Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?!

Vierailija
07.09.2013 |

Siis tein testin tänään kp 30/28-34, kun oireina ollut pari päivää närästys, rintojen arkuus, mahan turvotus ja sellainen olo et menkat alkaa, vaik ei alakaan ja tulos päivällä apteekin halvimmalla testillä selvä nega. Voikohan siihen nyt luottaa...??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, kiitti infosta:)

Vierailija
2/12 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi täysin, varsinkaan jos et tehnyt testiä aamuvirtsasta. Oletko mittaillut aamulämpöjä? Jos on ja pysyy koholla vielä pari päivää, eivätkä kuukautiset vieläkään ole alkaneet, tekisin uuden testin. Itselläni aina romahtanut kuukautisten alkua edeltäneenä yönä sellaisen puoli astetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli kyllä kehittää raskausoireita, jos oikein kovasti haluaa olla raskaana. Ainakin itselläni on käynyt näin, aina kun lasta ollaan tehty ja odoteltu joko tärppää. Tuskinpa se närästys ainakaan vielä mahdollisesta raskaudesta johtuu. Tee parin päivän päästä uusi testi aamupissasta, jos menkat ei ala.

Vierailija
4/12 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mittaillut, tuli tos vaan taas mieleen, et mitä jos oonkin raskaana ja kun oli tarkoitus ottaa seurassa muutama lasi alkoholia, niin tein varmuuden vuoksi testin. Yhtään semmoinen olo ei kyllä ole et ois lämpöä.

Vierailija
5/12 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo voi se olla, tosin en nyt hingu varsinaisesti vauvaa, vaikka ei se olisi yhtään huono juttu. On ollu kaikkee muuta mielenkiintoista nyt elämässä, tuli vaan nyt sellainen tunne, et mitä jos oonkin ja olis mahdollistakin. Mahaa on myös vihlonut tänään ja mua ei normaalisti ikinä närästä kyllä. Mutta voi silti hyvin olla että vain kuvittelen :)

Vierailija
6/12 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä näy vielä plussaa.. en joisi jos on mahdollista olla raskaana tai jättäisin lasilliseen.

Vierailija
7/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. ei oo vielä alkanut, mutta olen ihan varma, että pian alkaa...koska oli niin selkeä nega eilen. t.ap

Vierailija
8/12 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:34"]

En oo mittaillut, tuli tos vaan taas mieleen, et mitä jos oonkin raskaana ja kun oli tarkoitus ottaa seurassa muutama lasi alkoholia, niin tein varmuuden vuoksi testin. Yhtään semmoinen olo ei kyllä ole et ois lämpöä.

[/quote]

Ei kuulu oll lämpöä, vaan jos sinulla normaalilämpö on vaikka 36 tasan niin kohonnut lämpö on alle 37, ei siis ole LÄMPÖÄ vaan se on hiukan normaalista koholla.

Vierailija
9/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi päätellä alavatsan jomotuksesta et vois ollakkin raskaana, odotan itse silloin niitä menkkoja

Vierailija
10/12 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän samaan ketjuun omasta tilanteestani, koska nyt mietittyyää "raskaanako"...

Syön Cerazette-pillereitä (kolmas liuska menossa, sitä ennen Mini-pillejä puoli vuotta). Vuodot ovat olleet epäsäännölliset, mutta ne ovat tulleet todella USEIN. Siis kierron pituudeksi on jäänyt 9-20 päivää. Ilman pillereitäkin kierto on suht lyhyt, ehkä 24-25 päivää. 

Viime viikolla (kp 21 tienoilla) rinnat kipeytyivät (kuten monesti ennen menkkoja) ja mieli oli maassa. Sanoin miehellekin, että kohta alkaa menkat ja tiedän sen, mutta silti vaan tuntuu olevan pohjattoman surullinen olo. 

Tänään heräsin siihen todellisuuteen, etteivät ne menkat ole alkaneetkaan vaikka on jo kp27. Tein hädissäni testin päivällä, mutta ei näyttänyt mitään. Pitää tehdä aamulla uusi.

Ja miksi aloin epäillä raskautta... Kp16 otin yhden pillerin 6 tuntia myöhässä. Ajattelin, ettei yhdellä muutaman tunnin unohduksella voi olla vaikutusta, mutta voiko? 

Muita oireita on lievä etova olo sekä lievät mahakivut (menkkoihini liittyy yleensä järkyttävät mahakivut).

Joo tiedän, ettei kukaan voi mulle varmaksi mitään sanoa, ja mun pitää odottaa huomista testiä. Halusin kuitenkin selvittää päätäni kirjoittamalla ja kenties saada jotain mielipiteitä.

Raskaana vai ei raskaana?

Vierailija
11/12 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lämmöt vielä mittasin. 36,6 näytti, normaali lämpötila mulle on 35,8. Mutta eikö ovulaation jälkeen ennen menkkojenkin alkua voi olla lämmöt koholla?

Raskaana vai ei raskaana?

Vierailija
12/12 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi menkat 10 pv liian aikaisin eli 18.5.-23.5. Oletettu aika oli 27.5.-1.6. ja yleensä menkkani ovat aikas säännölliset. 6päivää aina kerrallaan alussa hieman runsaanpaa vuotoa. Menkkakivut myös kestivät pidempään tällä kertaa. Ovulaationi oli joskus 3.-5.6 luulisin eli viikko sitten. Ja nännien arkuus alkoi silloin. Pientä huonovointisuutta on ollut, kerran olen oksentanut suuhunikin yht'äkkiä. Alavatsassa on ollut pientä kipua hetken ovulaation jälkeen. Rinnat eivät ole olleet kipeät, mutta nännit kyllä. En yritä tulla raskaaksi, mutta emme kyllä käytä kondomia enkä minä pillereitä. Luotamme siihen että poikaystäväni reagoi oikealla hetkellä. Voinko olla raskaana? ):

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi