MInulla on eräs ystävä, joka bloggaa,
aina kun olen hänen luonaan kylässä, tarjolla on macaroneja :) Joka kerta niistä myös otetaan kuvia.
Kommentit (35)
Ne on muuten oikeesti aika pahoja. Leivon itse paljon ja tykkään myös syödä leivonnaisia, mutta macaronit... Blaah.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:20"]
aina kun olen hänen luonaan kylässä, tarjolla on macaroneja :) Joka kerta niistä myös otetaan kuvia.
[/quote]
Mitäs ihmeellistä on tavallisessa keitetyssä makaronissa ketsupin kanssa?
ja otatteko kuviakin makaronista ja ketsupista? yritätekö ylpeillä sillä että ootte niin säästäväisiä vai mikä tässä on pointti?
ihan on sama jos minäkin sanosin että joo, elvisteltiin kaverin kanssa purkkihernekeitolla yms....
Minun puolituttavan miespuolisen kaverin exä bloggaa tai ainakin bloggasi (en tiedä nykytilannetta kun ei kiinnosta), otti kuvia kaikista ruuista ja hääräsi niiden kimpussa aina niin kauan kameransa kanssa, oli se kotona tai ravintolassa, niin ukkonsa hermostui siitä kun ruuat ehtivät aina jäähtyä tai nahistua kun piti ottaa 15 kuvaa joka kuvakulmasta. Macaroneja piti raahata ulkomailta saakka ja ne piti kuvata ennenkuin niihin sai koskea. Usein ne oli kuulemma ehtineet mennä huonoiksi ja kuivua liikaa ja se mies sanoi että mitä hittoa niitä elintarvikevärjättyjä pahvinmakuisia leivonnaiskuvotuksia edes syödään ja miksi niistä edes maksetaan ylihintaa ja vielä kuvataan :D Mies nosti lopulta kytkintä.
Onko noilla macaron-fanittajilla joku Marie Antoinette-prinsessa kompleksi? ;D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:27"]
Kierremacaroneja vai putkimacaroneja vai simpukkamacaroneja? Vai nallemacaroneja?
[/quote]
Vai niitä peniksen mallisia macaroneja joita naiselle ostetaan yleensä polttareissa? :-D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:30"]
Kierremacaroneja vai putkimacaroneja vai simpukkamacaroneja? Vai nallemacaroneja?
[/quote]
Vai niitä peniksen mallisia macaroneja joita naiselle ostetaan yleensä polttareissa? :-D
[/quote]
Onko sellasiakin? :D No en ihmettele, jos kuvaa!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:28"]
Ne on muuten oikeesti aika pahoja. Leivon itse paljon ja tykkään myös syödä leivonnaisia, mutta macaronit... Blaah.
[/quote]
Kenekä macaroneja olet maistanut? Markkinoilla on nimittäin tosi paljon kuraakin, mutta esim. Laduréen ja erityisesti Pierre Hermén macaronit ovat ihan oikeasti hyviä. Tai tietysti makunsa kullakin, mutta maista nyt sentään noita ennen kuin menet kokonaisen leivonnaistyypin tuomitsemaan.
Sitä en sen sijaan ihan tajua, miksi juuri macaronit ovat nousseet tuollaiseen trendimaineeseen. Kyllähän maailma on makeita leivonnaisia täys.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:29"]
Minun puolituttavan miespuolisen kaverin exä bloggaa tai ainakin bloggasi (en tiedä nykytilannetta kun ei kiinnosta), otti kuvia kaikista ruuista ja hääräsi niiden kimpussa aina niin kauan kameransa kanssa, oli se kotona tai ravintolassa, niin ukkonsa hermostui siitä kun ruuat ehtivät aina jäähtyä tai nahistua kun piti ottaa 15 kuvaa joka kuvakulmasta. Macaroneja piti raahata ulkomailta saakka ja ne piti kuvata ennenkuin niihin sai koskea. Usein ne oli kuulemma ehtineet mennä huonoiksi ja kuivua liikaa ja se mies sanoi että mitä hittoa niitä elintarvikevärjättyjä pahvinmakuisia leivonnaiskuvotuksia edes syödään ja miksi niistä edes maksetaan ylihintaa ja vielä kuvataan :D Mies nosti lopulta kytkintä.
Onko noilla macaron-fanittajilla joku Marie Antoinette-prinsessa kompleksi? ;D
[/quote]
mun ystävä on samanlainen. On aika suosittu bloggari ja kun tulee kylään , ottaa aina ekaks kameran käteen ja ottaa sata kuvaa ja säätää valoja. No, me ollaan jo totuttu, on pitänyt blogia yli 5 vuotta.
Hauska lisä kun nähdään, hänellä on aina joku pieni lahja. Sitten kun käyn hänen blogissaan, on ollut kk sisällä joku kamppis yhteystyökumppanin kanssa ja näitä lahjoja sitten antelee eteenpäin. Tietty pienessä määrässä. Esim jos oli H&M kamppis, voi antaa h&m.n huivin, jne.
Mutta sehän on vaan hyvä ettei tavaroita jemmaa. Käyttää mitä käyttää ja loput eteenpäin.
Minä kirjoitin sen alkuperäisenkin tekstin sinne, en jaksanut vaan kirjoittaa naputella tällä hitsin Blackberryllä koko juttua uudestaan :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:13"]
Minäkin muistan lukeneeni saman jutun, mutta moneen kertaan jo. Kiitos kun virkistit muistian, että mistä! :D Minäkään en millään jaksa uskoa jutun todenperäisyyteen, kuulostaa vähän keksityltä.
[/quote]
Niin, olen sama joka sen kirjoitti ja koska se sopi tähän aiheyhteyteen. En vaan jaksanut naputella sitä uudestaan kännyllä, eli ei siinä mitään sen kummempaa. Ensin ajattelin linkata mutta ajattelin että sitä ei katsota täällä hyvällä jos kilpailijapalstan tekstejä mainostaa :)
Nää mammat täällä kuvitteli jo et ovat ihan sikahyviä salapoliiseja =D Pistäisivät oikeesti senkin nettipenkomis ja väittelemis ajan lastensa kasvatukseen niin niistä ei tulis ihan urpoja "tulevaisuuden veronmaksajia".
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 16:29"]
Nää mammat täällä kuvitteli jo et ovat ihan sikahyviä salapoliiseja =D Pistäisivät oikeesti senkin nettipenkomis ja väittelemis ajan lastensa kasvatukseen niin niistä ei tulis ihan urpoja "tulevaisuuden veronmaksajia".
[/quote]
Nro 28 on sattumoisin lapseton joten "salapoliisihommat" eivät ainakaan jälkikasvulta ole pois. Tosin yöaikaan tuskin olisivat muutenkaan. Muistin vain lukeneeni saman tarinan useampaan kertaan ja nopealla googlettamisella selvisi missä. Vajaan viiden minuutin salapoliisityö siis. Onneksi sentään olen lapseton, johan kai lapset olisivatkin vallan heitteille jääneet siitä, että mamma tuhraa vajaa viisi minuuttia tiedon hakemiseen ja toisen vajaa viisi minuuttia viestin kirjoittamiseen nettipalstalla. :D
^ hohhoijaa hankkisit elämän, tai edes ostaisit jos ei muuten ole tai tule....
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 16:27"]
Niin, olen sama joka sen kirjoitti ja koska se sopi tähän aiheyhteyteen. En vaan jaksanut naputella sitä uudestaan kännyllä, eli ei siinä mitään sen kummempaa. Ensin ajattelin linkata mutta ajattelin että sitä ei katsota täällä hyvällä jos kilpailijapalstan tekstejä mainostaa :)
[/quote]
Sori muruu, mun pakko kertoo tai oikeastaan tunnustaa että mäkin kopsin eli lainasin tota sun makaroonikertomusta yhdelle toiselle (suljetulle ) palstalle kun mä olin kuullut sen toisen jutun muualta joka liittyi vissiin tohon että se yks bloggaava fiini blondi oli hyppiny skumppalasi kädessä jossain helsinkiläis ravintolan pöydällä mekko korvissa ja kännissä ja kiljunu että hän on suomen blogi maailman kantava voima :-D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:28"]
[/quote]
Itse asiassa hyvät macaronit on ihania! Esim. ihan tuoreet helsinkiläisestä Chjokosta.
[/quote]Hölmö, macaroni on leivos.