Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on todella vähän vapaita duunipaikkoja työttömiin nähden, joten vapaaehtoisena työttömänä teen palveluksen yhteiskunnalle. Missä kiitos?

Vierailija
23.08.2020 |

Kukaan ei ole tullut yhteiskunnan taholta kättelemään ja kiittämään. On tämä kyllä kiittämätön yhteiskunta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnäkin olen tehnyt saman valinnan. Arvostan korkeaa moraaliasi!

Vierailija
2/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajat pitävät sinut hengissä. Siinä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa tubettamaan. Googlella riittää rahaa.

Vierailija
4/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se että jos olisin ammattiani vastaavassa työssä, verorahoja kuluisi huomattavasti enemmän kuin silloin kun olen työttömänä.

Terveisin työtön aineenopettaja

Vierailija
5/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaat työpaikat" on siis TE-toimiston sivulla olevat paikat?

Kai te vinkujat ymmärrätte, että erittäin moni ilmoitus sieltä uupuu ja yhäkin piilotyöpaikat on ihan oikea asia.

Jos sun kaltaiset laiskat apinat käyttäytyis kuin aikuiset ja perustais vaikka yrityksiä, niin johan on töitä.

Vierailija
6/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa tubettamaan. Googlella riittää rahaa.

Googlen rahat tulee mainostajilta.

Vierailija
7/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, vain vuositolkulla kulutat verorahoja.

Vaikka pelle oletkin, niin varmaan olet tietoinen, että suuri osa on vain hetken työtön eikä lusmu kotona jatkuvalla syötöllä?

Vierailija
8/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vapaat työpaikat" on siis TE-toimiston sivulla olevat paikat?

Kai te vinkujat ymmärrätte, että erittäin moni ilmoitus sieltä uupuu ja yhäkin piilotyöpaikat on ihan oikea asia.

Jos sun kaltaiset laiskat apinat käyttäytyis kuin aikuiset ja perustais vaikka yrityksiä, niin johan on töitä.

Vedät mutkia suoriksi, kun oletat minun olevan laiska. Olen kuitenkin yhteiskunnan sankari ja sinunlaistesi on aika opetella osoittamaan sen mukaista kunnioitusta. Ap

Vierailija
9/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse mieluummin otan vain 40 prosenttia leikatun toimeentulotuen ja asumistuen kuin osallistun sellaisiin työllisyystoimiin jotka ovat aivan järkyttävää verorahojen tuhlaamista tyylillä 35 000 euroa yhtä työllistynyttä kohti.

Vierailija
10/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pelle oletkin, niin varmaan olet tietoinen, että suuri osa on vain hetken työtön eikä lusmu kotona jatkuvalla syötöllä?

Miksi veisin työpaikan joltakulta, joka olisi onnellisempi saadessaan työn kuin minä olisin? Saman verran se onnellinen henkilö tuottaa verovaroja.

Vierailija
11/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi veisin työpaikan joltakulta, joka olisi onnellisempi saadessaan työn kuin minä olisin? Saman verran se onnellinen henkilö tuottaa verovaroja.

Tämä. Hyvinvointi yhteiskunnassa lisääntyy, kun työpaikan haluava saa sen minun sijaani. Ap

Vierailija
12/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä totta että työttömiä tarvitaan. Jos työttömiä ei olisi, ei olisi kilpailua työpaikoista mikä tarkoittaisi palkkojen nousua kun tekijöitä ei pienemmällä palkalla löytyisi. Vrt. 10 000 euroa kuukaudessa tienaavat tk-lääkärit. Tulisi kalliiksi jos perus insinöörille tai tradenomille pitäisi maksaa yli 5000 euroa kuussa. Nyt ei tarvi kun paikan saa täytettyä halvemmallakin.

Vierailija
13/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyötä ei riitä kaikille, se on sataprosenttinem fakta! Automaatio, internet ja itsepalvelu ovat syöneet satojatuhansia työpaikkoja ja lisää menee. Ei ole paluuta Kekkosen aikaan. Päinvastoin. Huonopalkkaiset työt lisääntyvät palvelualoilla ja keskipalkka tulee laskemaan. Esim.lapsimäärän laskusta johtuva koulujen väheneminen tulee vähentämään neuvoloiden, päiväkotien ja koulujen tarvetta tuhansilla ja samalla tietysti niiden henkilökuntaa. Tästä taas seuraa lukuisia seurannaistyöttömiä: koulutaksit, siivous - ja ruokapalveluhenkilökunta, laitostyöntekijät jne. 20 vuoden päästä olemme taas ihan eri Suomessa kuin nyt. On oltava jokin kandalaispalkan tapainen tuki, koska muuten ei pysty elämään täällä. Eläkeiän jatkuva nosto lisää jatkossa toimeentulotuella olevien määrää vanhemmissa ikäluokissa. Pää tulee valtion budjetissa vetävän käteen tätä menoa.

Vierailija
14/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajat pitävät sinut hengissä. Siinä kiitos.

Tiedätkö, että työttömyyskorvauksestakin peritään veroa? Myös siitä Kelan maksamasta.

Vierailija
15/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakat tulevat vähentämään työntekijöitä ja tietysti suomalaiset laitetaan pellolle ensimmäisinä. Korona aiheuttaa vielä muitakin mullistuksia. Olen aika huolissani tulevien vuosien ilmapiiristä ja turvallisuudesta Suomessa. Jos eliitti jatkaa työttömien ja köyhien halveksimista, voi kuppi mennä jo monella nurin.

Vierailija
16/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen psyyke ei tunnu kestävän sitä, että työtön nauttii työttömyydestään. He eivät pysty käsittämään sitä, ettei kaikki rakasta rahaa ja materiaa samalla tavalla ja pärjää siten pienen tuenkin avulla vallan mainiosti.

Vierailija
17/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis vaan jo se kansalaispalkka, niin ei tarviis turhaan pistää ihmisiä jotka ei halua tehdä töitä vammailemaan työkkärissä ja tukiviidakossa. Suoraan vaan kaikille se raha ja sitten verottaa pois niiltä jotka tienaa enemmän. Tämä ei edes muuttais yhtään mitään. Ainut ero ettei tarviis kiusata niitä ihmisiä ketkä pärjää sillä pienellä rahalla muuteskin, eivätkä halua, kykene, tai jaksa muuta tehdä.

Vierailija
18/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen psyyke ei tunnu kestävän sitä, että työtön nauttii työttömyydestään. He eivät pysty käsittämään sitä, ettei kaikki rakasta rahaa ja materiaa samalla tavalla ja pärjää siten pienen tuenkin avulla vallan mainiosti.

Ja haluaisivat itsekkin enemmän vapaa-aikaa mutta pelkäävät ympäristön tuomiota. Luoja ei laiskoja elätä on tämän kansan selkärankaan iskostettu. Onneksi nuoriso on alkanut arvostaa muutakin kuin selkähiessä sinun pitää roposi ansaita.

Vierailija
19/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei suorastaan nauti työttömyydestään, niin ei sorru ryyppäämään tai huumeisiin. Tämäkin ärsyttää jo monia, koska juoppo luuseri on helppo halveksinnan kohde mutta terve ja selvä työtön on monelle kuin rätti vastoin omia kasvoja ja kiusaaminen alkaa.

Vierailija
20/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään palvelus ole, palvelus olisi, jos työllistäisit itse itsesi tai peräti loisit uusia työpaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä