Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselevatko nuoremmat miehet teitä sillä silmällä

Vierailija
07.09.2013 |

Ikäsi? Onko se kivaa vai kiusallista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 21:54"]

Jotkut katselee.. Olen 31 ja ehkäpä hieman nuoremman näköinen tai sitten ihan just prikulleen ikäiseni näköinen mutta monet nuoret miehet TEITITTELEVÄT minua esim.kaupassa, oh no! En tiedä mitä tästä ajatella :D

[/quote]

Kohteliasta

Vierailija
2/7 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kattelee,meille tuli kesätöihin 21 vuotias poika,ja heti alkoi silmäpeli.ja minä 33 v.menee työpäivät mukavasti kun on jotain silmänruokaa!

Vierailija
4/7 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedo-naiset on ikävä ja vaiettu ilmiö.

Ei aikuisen tule rohkaista itseään etsivää nuorta. Aikuisen on oltava tuollaisissa tilanteissa se aikuinen ja tunnettava vastuunsa.

Vierailija
5/7 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, suojaikäraja on se 16. Ja kukapa jostain alaikäisestä finninaamasta on tässä puhunutkaan. 

Vierailija
6/7 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen 30+ -ikäisenä nuorisoasteella, ja voin sanoa että juuh ei todellakaan. :D  Meillä on luokassa puolet poikia, ja heidän kanssaan on mukavaa ja välitöntä tehdä esimerkiksi ryhmätöitä. Ei ikinä ole tullut mieleen, että heissä voisi/pitäisi nähdä muuta kuin reippaita nuoria miehiä, ja minusta olisi aika huvittavaa kiusallista, jos joku heistä alkaisi katselemaan sillä silmällä.  

Vierailija
7/7 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut katselee.. Olen 31 ja ehkäpä hieman nuoremman näköinen tai sitten ihan just prikulleen ikäiseni näköinen mutta monet nuoret miehet TEITITTELEVÄT minua esim.kaupassa, oh no! En tiedä mitä tästä ajatella :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän