Stadi!! Haluaisko joku lähteä kivan minun kanssa tänään kaljalle?
Kommentit (32)
Kiva!!! Mennään Iltakouluun! Multa lähtee dösä 15 min päästä Latokartanosta! Mistä tunnista sut?
Ap
No jos Iltakoulussa eessä n. 10 min kuluttua tai sisällä myöhemmin. Olen lyhyt, vihreä kaulahuivi, silmälasit, letit molemmin puolin päätä, muuten mustaa yllä. t: n 35v.
Mäkin tuun sinne, nähdään!!!! t. toinen raiskaaja-stalkkeri
Tyrmäystipat mukana, tulossa ollaan.
Mikä näitä raiskaaja-stalkkeri-puukkomukana-tyrmäystipatmukana -tyyppejä vaivaa???!! Eivät mammat kestä toisten iloista fiilistä ja ennakkoluulotonta tilanteeseen heittäytymistä, niin täytyy yrittää lytätä toisten fiilikset? Menkää v***u hoitoon ja hankkikaa sen jälkeen itsellennekin elämä!
Ap:lle ja toiselle hauskaa iltaa! Itse olen myös täältä saanut baarikaverin jopa pariin kertaan ja mukavia tyyppejä ovat olleet!
Olis mukava, mutta ei me voida, koska meistä tehtäis lastensuojeluilmoitus.
Hauskaa iltaa teille! Tulkaahan kertomaan huomenissa löysittekö toisenne ja saman sävelen, sekä miten ilta muutoinkin eteni!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 00:27"]
Hauskaa iltaa teille! Tulkaahan kertomaan huomenissa löysittekö toisenne ja saman sävelen, sekä miten ilta muutoinkin eteni!
[/quote]
Kiitos, kyllä löydettiin ja yhteistä puhuttavaakin löydettiin! Oikein mukava miitti.:)
Kiitos asiallisille vastaajille. Löysin kivan kaverin! Av:sta on joskus hyötyäkin. Kiitti sinä, joka heittäydyit ennakkoluulottomasti mukaani! Laitahan viestiä kun kaipaat lenkkiseuraa ;D Ja nyt sitä pizzaa!!
Ap
Ihana viestiketju. Tämän lukemisesta tuli ihan hymy itsellekin! :)
Iltakoulu sopii mulle. Sinne on viikonloppuisin narikka (jos se jotakuta haittaa).
t: n35v.