun alus oli maissa. Siivosin myös toimistoja sekä Heseä. Osa-aikaisesti kuntosalin respassa sekä vaateliikkeessä. Ydinvoimalassa pari kesää. Ja ympäri vuoden vielä ravintoloissa töissä iltaisin.
Elämän parasta aikaa! :)
En muualla kuin kaupungin 1 kk kesätyöpaikassa joka kyllä vastasi opiskelemaani alaa.
Siivosin öisin lääkärikeskusta (19:00-24:00), annoin palautetta harrastajakirjoittajien töistä, ohjasin harrastajateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
No en missään. Opiskelu oli ihan riittävän täysipäiväistä.
Eri mutta miksi alapeukut? Korkeakouluopiskelijana minulle ei ole ikinä selvinnyt miten ihmiset jaksaa tai kerkeää olla töissä opiskelun ohessa. Vuorokaudesta loppuu tunnit kesken.
Kesällä oman alan töitä, kun opinnot olivat edenneet kolmanteen vuosikurssiin. Valmistuneen henkilön alaisuudessa.
Videovuokraamossa