Olen 160cm ja 83kg. Silti mielestäni olen kauniimpi kuin kaikki kaverini.
Kommentit (33)
Myös Tuksu on omasta mielestään hyvin seksikäs.
Lihavat yrittää kaikin keinoin muuttaa painotaulukoita itselleen edullisiksi. 160 cm ja 60 kg olisi muka laiha.
Kuvat jakoon, mielellään tissikuvat.
Tuon kokoinen voi ollaihan mukiin menevä!
Iso tyttö, mutta eihän siinä mitään, jos itse on tyytyväinen. Itse kyllä tuossa painossa laihduttaisin jo ihan terveyden takia.
Laita nyt se korkki kiinni Leena.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos olet tyytyväinen itseesi. Ylipainoa sinulla on reilut 20 kiloa.
Ei taas näitä ketkä levittää väärää tietoa normaalipainosta...painoindeksilaskuria ei voi käyttää suoraan kaikkien ihmisten painoa mitatessa ja rajata yli- tai alipainoiseksi. 160 cm pitkä voi painaa myös lähemmäs 70 kg ja silti näyttää normaalipainoiselta ja terveeltä. Lihasten määrä ja kehon mittasuhteet vaihtelee ihmisten välillä, et voi lukujen perusteella julistaa että "ylipainoa sinulla on 20 kg"
No jos olet se salkkareiden lyllerö niin et ole. Aika kamala se mikä nyt olikaan se lyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos olet tyytyväinen itseesi. Ylipainoa sinulla on reilut 20 kiloa.
Pikemminkin 30kg ylipainoa, jos on vain 160cm pitkä niin sopiva paino voisi olla esim 53kg
160 cm pitkälle sopiva paino onnoin 60 kg. Sen alle ja alkaa olla ihan tikku, luuta ja nahkaa.
Minä olen 168 cm ja painan 59 kg. En ole mikään tikku, vaan täysin normaalipainoinen. Toki 160 cm ja 60 kg on vielä kanssa ihan hyvät mitat. Myös 160 cm ja 48 kg on vielä normaali eikä tosiaan mikään anorektikko. Joku järki nyt näihin väitteisiin.
Olen melkein kalju ja hampaita puuttuu, mutta olen silti kauniimpi kuin kaveri.
Vaikka joillakin on ylipainoa niin silti ne läskit on levinnyt sopiviin paikkoihin joillakin, esim rintoihin, peffaan, ja maha voi silti olla litteä