Koulualtistumisia jo 13 koulussa (viikossa) - koulut eivät voi olla lähiopetuksena turvallisesti
Helsingin Herttoniemenrannan ala-aste
Tartuntoja: 1
Altistuneita: 19 oppilasta, 13 henkilökuntaa 16.8.2020
2.
Omnian Lehtimäen toimipiste ja Kirkkokadun toimipiste
Tartuntoja: 1 oppilas 17.8.2020
Altistuneita: pieni määrä opiskelijoita sekä henkilökuntaa 17.8.2020
3.
Omnia Leppävaaran koulu
Tartuntoja: 1 oppilas 20.8.2020
Altistuneita: opiskelijaryhmä ja opettaja
4.
Helsingin Normaalilyseo
Tartuntoja: 1 ihminen
Altistuneita: n. 20 oppilasta 19.8.2020
5.
Turun normaalikoulu
Tartuntoja: 1 henkilö
Altistuneita: koko lukio n. 300 henkilöä 19.8.2020
6.
Maskun Kurittulan koulu
Tartuntoja: 1 oppilas
Altistuneita: 100 oppilasta, 5 opettajaa 19.8.2020
7.
Turku ammatti-instituutti Peltola
Tartuntoja: 1 oppilas
Altistuneita: 18 oppilasta ja 1 opettaja 20.8.2020
8.
Munkkiniemen yhteiskoulu
Tartuntoja: 1 oppilas, sitten 2 oppilasta
Altistuneita: ensin 40 oppilasta ja 1 opettaja 19.8.2020, kaikki lukio-opiskelijat 20.8.2020
9.
Loviisa Valkon koulu
Tartuntoja: 1 tartunta
Altistuneita: luokallinen oppilaita opettajineen 21.8.2020
10.
Espoo Postipuun koulu
Altistuneita: yksi luokka ja henkilökuntaa karanteeniin 21.8.2020
11.
Alavuden lukio
Altistuneita: Altistuneita joitakin kymmeniä 21.08.2020
12.
Kemin Kivikon koulu
Altistuneita: Kivikon 5 A -luokan 23 oppilasta. ja 3 opettajaa 22.08.2020
13.
Raahen Keskuskoulu
Tartuntoja: 1 tartunta henkilökunta
Altistuneita: Altistuneita on alle 50. 22.08.2020
Kommentit (5892)
Vieläkö kouluissa on maskit käytössä? Meillä yläkoulussa osa pitää ffp2 ja osa ei mitään. Muut siinä välissä.
Mun lapsen lukiossa ihan kaikilla on vielä maskit kuulemma.
On maskit käytössä vielä. Lukio, Uusimaa.
Mutta kaikki eivät käytä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen lukiossa ihan kaikilla on vielä maskit kuulemma.
Mahtava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät käytä.
Myös alakoulussa maskit käytössä yhä. Mä alan kyllä olemaan sitä mieltä, että voisi jo luopua. Oman lapsen luokassa ainakin kaikki sairastivat koronan tässä helmi-maaliskuussa, myös opettaja.
Uusimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät käytä.Myös alakoulussa maskit käytössä yhä. Mä alan kyllä olemaan sitä mieltä, että voisi jo luopua. Oman lapsen luokassa ainakin kaikki sairastivat koronan tässä helmi-maaliskuussa, myös opettaja.
Uusimaa.
Ajattelit, että uudesta kierroksesta ei ole mitään haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät käytä.Myös alakoulussa maskit käytössä yhä. Mä alan kyllä olemaan sitä mieltä, että voisi jo luopua. Oman lapsen luokassa ainakin kaikki sairastivat koronan tässä helmi-maaliskuussa, myös opettaja.
Uusimaa.Ajattelit, että uudesta kierroksesta ei ole mitään haittaa?
Juu näin ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä, että kaikki sairastuivat maskeista huolimatta. Niin kuin lähes kaikki muutkin koulussa. Ei ne maskit vaan toimi omikronin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näin ajattelin.
Eihän siinä sitten mitään. Itse olisin ennemmin sillä kannalla, että tautia kannattaa vältellä sen minkä voi. Kuitenkaan jälkitaudeista ei vielä tiedetä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä, että kaikki sairastuivat maskeista huolimatta. Niin kuin lähes kaikki muutkin koulussa. Ei ne maskit vaan toimi omikronin kanssa.
Riippuu varmaan maskista ja siitä, miten sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi selvisi tammikuussa ilman koronaa luokassa, jossa kaikki muut sairastuivat opettaja mukaan lukien, vaikka maskeja käytettiinkin. Sai nyt kuitenkin koronatartunnan urheiluleiriltä, jossa maskeja ei luonnollisestikaan käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hölmössä maassa ei päästä näköjään koronapsykooseista koskaan. Uskomatonta että yksi nuha sekoitti tämän junttikansan täysin kun vain media hieman hieroi propagandaa hölmöläisten nuppii.
Tungepa se nuha pyllyysi, idiootti. Sairastin Koronan ja oli aika helvetin kaukana nuhasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hölmössä maassa ei päästä näköjään koronapsykooseista koskaan. Uskomatonta että yksi nuha sekoitti tämän junttikansan täysin kun vain media hieman hieroi propagandaa hölmöläisten nuppii.
Että sellainen nuha. Eikä kukaan edes kuollut tähän pikkunuhaan vai? Huomenta vaan sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tungepa se nuha pyllyysi, idiootti. Sairastin Koronan ja oli aika helvetin kaukana nuhasta.
Osa ei vain hoksaa. Jos itselle ei osu lujaa, luullaan, ettei muillekaan. Järki ei vaan riitä avarampaan ajatteluun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4570761/meilla-korona-jo-kolmatta-kerta…
Tässä ketju, joka muistuttaa, että koronan voi sairastaa monta kertaa. Ja sitä on nyt tosi paljon kouluissa.
Voi tuska, monta kierrosta siis vielä edessä...
Mukava määrä ihmisiä sairaalahoidossa. Ketä kiinnostaa. Onko jossain viime päivien kuolleisuuslukuja?
Korona-aallolle ei näy loppua. Virus ei käyttäydy, kuten kausi-influenssa.
Olipa fiksua pitää koulut lähiopetuksessa...
Nimenomaan oli fiksua pitää läsnäopetuksessa. Se teidän vain kaksi viikkoa olisi ollut käytännössä koko kevät ja siihenhän te vouhottajat pyrittekin. Hallitus osoittanut suurta järkeä vihdoin kun Kiurusta päästiin.
Tänään juuri sanottiin, että pääkaupungissa jo helpottaa, monissa muissa paikoissa vasta kunnolla alkaa.