Kaikkiako teitä aina yritetään iskeä jokapaikassa??
Ihmetyttää kovasti kun aina muka vilkuillaan ja treffipyyntöjä satelee. Itse olen 40+ nainen, eli jo kokemusta näissä asioissa kertynyt. Olen mielestäni keskivertoa paremman näköinen, mutta ei mua ole koskaan yrittänyt kuin pari humalaista iskeä, jotka ovat kiertäneet koko baarin naiset. Entisen ja nykyisen miehenkin olen omalla aloitteellani saanut, ja nykyisen kanssa vaati pidempääkin sinnikkyyttä. Olen hoikka, pidän kauniista vaatteista, enkä kulje ruokakaupassakaan ryysyissä. Pituuttakin löytyy 174, mutta ei mua kyllä miehet vilkuile.
Kommentit (21)
Ei kyllä minuakaan. Olen ihan tavallisen näköinen, normaalipainoinen, hauskaksi ja hyväksi tyypiksi kehuttu naisihminen joka on koko ikänsä katsellut kun kavereita ja tuttavia isketään oikealta ja vasemmalta. Miehet kyllä monesti vilkuilevat minua, mutta puhua, puhumattakaan muunlaisesta lähestymisestä, ei voi.
Joo. Aamubussissakin aina joku tulee viereen istumaan ihan lähelle, niin että koskettaa. Reisi reittä vasten tai takapuolet yhdessä. Iskuyrityshän se on. Puhumattakaan niistä, jotka alkaa juttelemaan jossain, bussia odotellessa tai siellä bussissa tai muualla kaupungilla liikkuessa. Mullakin pituutta 174 ja painoa 94, en välitä vaatteista kauheesti ja joskus saattaa jäädä tukkakin harjaamatta, mutta kyllä ne vaan koko ajan yrittää iskeä.
ei tosiaankaan vilkuile. oon ollut 8-v sinkkuna ja kertaakaan en oo edes treffeillä käynyt. hyvin menee, mut ei voi mitään
No jos menee sillä peruslogiikalla, että jokainen mies kun katsoo päin yrittää iskeä, niin kyllähän niitä iskuyrityksiä äkkiä saa ynnäiltyä.
No ei kyllä yritetä! =)
Minua on yritetty iskeä viimeksi ehkä vuonna -97 ollessani n. 25v.
Mutta todellakaan ei nykyään enää, vaikka mielestäni olen ihan ok.
Ihmettelenkin näitä puumanaisia tälläkin palstalla, joilla vientiä olisi vaikka kassajonossa.
Haluaisin tietää noidenkin kassajonojen kauppaketjut. Ei meidän lähiässässä ainakaan..
Mäkin olen joutunut mieheni melkein aina itse iskemään, vaikka nuorempana olin hyvinkin hoikka ja nätti. Jos joku "hyvä mies" joskus minua yritti iskeä niin sellaista en huomannut, tuntui että baarissa perässä oli vain porukkaa joka muutenkin yritti iskeä kaikkea mikä liikkui.
En sitten tiedä että miten nämä mun mieheni itse sen kokivat, on mahdollista että heidän näkökulmastaan he olivat se aktiivinen iskijäosapuoli. Mutta kyllä mä koen itse tehneeni sen alkuperäisen pohjatyön.
Ei tosiaan vilkuile. Mutta, toisaalta, en ehkä tulkitse miesten kanssa juttelua ikinä muutenkaan iskuyritykseksi. Tilanteet, joita monet kaverini pitäisivät vihjailevina yrityksinä isketellä, ovat minun silmissäni olleet aina ihan normaalia kanssakäymistä tavallisten, sosiaalisten ihmisten kesken,
Hoh, mahdatte kulkea melkoisen nyrpeä ilme naamallanne?
Mua ei ole yritettänyt iskeä kuin humalaiset baarissa. Treffeille sen sijaan on asiallisesti pyydetty vaikka missä, mm. keskellä katua töistä tullessa. Olen nätti ja hoikka, kaikille ystävällinen (no ainakin yleensä) ja hymyilen paljon. Nykyään näitä ei tapahdu niin usein kun olen melkein aina lasten kanssa liikkeellä, mutta yksinollessa kyllä välillä vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:08"]
Hoh, mahdatte kulkea melkoisen nyrpeä ilme naamallanne?
[/quote]
No Ap.n kohdalla ei pidä ainakaan paikkansa. Mulle on useasti naiset sanonu tyyliin, et; On kuin aurinko alkaisi paistaa, kun tulen tilaan, sillä hymyilen iloisesti.
Öh, ei nyt joka paikassa. Mutta kyllä yritetään. On yritetty silloin kun olin nuori ja yritettään edelleen kun olen 40. Baarissa yritetään, torilla yritetään, yliopiston ruokalaassa yritetään, kirjastossa yritetään. Ja ei, kyse ei ole siitä, että kuvittelen yritykseksi kaiken sen kun joku huomaa että olen olemassa, vaan kerroistakun ihan suoraan ehdotetaan lähempää tutustumista. En myöskään usko näyttäväni helpolta, mutta ehkä kuitenkin siltä että kun annan pakit, teen sen ystävällisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:46"]
Öh, ei nyt joka paikassa. Mutta kyllä yritetään. On yritetty silloin kun olin nuori ja yritettään edelleen kun olen 40. Baarissa yritetään, torilla yritetään, yliopiston ruokalaassa yritetään, kirjastossa yritetään. Ja ei, kyse ei ole siitä, että kuvittelen yritykseksi kaiken sen kun joku huomaa että olen olemassa, vaan kerroistakun ihan suoraan ehdotetaan lähempää tutustumista. En myöskään usko näyttäväni helpolta, mutta ehkä kuitenkin siltä että kun annan pakit, teen sen ystävällisesti.
[/quote]
That's the key.
Ventovieraan ihmisen lähestyminen on muutenkin aika masokistin hommaa. Ja jos kohde vielä näyttää siltä, että saattaa olla hyvinkin tyly, helposti sen sitten passaa kokonaan.
Ei. Mä olen kuulemma liian vaikeesti tavoiteltava, näin on ollu aina... silloin tällöin joku tulee iskemään, mut se on sit jo totaalisen tosissaan.
Ei ole enää aikoihin isketty joka paikassa, mutta kyllä baarissa (silloin harvoin kun käyn) useimmiten joku tulee juttelemaan "siinä mielessä". Veikkaan kans et syynä on se että olen ystävällisen näköinen. En ole koskaan tyly kellekään vieraalle, joka tulee juttelemaan, oli se sitten kuinka urpo tahansa...
Mummini sisarta yritettiin iskeä tauotta. Hänen omasta mielestään. Kukaan muu ei huomannut tilannetta. :D
Minä olin kerran jumiutuneessa tavaratalon hississä. SIellä oli lisäkseni yksi nainen ja mies. Tämä mies alkoi sitten apua odotellessa jutella meille molemmille. Siis kahta naista yritti iskeä samaan aikaan!
Minä olin kerran jumiutuneessa tavaratalon hississä. SIellä oli lisäkseni yksi nainen ja mies. Tämä mies alkoi sitten apua odotellessa jutella meille molemmille. Siis kahta naista yritti iskeä samaan aikaan!
Fantasiaa, fantasiaa