Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset lyhytkaulaiselle naiselle

Vierailija
23.08.2020 |

Olen normaalipainoinen ja minulla on pyöreän/neliönmalliset kasvot. Kaikki ekstrakilot menevät kasvoihin ja niiden malli muuttuu siis aina riippuen mikä paino. Lisäksi minulla on lyhyt kaula, niinkuin näyttää suurimmalla osalla olevan. Ihailen pitkäkaulaisia ja hoikkia ihmisiä, mutta minun kaulani näyttää lyhyeltä myös ollessani alipainoinen.

Joten näillä spekseillä, millainen hiusmalli imartelisi minua? Nyt minulla on pitkät suorat hiukset ja vähän sivuotsista. Sivuotsis oli suuri virhe ja kasvattelen sitä pois (ja se oli kampaajan ratkaisu tähän esittämääni kysymykseen).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinuna leikkaisin lyhyen polkan.

Vierailija
2/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steve Jobs-poolopaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähköt (esim. solisluihin), latvoista kerrostetut. Kerrostus saa alkaa leukaperien kohdalta, mutta ei sen ylempää.

Vierailija
4/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kaulattomuus on kauhean näköistä. Laihduta nyt edes, niin ehkä se auttaa hiukan.

Vierailija
5/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä polkka, joka korostaa/visuaalisesti pidentää sitä kaulaa. Ainakin pitkäkaulaiselle sopii pitkät hiukset, sillä ne taas häivyttävät/"lyhentävät" sitä kaulaa. Omasta mielestäni lyhyt kaula on kaunis, ehkä osittain siksikin, kun itselläni on pitkä kaula, enkä pidä ulkonäöstäni lainkaan.